VISKAS ČIA GERAI IR LOGIŠKA….TA PATI SITUACIJA ŠVIETIME, SPORTE, MEDICINOJE, VALSTYBES VAKDYME, KELIUOSE, TILTUOSE, ELEKTROS PERDAVIME….T.Y VISKAME….VISI RESURSAI IR SISTEMOS ,INFRASTRUKTURA SUKURTA NUO 1945 IKI KOKIU 1995 SAVE ISSEME IR “PAREFORMAVUS” 30 METU PRADEDA GRIUTI…NERA NEI VIENOS SRITIES KUR NEBUTU MILZINIŠKU PROBLEMU !!!! MES KAIP KOKIA AFRIKOS VALSTYBE ISEJUS KOLONIZATORIAMS….TAPE NEPRIKLAUSOMI SUGRIAUNAM BALTUJU KOLONIZATORIU SUKURTA SISTEMA O SAVOS SUKURT TAIP IR NEISEINA…..GERIAUSIAI GAUNASI GRIAUTI 😎👍 IKI PILNO KOMPLEKTO BELIKO KAD PRADETU KRIST LEKTUVAI….😂🤣👍
kaip matot landsbergis ,ne tik siferi i sveicarija isveze ,bet ir traukinius gadina ,reikia kad nuoseda seimamarsinius organizuotu link seimo su kartuvem.,kitaip ges ir ges tie traukiniai..
Remonto ir traukinių valdymo darbininkus savo laiku atleido, bet buvo priimti visokių vadybininkų neturinčio nieko bendro su geležinkelių. Anksčiau buvo vadovas, vadovavo pavaduotojas eksploatacijai ir vadovavo pavaduotojas remontui. Dabar kiekvienoje darbo grupėje savo vadovas, nemažai koordinatorių ir kitų “viršininkėlių”. Viršininkų daug, darbuotojų mažai.
Ir siaip dauguma dviauksciu Skoda traukiniu jau ekaploatacijos visuramzi pasieke ir jiems privalomas kapitalinis remontas. Nesu tikras, ar mes patys galime tai atlikti. Nereikia pamirsti, kad visi Dailydkos be konkursu isigyti riedmenys buvo perkami kuo pigesni. Skupus moka dvigubai. Turbut pasimokino LGLink ir nauji riedmenys jau ne rusiski, lenkiski ar cekiski, o sveicariski.
VISKAS ČIA GERAI IR LOGIŠKA….TA PATI SITUACIJA ŠVIETIME, SPORTE, MEDICINOJE, VALSTYBES VAKDYME, KELIUOSE, TILTUOSE, ELEKTROS PERDAVIME….T.Y VISKAME….VISI RESURSAI IR SISTEMOS ,INFRASTRUKTURA SUKURTA NUO 1945 IKI KOKIU 1995 SAVE ISSEME IR “PAREFORMAVUS” 30 METU PRADEDA GRIUTI…NERA NEI VIENOS SRITIES KUR NEBUTU MILZINIŠKU PROBLEMU !!!! MES KAIP KOKIA AFRIKOS VALSTYBE ISEJUS KOLONIZATORIAMS….TAPE NEPRIKLAUSOMI SUGRIAUNAM BALTUJU KOLONIZATORIU SUKURTA SISTEMA O SAVOS SUKURT TAIP IR NEISEINA…..GERIAUSIAI GAUNASI GRIAUTI 😎👍 IKI PILNO KOMPLEKTO BELIKO KAD PRADETU KRIST LEKTUVAI….😂🤣👍
O gal čia kažkoks sabotažas? Kad kuo mažiau keleivių traukiniu važiuotų?
O MEDICINOJE SABOTAŻAS KAD MAŽIAU GIDYTUSI, KELIUOSE KAD MAŻIAU VAŽINETU, ŠVIETIME KAD MAŽIAU MOKYTUSI ?????? 😂🤣😂👍
Tyčiniai sugadinimą
kaip matot landsbergis ,ne tik siferi i sveicarija isveze ,bet ir traukinius gadina ,reikia kad nuoseda seimamarsinius organizuotu link seimo su kartuvem.,kitaip ges ir ges tie traukiniai..
Pasidomėkit kiek masiškai remonto darbuotoju gavo įspėjimus apie atleidimą,ir kiek liko darbuotoju atlikti einamuosius-būtinus remonto darbus.
Remonto ir traukinių valdymo darbininkus savo laiku atleido, bet buvo priimti visokių vadybininkų neturinčio nieko bendro su geležinkelių. Anksčiau buvo vadovas, vadovavo pavaduotojas eksploatacijai ir vadovavo pavaduotojas remontui. Dabar kiekvienoje darbo grupėje savo vadovas, nemažai koordinatorių ir kitų “viršininkėlių”. Viršininkų daug, darbuotojų mažai.
Ne darbininkai tvarko tuos traukinius, o inzinieriai ar bent jau technikai.
Įdomu , ar ponaitis Jonas matė kažkur inžinierius – sutepančius arba keičiančius riedmenis ?
Ir siaip dauguma dviauksciu Skoda traukiniu jau ekaploatacijos visuramzi pasieke ir jiems privalomas kapitalinis remontas. Nesu tikras, ar mes patys galime tai atlikti. Nereikia pamirsti, kad visi Dailydkos be konkursu isigyti riedmenys buvo perkami kuo pigesni. Skupus moka dvigubai. Turbut pasimokino LGLink ir nauji riedmenys jau ne rusiski, lenkiski ar cekiski, o sveicariski.