Mėnesiui uždaroma Verkių gatvė (eismo schema)

Komentarai 3

  1. Mindaugas says:

    Man vis kyla klausimas, kaip yra projektuojamos gatvės? Kodėl visi lietaus surinkimo šuliniai ir kanalizacijos ar kitos komunikacijos trasos daromos būtent važiuojamojoje dalyje? Man tai atrodo labai kvailas inžinerinis sprendimas. Jeigu tik kokia avarija ar tiesiog revizija, žiūrėk gatvės atkarpa ar juosta jau uždaryta, jau eismas ribojamas. O Vilniuje nors vieną juostą ar atkarpą uždarius iškart formuojasi kamštis, tūkstančiams žmonių apsunkinama kelionė. Kodėl visi šuliniai negali būti projektuojami šaligatvyje ar kelkraštyje? Senose gatvėse jau yra kaip yra, bet netgi naujose gatvėse matau, kad šuliniai vis dar montuojami važiuojamojoje dalyje. Žiūrėk paskui per gan trumpą laiką išsimuša, tampa lyg dirbtinos kelio duobės, tada juos pradeda taisyti, stabdyti eismą. Na ir žinoma, eismas sustabdomas, jeigu kažkam prireikia į tą šulinį įlįsti.

  2. Mykolas says:

    Labai gerai, galėtų tą sankryžą su visam uždaryti, tik stabdo eismą Kareivių gatve.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist