Iš vis nesimato ką paskutiniu metu būtų Vilniuje daroma.šiaurės aplinkelis yra gimdymas jau dašimtmeti.net paprastų dalykų negali padaryti kaip Justiniškiu nėra invalidams nuvažiavimu,Iš Justiniškiu nėra dviračiu takų į pašilaičius, dviračius tik gali laužyti,apie ekologiją tik sapalionės.neužvažiuoja miesto transportas į Avižienius,daug mokinių vaikšto pesčiom,valdžia dirbtinai daro masalą pedofilams….problemų daug o valdžia miega…..
Sedi ant motorolerio ar motociklo ir problemu nematai kamsciuose. Iki 125cc labai palengvinta tvarka gauti teisems. Degalu sanaudos iki 3.5L/100km, naujesniu motoroleriu su ipurskimu apie 2.5L. Uzmiesty 90km/h laisvai vaziuoja dar mazesnem sanaudom. Mieste laikai po dangalu ir tiek prie daugiabucio.Man komfortas yra nestovet, o ne sausai per lietu kamsty masinoj sedet. Krastutiniu atveju.
Rytus ir vakarus jungianti šešiauostė miesto arterija tiesiog būtina. Tūkstančiai vairuotojų, judėdami trumpu ir tiesiu keliu, sutaupys didžiulius kuro ir laiko sąnaudų kiekius (žinoma jei bus statomi ir planuotieji transporto mazgai) ir tai duos kur kas didesnę ekologinę naudą nei daugybė dabar vykdomų populistinių projektų. Jei jau kitamet prasidės platūs naujos magistralės statybos darbai, merui pavyks Vilniuje žymiai sustiprinti konservatorių pozicijas, kurios Lietuvoje pastaruoju metu gerokai nusmuko.
Gatvių reikia automobiliams, o žmonėms ir visai gyvajai gamtai miestuose būtinos žaliosios erdvės. Ir taip jau jų vis mažėja plečiantis miestui, išsaugokime bent tas, kurios dar išliko.
Taip, reikia visus pinigus siust Ukrainai, cia nieko nepalikit. Ten jiems reikia vilu Ispanijoj. O mes galim ir be infrastrukturos gyvent. Mes juk gyvuliai, kiek mums reikia 😞
Iš vis nesimato ką paskutiniu metu būtų Vilniuje daroma.šiaurės aplinkelis yra gimdymas jau dašimtmeti.net paprastų dalykų negali padaryti kaip Justiniškiu nėra invalidams nuvažiavimu,Iš Justiniškiu nėra dviračiu takų į pašilaičius, dviračius tik gali laužyti,apie ekologiją tik sapalionės.neužvažiuoja miesto transportas į Avižienius,daug mokinių vaikšto pesčiom,valdžia dirbtinai daro masalą pedofilams….problemų daug o valdžia miega…..
Sedi ant motorolerio ar motociklo ir problemu nematai kamsciuose. Iki 125cc labai palengvinta tvarka gauti teisems. Degalu sanaudos iki 3.5L/100km, naujesniu motoroleriu su ipurskimu apie 2.5L. Uzmiesty 90km/h laisvai vaziuoja dar mazesnem sanaudom. Mieste laikai po dangalu ir tiek prie daugiabucio.Man komfortas yra nestovet, o ne sausai per lietu kamsty masinoj sedet. Krastutiniu atveju.
Rytus ir vakarus jungianti šešiauostė miesto arterija tiesiog būtina. Tūkstančiai vairuotojų, judėdami trumpu ir tiesiu keliu, sutaupys didžiulius kuro ir laiko sąnaudų kiekius (žinoma jei bus statomi ir planuotieji transporto mazgai) ir tai duos kur kas didesnę ekologinę naudą nei daugybė dabar vykdomų populistinių projektų. Jei jau kitamet prasidės platūs naujos magistralės statybos darbai, merui pavyks Vilniuje žymiai sustiprinti konservatorių pozicijas, kurios Lietuvoje pastaruoju metu gerokai nusmuko.
Gatvių reikia automobiliams, o žmonėms ir visai gyvajai gamtai miestuose būtinos žaliosios erdvės. Ir taip jau jų vis mažėja plečiantis miestui, išsaugokime bent tas, kurios dar išliko.
GATVEI NUTIEST 30 METU MAŽA ….
Taip, reikia visus pinigus siust Ukrainai, cia nieko nepalikit. Ten jiems reikia vilu Ispanijoj. O mes galim ir be infrastrukturos gyvent. Mes juk gyvuliai, kiek mums reikia 😞
Daugiau pinigu siuskit Ukrainai, tai projektai greiciau prasides :))))