Dar neseniai sake kaunas vilnius maziau nei per 30min. Dabar jau 38. Kai baigs bus 45min. O jau ir dabar vaziuoja per valanda. Esme kad nauja veze statoma salia senosios kuri yra labai vingiuota. Del to traukiniui nera kur isvystyti didelio greicio. Kitas dalykas europoje yra atskiros vezes kroviniams ir keleiviams, kas leidzia pasiekti greicius keleiviniams traukiniams. Lietuvoje ji bus viena viskam, todel ja ir negalima greitai vaziuoti. Is paciu gelezinkelieciu girdejau kad bent kaunas vilnius nebus labai jau greiciau negu kad dabar yra. O dar jei stos kiekvienam baznytkaimyje kaip dabar tai vis tiek virs valandos vaziuos
Viskas ok, tik ne ‘iš Varšuvos/Rygos į Vilnių’, o ‘į šalia Vilniaus esančią, carinio miestelio stotelę, kuri yra visiškai neintegruota į transporto sistemą’.
O Naujuosiuose Vasiukuose bus sustojimas?
Dar neseniai sake kaunas vilnius maziau nei per 30min. Dabar jau 38. Kai baigs bus 45min. O jau ir dabar vaziuoja per valanda. Esme kad nauja veze statoma salia senosios kuri yra labai vingiuota. Del to traukiniui nera kur isvystyti didelio greicio. Kitas dalykas europoje yra atskiros vezes kroviniams ir keleiviams, kas leidzia pasiekti greicius keleiviniams traukiniams. Lietuvoje ji bus viena viskam, todel ja ir negalima greitai vaziuoti. Is paciu gelezinkelieciu girdejau kad bent kaunas vilnius nebus labai jau greiciau negu kad dabar yra. O dar jei stos kiekvienam baznytkaimyje kaip dabar tai vis tiek virs valandos vaziuos
> traukiniu iš Vilniaus į Varšuvą – per kiek daugiau nei 4 valandas
..ir uz 100-150 euru. Aciu, bet gal ne.
Viskas ok, tik ne ‘iš Varšuvos/Rygos į Vilnių’, o ‘į šalia Vilniaus esančią, carinio miestelio stotelę, kuri yra visiškai neintegruota į transporto sistemą’.