Atidarius Vilniaus oro uosto išvykimo terminalą 2025 m., bus pradėti rekonstruoti senieji terminalai, tačiau ir imamasi naujojo atvykimo terminalo statybų projekto. Tikimasi, kad šis sprendimas leis užtikrinti 7–8 mln. keleivių pralaidumą ne tik išvykimo, bet ir atvykimo dalyje.
„Mes su atvykimo terminalu pakelsime ne tik keleivių aptarnavimo pajėgumus, bet gana ženkliai pakeisime visą patirtį“, – sakė LOU vadovas.
Visuose trijuose oro uostuose Lietuvos oro uostuose yra numatytos ir teritorijos saulės jėgainių parkams vystyti. Tiek Vilniaus oro uoste, tiek Kauno oro uoste numatoma įveiklinti teritorijas, esančias kitoje kilimo-tūpimo tako pusėje nei terminalai, jose plėtojant krovinių pervežimo ir orlaivių remonto ir priežiūros paslaugas. Galiausiai Palangos oro uoste komercinių ir bendrosios aviacijos zonų plėtra numatyta lygiagrečiai kilimo–tūpimo tako, dabartinio terminalo pusėje.
Taip pat Vilniaus oro uosto terminalai planuojami sujungti požemine vėže su „Rail Baltica“, tai reiškia, kad po žeme planuojama įrengti ir geležinkelio sustojimą prie sostinės oro uosto.