Ilgiausiai autobusai užtrunka Rygos gatvėje tarp Justiniškių gatvės ir Laisvės prospektu, kur tenka 0.5 km atkarpoje įveikti 4 šviesoforus ir kiekvienas autobusus ignoruoja traktuodamas kad tas srautas yra šalutinis ir jam skiriama labai nedaug laiko. Ten kartais ir pusvalandžio neužtenka pravažiuot tą 0.5 km. Tai Buividiškių gatvė ir Ozo x Buividiškių x Ąžuolyno sankryža nelabai padės pagreitinti 5G. Aplamai reik gilesnės analizės ką daryti su Rygos gatve, kuri iš eilinės gatvelės tapo tranzitine gatve. Ten gi srautas ryte/vakare oho koks. O šviesoforai sureguliuoti kad dar labiau stabdytų.
Ilgiausiai autobusai užtrunka Rygos gatvėje tarp Justiniškių gatvės ir Laisvės prospektu, kur tenka 0.5 km atkarpoje įveikti 4 šviesoforus ir kiekvienas autobusus ignoruoja traktuodamas kad tas srautas yra šalutinis ir jam skiriama labai nedaug laiko. Ten kartais ir pusvalandžio neužtenka pravažiuot tą 0.5 km. Tai Buividiškių gatvė ir Ozo x Buividiškių x Ąžuolyno sankryža nelabai padės pagreitinti 5G. Aplamai reik gilesnės analizės ką daryti su Rygos gatve, kuri iš eilinės gatvelės tapo tranzitine gatve. Ten gi srautas ryte/vakare oho koks. O šviesoforai sureguliuoti kad dar labiau stabdytų.
Prieš kokius pusantrų metų tvarkė rekonstruojant Ąžuolyno g. (kur labai trūksta dviračių tako). Žemiau grindjuosčių lygio toks miesto projektavimas.