Hmm. Kvepia įsisavinimui. Rašo laidai centre bus pašalinti. Tai 5 trulas Kalvarijų g. Prie savivaldybės sustos išlipa vairuotojas nuleis ūsus. Tada ant baterijų pravažiuoja senamiestį ir kažkur prie stoties vėl sustoja išlipa vairuotojas išskleidžia ūsus pasijungy prie laidų kad pasikrauti?. Ir taip kiekvieną ratą darant stotis – Žirmūnai… Bullshit liaudžiai.
Šis atnaujinimas yra geras, bet Vilniuj reikia bent kokių papildomų poros milijardų iki pakenčiamos, ES sostinės vertos VT sistemos. Tokie atnaujinimai yra lašas jūroje. VMS žmonės dabar turėtų (1) nusisamdyti rimtą tarptautinę kompaniją kaip COWI ar Systra (NE Civitta) ir sukurti planą ateinantiems porai dešimtmečių, kurių centre turės būti rimta Light Rail sistema su pilnu ‘right of way’, (2) trypti vyriausybės ir ES slenksčius ir maldauti eurų to projekto įgyvendinimui. Kito kelio nėra, esame visiški aborigenai VT srity ES kontekste.
Jau kiek planų darė ir viskas į stalčius.Nereikia šokti aukščiau bambos. Reikia atnaujinti esamą viešąjį transportą. Troleibusų kontaktinį tinklą reikia atnaujinti. Iš esmės tik sankryžose, kur susikirtimai, iešmai, taip pat kreivėse. Kitur kontaktinis tinklas jau atnaujintas.
Hmm. Kvepia įsisavinimui. Rašo laidai centre bus pašalinti. Tai 5 trulas Kalvarijų g. Prie savivaldybės sustos išlipa vairuotojas nuleis ūsus. Tada ant baterijų pravažiuoja senamiestį ir kažkur prie stoties vėl sustoja išlipa vairuotojas išskleidžia ūsus pasijungy prie laidų kad pasikrauti?. Ir taip kiekvieną ratą darant stotis – Žirmūnai… Bullshit liaudžiai.
nuleisti ar uzkelti laidus ir 45 sekundziu darbas
nusileidžia ir pasikelia automatiškai naujuose troleibusuose. Prisikabinimas vyksta stotelėse, kur įrengiami nukreipėjai ūsų tiesiai ant laidų
600k vagiu kompanija
Kaip čia nutilo panegyrikos Amberiams? Juk sakėte, kad trečdaliu pigiau gamintis, žmonės darbo turi… Kodėl tada dabar bus švaistomi pinigai?
Dar geriau jei iš pradžių visą kontaktinį tinklą atnaujintų nes Kaune troleibusai važinėja greičiau
Šis atnaujinimas yra geras, bet Vilniuj reikia bent kokių papildomų poros milijardų iki pakenčiamos, ES sostinės vertos VT sistemos. Tokie atnaujinimai yra lašas jūroje. VMS žmonės dabar turėtų (1) nusisamdyti rimtą tarptautinę kompaniją kaip COWI ar Systra (NE Civitta) ir sukurti planą ateinantiems porai dešimtmečių, kurių centre turės būti rimta Light Rail sistema su pilnu ‘right of way’, (2) trypti vyriausybės ir ES slenksčius ir maldauti eurų to projekto įgyvendinimui. Kito kelio nėra, esame visiški aborigenai VT srity ES kontekste.
Jau kiek planų darė ir viskas į stalčius.Nereikia šokti aukščiau bambos. Reikia atnaujinti esamą viešąjį transportą. Troleibusų kontaktinį tinklą reikia atnaujinti. Iš esmės tik sankryžose, kur susikirtimai, iešmai, taip pat kreivėse. Kitur kontaktinis tinklas jau atnaujintas.
Šitas veikėjas siaučia miestai.net forume pseudonimu VLR. Fantazorius jis.
Ne taip smarkiai siaučia, kaip siautė tavo mama mano lovoje vakar, sovietinis atlieka 🙂
Žiurėk, kad nereiktų atsiklaupus sasalint tik dėl atleidimo, mažvaiki.
‘Sasalint’ – haha, išsidavei, vatine šiukšle.
VLR rašinėja gerai, traiško sovietikus kaip vabalus tramvajaus temoje, dėl to ir uždarė ją. O kas tamsta būsite? Tas autistas Pilaitis?
Pilaitis yra kažkoks ligonis. Su juo net neverta pradėti diskutuoti.
Inovatyvusis Vilnius iki 2024 atnaujins troleibusų parka😃😃😃
Ačiū VMS ir VVT už progresyvią mąstyseną! Ten kur eina Vilnius, vietos bėginiam transportui nėra.
Net jeigu šiandien pradėsi projektuoti bėginio transporto linijas, šitų troleibusų vis tiek reikės, tai čia vienas kitam neprieštarauja.