Pasiūlymus pateikė 2 gamintojai – čekai pasiūlė „Škoda“ troleibusus, lenkai – „Solaris“. Iki pirkimo paskelbimo rinkos konsultacijose bendrovė aktyviai kvietė dalyvauti konkurse ir kitus potencialius troleibusų gamintojus –„Vanhool“, „Hess“, „Iveco“, „Dancer“, „Yutong“, „Sor“ ir kt
Dauguma stotelių nepritaikytos dviems transporto priemonėms.Antrasis neprivažiuoja prie bortelio,senoliai vos išlipa ant asfalto.Minties stotelę juk neseniai rekonstravo,o projektuotojų supratimas žemo lygio.Kaip ir VVT naujieji kompiuteriai vairuotojams-jie pritaikyti į skaičiukus ir raides žiūrėti iš 30 cm atstumo,nes programinę įrangą užsakė ir gamino žmonės, toliau savo telefono nematantys….Pasižiūrėkite į laiką telefone iš 80 cm,suprasite.
Kasdien matau po kelis kartus,kai avarinės tarnybos sukiasvoris tempia sugedusį troleibusą.Pinigai iššvaistyti medeliams,krūmams ir užtvaroms.Žmonės negali sėkmingai nuvažiuoti iki jiems reikiamos vietos,nes transportas vos gyvas,supuvęs nuo apačios iki stogo.Išvada tokia-vilniečiai į savivaldybę išrenka tuos,kurie aptarnauja tik verslą…
Del bortu sutinku, kad vairuotojai tikrai neprivaziuoja prie ju apsunkina senesniems zmonems ar blogai judantiems ilipti ar islipti. Autobusai/troleibusai su priekine hidrauline ar pneumatine asimi cia padetu. Tas pats su duru uzdarymu. Dar nesustoje daznai jau atidarineja duris ar dar neuzdare skuba pradeti judeti. Taip pat nepatinka priekiniu duru nenaudojimas, senu tarybiniu laiku palikimas. Su garsinemis reklamomis turetu risti, skambeti turetu tik reikalinga informacija: durys ataidaro, durys uzsidaro, sekanti stotele… Ka darome su “stop” skambuciais? Ar reiketu pradeti naudoti? Nori islipti, paspaudi, durys atsidaro stoteleje. Jei nera kam islipti ar ilipti, uztenka tik sustoti neatidarant duru. Daug logiskiau. Ypac ziema.
Pasiūlymus pateikė 2 gamintojai – čekai pasiūlė „Škoda“ troleibusus, lenkai – „Solaris“. Iki pirkimo paskelbimo rinkos konsultacijose bendrovė aktyviai kvietė dalyvauti konkurse ir kitus potencialius troleibusų gamintojus –„Vanhool“, „Hess“, „Iveco“, „Dancer“, „Yutong“, „Sor“ ir kt
Įdomu , ar sau D.Aleknavičius perka į skolą ?
kad tos slykstines troleibusai isvis dings is musu miesto??
Nenusišnekėk.
O kas juos vairuos? Vairuotojų trūksta krūviai dideli algos mažos
Dauguma stotelių nepritaikytos dviems transporto priemonėms.Antrasis neprivažiuoja prie bortelio,senoliai vos išlipa ant asfalto.Minties stotelę juk neseniai rekonstravo,o projektuotojų supratimas žemo lygio.Kaip ir VVT naujieji kompiuteriai vairuotojams-jie pritaikyti į skaičiukus ir raides žiūrėti iš 30 cm atstumo,nes programinę įrangą užsakė ir gamino žmonės, toliau savo telefono nematantys….Pasižiūrėkite į laiką telefone iš 80 cm,suprasite.
Kasdien matau po kelis kartus,kai avarinės tarnybos sukiasvoris tempia sugedusį troleibusą.Pinigai iššvaistyti medeliams,krūmams ir užtvaroms.Žmonės negali sėkmingai nuvažiuoti iki jiems reikiamos vietos,nes transportas vos gyvas,supuvęs nuo apačios iki stogo.Išvada tokia-vilniečiai į savivaldybę išrenka tuos,kurie aptarnauja tik verslą…
Del bortu sutinku, kad vairuotojai tikrai neprivaziuoja prie ju apsunkina senesniems zmonems ar blogai judantiems ilipti ar islipti. Autobusai/troleibusai su priekine hidrauline ar pneumatine asimi cia padetu. Tas pats su duru uzdarymu. Dar nesustoje daznai jau atidarineja duris ar dar neuzdare skuba pradeti judeti. Taip pat nepatinka priekiniu duru nenaudojimas, senu tarybiniu laiku palikimas. Su garsinemis reklamomis turetu risti, skambeti turetu tik reikalinga informacija: durys ataidaro, durys uzsidaro, sekanti stotele… Ka darome su “stop” skambuciais? Ar reiketu pradeti naudoti? Nori islipti, paspaudi, durys atsidaro stoteleje. Jei nera kam islipti ar ilipti, uztenka tik sustoti neatidarant duru. Daug logiskiau. Ypac ziema.