Štai ir pasireiškia kompetencijos ir mokslo stoka. Dyzeliniai varikliai ir buvo sukurti būti ekologiskesniais, taupesniais negu benzininiai,o ypatingai naujos kartos.
Chlamai yra tai, kas šiandien rieda nuo konvejerių. Koks 1999 metų LandCruizeris yra amžina mašina, o visokios “ekologiškos” skarbonkės po 5 metų važiuos į savartyną. Ir niekas kažkodėl NESKAIČIUOJA, kiek “ekologijos” kainuoja pagaminti naują automobilį, užuot 30 metų važinėjus senu jau pagamintu ir KOKYBIŠKU.
Antras klausimas apie ekektromobilius ir visą tą “ant elektros adatos” kabinamą ekonomiką. Tegul atsiras nors vienas išminčius ir atsakys: ką darysim po vienos geros magnetinės audros? Taip, tokios geros, kuri buvo prieš pusantro šimto metų. Jei nežinot, kas tai yra, pasidomėkit. Pasakysiu trumpai – VISI TRANSFORMATORIAI PO TOKIOS AUDROS PASAKYS “ATIA”. Ar aišku, Švabo propagandos vartotojai? VISI TRANSFORMATORIAI BUS NEPATAISOMAI SUGADINTI. Dabar galvokit, kas laukia “elektrifikuotos” visuomenės. O ypač megapolių gyventojų…
Aū soc chebra, tai padėkit isigyt automobilius vyresniems žmonėms, kurie tebeturi dizelinius, o ne smaukit jų! Juk duodavo +-4tūks litų nusipirkt mašiniuką. Suprantu, kad maži pinigai, bet pirko žmonės!!! O dabar tik kankinat – baust, draust, stabdyt…
Gal reikia baigti su Lietuvos susireikšminimu. Esame tokio didumo valstybė, kad reikia nesusireikšminti ir stengtis, kad Lietuvos žmonėms būtų geriau, o ne ieškoti, kaip jiems pakenkti. Dabar gali pagalvoti, kad Lietuva pasaulio bamba baigia užteršti Žemės rutulį: daugiausiai teršia automobiliais, daugiausiai teršia plastiku. Baik gentvile iš mažosios raidės.
Štai ir pasireiškia kompetencijos ir mokslo stoka. Dyzeliniai varikliai ir buvo sukurti būti ekologiskesniais, taupesniais negu benzininiai,o ypatingai naujos kartos.
kuo greičiau reikia išvalyti Lietuvą nuo genderistinės-neobolševikinęs taršos.
Tegul pradžiai tos ekologijos lai laikosi rusu tankai,o tada jau ir mes….
pagrindis klausimas nuo kada piemenys gali buti ministrais
Nukirsti galva tam GENIUJ REIKTU,ORAS BUTU TUKSTANTI KARTU ŠVARESNIS
Baudas įvesti po 500 eurų antrą kartą 1000 eurų paskui 2000 eurų. Jei chlamas mašina kainuoja 500 eurų iškart parduos ar į metalo lauža
Chlamai yra tai, kas šiandien rieda nuo konvejerių. Koks 1999 metų LandCruizeris yra amžina mašina, o visokios “ekologiškos” skarbonkės po 5 metų važiuos į savartyną. Ir niekas kažkodėl NESKAIČIUOJA, kiek “ekologijos” kainuoja pagaminti naują automobilį, užuot 30 metų važinėjus senu jau pagamintu ir KOKYBIŠKU.
Antras klausimas apie ekektromobilius ir visą tą “ant elektros adatos” kabinamą ekonomiką. Tegul atsiras nors vienas išminčius ir atsakys: ką darysim po vienos geros magnetinės audros? Taip, tokios geros, kuri buvo prieš pusantro šimto metų. Jei nežinot, kas tai yra, pasidomėkit. Pasakysiu trumpai – VISI TRANSFORMATORIAI PO TOKIOS AUDROS PASAKYS “ATIA”. Ar aišku, Švabo propagandos vartotojai? VISI TRANSFORMATORIAI BUS NEPATAISOMAI SUGADINTI. Dabar galvokit, kas laukia “elektrifikuotos” visuomenės. O ypač megapolių gyventojų…
Koks “protingas”!?
Kas nors pribaikit šitą švabo klona
Durnelis
Aū soc chebra, tai padėkit isigyt automobilius vyresniems žmonėms, kurie tebeturi dizelinius, o ne smaukit jų! Juk duodavo +-4tūks litų nusipirkt mašiniuką. Suprantu, kad maži pinigai, bet pirko žmonės!!! O dabar tik kankinat – baust, draust, stabdyt…
Gal reikia baigti su Lietuvos susireikšminimu. Esame tokio didumo valstybė, kad reikia nesusireikšminti ir stengtis, kad Lietuvos žmonėms būtų geriau, o ne ieškoti, kaip jiems pakenkti. Dabar gali pagalvoti, kad Lietuva pasaulio bamba baigia užteršti Žemės rutulį: daugiausiai teršia automobiliais, daugiausiai teršia plastiku. Baik gentvile iš mažosios raidės.