Vilniaus viešąjį transportą žadama suskirstyti kaip Londone: miestas bus padalintas į zonas

Komentarai 58

  1. Algirdas says:

    Savivaldybės valdžia prieš rinkimus pasitvarkyti savo reikaliukus skuba. Tai po tokių kadrilių nebeliks ir paskatos bei argumentų iš nuosavo auto persėsti į viešąjį. O juk taip buvo raginama, skatinama ir net kelių taisyklės keičiamos, kad tik būtų persėsta į VVT. Beje, jei pastebėjote, viešajame transporte jau yra įrengti laikikliai naujai įrangai (zoniniams komposteriams?). Taigi ta Vilniaus m. savivaldybės „apklausa“ dėl zonavimo , ko gero, tėra fikcija, nes viskas jau nuspręsta, o apklausa – eilinės varnelės pažymėjimas – apklausa įvyko. O pareikšta kitokia nuomonė nei nuspręsta nebus net imama domėn. Taigi zonavimas (kaip ir kiti šios miesto valdžios pasipinigavimai) reikalingas ir naudingas tik savivaldybės grietinėlei, nes reik pasitvarkyti prieš kadencijos pabaigą. O keleiviai ir jų realūs poreikiai – ai, tai jau ne jų reikalas. Kaip šią aferą užkardinti ir sustabdyti?

  2. LYGINA says:

    LONDON ir Vilnius? LOL

  3. Pensininkas says:

    Valio vazinesiu su savo masina bus pigiau

  4. nesvarbu says:

    Labai reikėtų gerinti žemojo Pavilnio ir Džiaugsmo gatvės susisiekimą su centru, Nėra vietų automobiliams pasistatyti senamietyje ir centre , kur vyksta daugybė žmonių, Maršrutas 31 per Pavilnį ilgas ir nepatogus. visur važiuoju savo transportu, tokių vilniečių daug. O dar vaikus reikia vežti į mokyklas, jiems sunku nuvažiuoti, pagyvenusiems. Vakare iš vis namo sunku grįžti. Taksi į Žemajį Pavilnį nevažiuoja. Laiko tai mietso užkampiu. Nesuprantamas požiūris. Naujakuriai palikti duobėtose gatvėse, Laužo mašinas. Nežinau, ar tai priklauso nuo seniūnijų, jei tos gatvės priklauso naujai Vilniai, tai keliai netvarkomi.

  5. ART says:

    GAL PALAUKIT NAUJO MERA ?!

  6. vilnietis L says:

    Klaidinantis straipsnis, nes programoje numatoma ir nemažai infrstruktūros nutiesti, kas čia neminima, todėl susidaro įspūdis, kad tiek kainuos tik linijų braižymas ir atsiskaitymo kortele įvedimas.
    Straipsnių rašytojai būtų gerai, kad pagaliau pradėtumėte dėti nuorodas į dokumentus, kad nesigautų toks klaidinimas, kuris jau ne vieną kartą pas jus vyksta.

  7. Mantvydas says:

    Viskas labai gražu, keliaujant EU šalyse darosi gėda matyti, kaip turistai neturi gakimybės autobuse atsiskaityti už važiavimą.
    Geriausia sistema taikoma Italijoje, kur apps pakeisdamas (location-vietovę) kartu pasikeičia ir kainą, gali naudotis ta pačia programėle, visoje šalyje. Kodėl vėl investuojami pinigai tik į Vilniaus mieztą? Kodėl neitraukiami kiti miestai?

    • Vagiam pinigus toliau. says:

      Nejuokink. Garantuoju, kad netlsi į Vilniaus viešąjį transportą įsėdęs. Skristi su Šimašiniais ir galėsi ieškot kur kitur aferas daryt.

  8. algis says:

    Kur autobusų parkams nuostolingi maršrutai- turėtų būti 4 zona-t.y. panaikinti maršutus, arba kursuoti kartą į savaitę. Lai piliečiai eina pėsti arba sėdi namie. Kur naudingi maršrutai- juos plėsti, būtinai branginti bilietus. Juk viskas brangsta, tai autobusų parkas neturi atsilikti nuo privataus verslo.

  9. Vilnietė says:

    “Įgyvendinus optimizacijos sprendinius viešojo transporto eksploatavimo sąnaudos per metus padidės dvigubai.” Neoptimizuokite, kad sąnaudos nepadidėtų 🙂

  10. XooX says:

    Pirmoje zonoje trulikas važiuos kas valandą, antroje kas dvi, o trečioje kas tris? Kas vairuos tuos jų autobusus?
    Vairuotojų algoms nėra, o sistemoms kas du metai po puse milijardo tai pilna… Tikiuosi nauja valdžia atėjus pirmu reikalu nukilins šitas vagių makles….

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist