Taip ši tema senesnė, bet matyt ji įgauna pastovaus funkcionuojančio verslo pobūdį ir tai puiki perspektyva Lietuvos transporto paslaugų verslui siekiant išlaikyti lyderystės pozicijas Europoje, susiduriančiam su ES bandymais dėti apynasrius jam.
“„Bendradarbiavimą pašto siuntų pervežimo geležinkeliais srityje su Kinijos paštu pradėjome dar 2019 metų liepą, tačiau gaunami siuntų kiekiai buvo žymiai mažesni. /—/ Kinijos paštas į Lietuvą siunčia nebe pavienius konteinerius, bet visą traukinį. Pirmą kartą istorijoje yra siunčiamas tik pašto traukinys iš Kinijos į Europą. /—/ – sako Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.”
Tai žurnalistas cituoja pašto direktorę, kuri sako, kad ir anksčiau siuntos atėjo, bet ne pilnais traukiniais. Viskas čia tvarkoje. Skaitytojui minusas.
Taip ši tema senesnė, bet matyt ji įgauna pastovaus funkcionuojančio verslo pobūdį ir tai puiki perspektyva Lietuvos transporto paslaugų verslui siekiant išlaikyti lyderystės pozicijas Europoje, susiduriančiam su ES bandymais dėti apynasrius jam.
Ar tikrai cia buvo pirmas traukinys? Zurnalistui minusas
Iš straipsnio:
“„Bendradarbiavimą pašto siuntų pervežimo geležinkeliais srityje su Kinijos paštu pradėjome dar 2019 metų liepą, tačiau gaunami siuntų kiekiai buvo žymiai mažesni. /—/ Kinijos paštas į Lietuvą siunčia nebe pavienius konteinerius, bet visą traukinį. Pirmą kartą istorijoje yra siunčiamas tik pašto traukinys iš Kinijos į Europą. /—/ – sako Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.”
Tai žurnalistas cituoja pašto direktorę, kuri sako, kad ir anksčiau siuntos atėjo, bet ne pilnais traukiniais. Viskas čia tvarkoje. Skaitytojui minusas.