Dėl situacijos kaltas ir Benkunskas, nes buvo jo komandoje. Dabar savivaldybėje visi protingi, net Jagelavičienė, kuriai reikėtų patylėti. Ne tai jai turi rūpėti. Bet…
Aš už “siaurinimą”. Ir už smegenų praplatinimą. Nes iš vadytelių liaudies ir žurnaliūgų reakcijų gali susidaryti vaizdą, kad žmonių smegenys ryškiai per siauros. O esmė paprasta, daugiau tvarkos – mažiau sovietinių sašlavų. Sašlavas priima Minskas.
Labai labai liūdna dėl tokio sprendimo. Važiuojant link žvėryno, palikti 2 juostas išvis kvaila, kai iš visur galima nusukti tik iš 1 juostos. Tiesiog beprotybė. Analogiška klaida palikti prie Šilo tilto važiuojant gylyn į Šilo g. Nauja valdžia žengs žingsnį atgal.
Vėl su tom “siaurinamų gatvių” baidyklėm. Saltoniškių g. yra vietinės svarbos gatvė, aptarnaujanti lūšnų ir ambasadų rajonėlį (Žvėryną) ir neskirta tranzitui. Bet dabar grąžinama į greitkelio lygio plotį… Tai vietoje to, kad pėstiesiems būtų patogiau ją kirst (net nekalbu apie šlapimu smirdantį klaustrofobišką požeminį tunelį), kad dviratininkams būtų patogiau kirst, nusprendė palikti toje vietoje 5 juostų gatvę… Kur eismas buvo laikinai suprastėjęs dėl vykdomų darbų… Populistinis karas su šiaudinėmis baidyklėmis, kokių reta.
Požeminė perėja ten yra baisuma. Mama yra senjorė ir gyvena šalimais, tai jai ta perėja yra praktiškai neįveikiama. Laiptai neišpasakyto statumo, naktį renkasi narkašnia. Labai apsidžiaugiau, kai pamačiau, kad įrengs perėją ir saugumo salelę. Dėja priemiesčių vairuotojai su visureigiais nugalėjo…
Tai kad gatvės pločio niekas ir nesiaurino. Buvo siaurinama automobilių važiuojamoji dalis. Gatvė niekur nedingo, ji atiteko patogesniam pėsčiųjų ir dviratininkų eismui.
Kai visas miestas orientuotas dvirtakių patogumui, kuriais naudojasi koks dešimtadalis Vilniaus gyventojų ir tai tik gražiu oru, 4 mėnesius per metus. Didžiausias nesusipratimas, kad tam kertami ištisi medžių plotai, automobiliai skęsta spūstyse dar daugiau teršdami orą ir net tiems privilegijuotiems dviračių – latytės mėgėjams.
Dėl situacijos kaltas ir Benkunskas, nes buvo jo komandoje. Dabar savivaldybėje visi protingi, net Jagelavičienė, kuriai reikėtų patylėti. Ne tai jai turi rūpėti. Bet…
gerai, kad istaise shudashiaus klaida
Reikėjo nesiaurinti,kad nereikėtų klausti. Kaip galima dabar dar ir klausinėti?
Už bukumą rekia nubausti kaltus.
Aš už “siaurinimą”. Ir už smegenų praplatinimą. Nes iš vadytelių liaudies ir žurnaliūgų reakcijų gali susidaryti vaizdą, kad žmonių smegenys ryškiai per siauros. O esmė paprasta, daugiau tvarkos – mažiau sovietinių sašlavų. Sašlavas priima Minskas.
Vaziuok i taurage ozy
ruskių nuomonė niekam neįdomi
Bet tavęs nepaeme Minskas
Taves prigozhinas nepaeme?
Simasiu ir jo ta inzinieriu nikitina i kaila.o nikitina deportuoti is lietuvos tegul maskvoje siaurina gatves
Jūsų pozicija apie politikus aiški 😀 dėkojame už įžvalgas
O tamstą atgal į mokyklą. Panašu, kad ketvirtoko kurso nepavyko įveikti.
Labai labai liūdna dėl tokio sprendimo. Važiuojant link žvėryno, palikti 2 juostas išvis kvaila, kai iš visur galima nusukti tik iš 1 juostos. Tiesiog beprotybė. Analogiška klaida palikti prie Šilo tilto važiuojant gylyn į Šilo g. Nauja valdžia žengs žingsnį atgal.
Vėl su tom “siaurinamų gatvių” baidyklėm. Saltoniškių g. yra vietinės svarbos gatvė, aptarnaujanti lūšnų ir ambasadų rajonėlį (Žvėryną) ir neskirta tranzitui. Bet dabar grąžinama į greitkelio lygio plotį… Tai vietoje to, kad pėstiesiems būtų patogiau ją kirst (net nekalbu apie šlapimu smirdantį klaustrofobišką požeminį tunelį), kad dviratininkams būtų patogiau kirst, nusprendė palikti toje vietoje 5 juostų gatvę… Kur eismas buvo laikinai suprastėjęs dėl vykdomų darbų… Populistinis karas su šiaudinėmis baidyklėmis, kokių reta.
Požeminė perėja ten yra baisuma. Mama yra senjorė ir gyvena šalimais, tai jai ta perėja yra praktiškai neįveikiama. Laiptai neišpasakyto statumo, naktį renkasi narkašnia. Labai apsidžiaugiau, kai pamačiau, kad įrengs perėją ir saugumo salelę. Dėja priemiesčių vairuotojai su visureigiais nugalėjo…
Tai kad gatvės pločio niekas ir nesiaurino. Buvo siaurinama automobilių važiuojamoji dalis. Gatvė niekur nedingo, ji atiteko patogesniam pėsčiųjų ir dviratininkų eismui.
O jau ten tiek pesciuju kaip kokiam tokijam.i valanda vienas zmogus praeina
Nieks nenori būti papjautas narkomano, todėl ir neina. Besmegenio logika .
O jūs pats ar bandėte eiti? Nes pėsčiųjų ten tikrai yra daug.
Ten reikia dviračių takų. Bet atskira juosta dešiniam posūkiui irgi reikalinga labai.
Kai visas miestas orientuotas dvirtakių patogumui, kuriais naudojasi koks dešimtadalis Vilniaus gyventojų ir tai tik gražiu oru, 4 mėnesius per metus. Didžiausias nesusipratimas, kad tam kertami ištisi medžių plotai, automobiliai skęsta spūstyse dar daugiau teršdami orą ir net tiems privilegijuotiems dviračių – latytės mėgėjams.
Na tai metas įjungti ne tik automobilio variklį bet ir smegenis – persėsti ant dviračio ir važiuoti tuščiu taku be jokių spūsčių.