Įdomu, kas projektavo sedulų ir kitų krūmų sodinimą ? Taip tankiai susodinti krūmus ir prie pat važiuojamosios dalies (trukdys eismui po 1 metų ) gali tik kabinete sėdintis funkcionierius ( matyt biologijos pamokas mokykloje praleido). Žiemą trukdys valyti gatves, o jei ir netrukdys pirmais metais, tai žiemą sniegas krūmus išlaužys.
Želdinių Vilniuje niekas neprižiūri: Savanorių prospekte palei kelią labai vešliai auga usnys, balandos ir kitos piktžolės.
A+ juostos turėtų likti taxi, elektromobiliams ir viešajam transportui. Jomis TAXI važiuoja skubantys tie patys Vilniaus piliečiai, Vilniaus svečiai.
Jei gatve leidžiama važiuoti dviratininkams ir paspirtukininkams, tuomet jie turėtų išlaikyti kelių eismo taisykles, nes dabar daugelis važiuoja tikrai neatsakingai ir daugiau trukdo tam pačiam viešajam transportui.
Įdomu, kas projektavo sedulų ir kitų krūmų sodinimą ? Taip tankiai susodinti krūmus ir prie pat važiuojamosios dalies (trukdys eismui po 1 metų ) gali tik kabinete sėdintis funkcionierius ( matyt biologijos pamokas mokykloje praleido). Žiemą trukdys valyti gatves, o jei ir netrukdys pirmais metais, tai žiemą sniegas krūmus išlaužys.
Želdinių Vilniuje niekas neprižiūri: Savanorių prospekte palei kelią labai vešliai auga usnys, balandos ir kitos piktžolės.
A+ juostos turėtų likti taxi, elektromobiliams ir viešajam transportui. Jomis TAXI važiuoja skubantys tie patys Vilniaus piliečiai, Vilniaus svečiai.
Jei gatve leidžiama važiuoti dviratininkams ir paspirtukininkams, tuomet jie turėtų išlaikyti kelių eismo taisykles, nes dabar daugelis važiuoja tikrai neatsakingai ir daugiau trukdo tam pačiam viešajam transportui.