Man vis kyla klausimas, kaip yra projektuojamos gatvės? Kodėl visi lietaus surinkimo šuliniai ir kanalizacijos ar kitos komunikacijos trasos daromos būtent važiuojamojoje dalyje? Man tai atrodo labai kvailas inžinerinis sprendimas. Jeigu tik kokia avarija ar tiesiog revizija, žiūrėk gatvės atkarpa ar juosta jau uždaryta, jau eismas ribojamas. O Vilniuje nors vieną juostą ar atkarpą uždarius iškart formuojasi kamštis, tūkstančiams žmonių apsunkinama kelionė. Kodėl visi šuliniai negali būti projektuojami šaligatvyje ar kelkraštyje? Senose gatvėse jau yra kaip yra, bet netgi naujose gatvėse matau, kad šuliniai vis dar montuojami važiuojamojoje dalyje. Žiūrėk paskui per gan trumpą laiką išsimuša, tampa lyg dirbtinos kelio duobės, tada juos pradeda taisyti, stabdyti eismą. Na ir žinoma, eismas sustabdomas, jeigu kažkam prireikia į tą šulinį įlįsti.
Man vis kyla klausimas, kaip yra projektuojamos gatvės? Kodėl visi lietaus surinkimo šuliniai ir kanalizacijos ar kitos komunikacijos trasos daromos būtent važiuojamojoje dalyje? Man tai atrodo labai kvailas inžinerinis sprendimas. Jeigu tik kokia avarija ar tiesiog revizija, žiūrėk gatvės atkarpa ar juosta jau uždaryta, jau eismas ribojamas. O Vilniuje nors vieną juostą ar atkarpą uždarius iškart formuojasi kamštis, tūkstančiams žmonių apsunkinama kelionė. Kodėl visi šuliniai negali būti projektuojami šaligatvyje ar kelkraštyje? Senose gatvėse jau yra kaip yra, bet netgi naujose gatvėse matau, kad šuliniai vis dar montuojami važiuojamojoje dalyje. Žiūrėk paskui per gan trumpą laiką išsimuša, tampa lyg dirbtinos kelio duobės, tada juos pradeda taisyti, stabdyti eismą. Na ir žinoma, eismas sustabdomas, jeigu kažkam prireikia į tą šulinį įlįsti.
Labai gerai, galėtų tą sankryžą su visam uždaryti, tik stabdo eismą Kareivių gatve.
Gal mykolui verta grįžti į gimtąjį kamą…