Kandidatai į merus: plės greituosius autobusus, įrengs tramvajų ir net oro funikulierių

Komentarai 22

  1. Prasčiokų sostine says:

    Kad miestas neturi beginio transporto kaltas nevykėlis Šimašius su savo luzeriu komanda, kai buvo proga pasinaudoti ES fondų lėšomis ir pasidaryti vakarų Europos lygio VT, dabar deja ir toliau teks grustis kamsciuose ir vilktis 7 KM, 40 min iki namų prisvinkusiam bomzu šlapimu dvokianciu ir keleiviais perpildytu sovietinius laikus menančiu VT

    • Vagiai says:

      Pilsuckis prie Bezdoniu pavoge caro pinigus Vilniaus tramvajui. Nuo to laiko visi merai vagia tramvajaus pinigus.Vogs ir naujas meras.

  2. Pasakos kvailiams says:

    Ar Zuokas daugybe metu ir pinigu iššvaistes mistiniam tramvajui nutise bent viena centimetra tramvaju begiu ? Jo issvaistyti vilnieciu pinigai nuejo vejais. Bet zmogus vel durnina zmones su tom paciom nesamonemis.

  3. Tomash says:

    Gėda, o kur kiti kandidatai?

    • Jo says:

      Prisiminkit daug metu Zuoko statyta viaduka nuo Vingio parko i verslo trikampi. Sita nesamone kainavo daug milijonu ir yra niekam nereikaliga. Tas pats atsitiko ir su tramvajum

  4. Kukulis says:

    Patogiausias būtų metro (visa infra po žeme, nesimaišytų, greičiausiai riedėtų ir t.t.)
    Dabar daug nuomonių dėl praktiškumo ir kainos yra, tai kad taptų praktiškas:
    1. Darbus duoti inicijuoti, po statybos aptarnauti LTG (turi kompetencijas riedmenų transportui ir būtų belekiek pigiau nei pvz. miestui steigiant dar vieną “autobusų parką”, su remonto padaliniais, administracijom ir t.t.);
    2. Pirmą ruožą padaryti nuo stoties iki centro (ekonomiškai naudingiau, nes sujungtų bėginį transportą, būtų užtikrintas keleivių srautas atvykstančius iš kitų miestų), tada paleidus iškart pratęsinėt iki pilaitės, ukmergės g. saulėtekio;
    3. Požemines stotis įranginėti su mintim, kad karo atveju ar astravo AE nelaimei, tai galėtų tapti slėptuvėmis, galbūt tokį finansavimą padėtų užtikrinti ir ES programos ir pan…

  5. Jonė says:

    Sunku įsivaizduoti, kad Vilniaus centre pavyks įrengti A važiuojamą juostą maršrutiniam transportui.

  6. Janina says:

    Juokingi tie greitieji autobusai Vilniaus centre, kai jie stotelėse nestoja, bet tenka sustoti prie raudono šviesaforo. Ne kartą bandžiau nuo žaliojo tilto iki Baltupių 1 greituoju autobusu pavyti 10 autobusą, bet nepavykdavo, nors 1gr nuo Žalgirio stotelės iki Pramogų arenos stotelės praleidžia net 2 stoteles, po to dar vieną, bet pavyti nepavyko. Tarp tų dviejų stotelių yra ir Tauragnų stotelė – čia yra didelis gyvenamas kvartalas, didelis buvęs Sigmos gamyklos kvartalas, kuriame dirba daug mažų ir vidutinių įmonių (t. sk. ir Baldų Rojus) ir čia lankosi daug jų klientų. Čia įsikūrusių įmonių rašytas prašymas (Vilniaus miesto savivaldybe, Vilniaus viešąjam transportui) įtraukti šią stotelę į 1-o greitojo autobuso sustojimus buvo atmestas, kaip neatitinkantis jų principų. Nors Kalvarijų turgaus stotelė taip pat neatitinka ju principų, bet čia 1-asis greitasis stoja. Savo principus jie padarė “šventa karve” ir niekaip negali sutikti, kad padaryta klaida ir imti ir ją pataisyti. Klausimėlis kodėl prie Tauragnų stotelės dirbantys smulkaus ir vidutinio verslo atstovai yra Vilniaus miesto savivaldybės ir Vilniaus viešojo transporto įmonės diskriminuojami?

  7. Benkunskas nevažinėja autobusais, tai nesąmones kalba says:

    Ir taip piko metu koks 3G važiuoja kas 5 minutes, bet padvigubinti autobusai būna pilni. Bet jis to nemato, ten jo nebūna.

  8. joo says:

    planavau už Zuoką balsuot, na bet oro funikulieriai mane pribloškė 🙁

    • andrius says:

      tai, kad labai gera idėja. Nuimtų daug srauto nuo Akropolio link centro ir atvirkščiai, ypač aktuali būtų dėl stadiono. Toks transportas gali pervežti nemažai srauto. Antra, kaina nėra didelė, ypač jeigu būtų parduotas pavadinimas, kaip Londone (vadinasi, Emirates airline). Plius Londono pavyzdys nėra geras, nes jungia pakankamai periferines dalis. Nustokim bijoti mastyti, ypač jeigu aiškiai matome, kad idėja, nors skamba egzotiškai, bet visiškai nėra egzotiška, o turi praktinę naudą. Daug miestų tai daro ar svarsto, o turinti galvoje Vilniaus reljefą, galėtume galvoti apie kelias net

  9. DV says:

    Zuokas oro funikulierių statys… Per savo kadencijas nesugebėjo nieko viešajam transportui padaryti, myžniojo vietoje su tramvajumi, o dabar ne tik autonominį tramvajų padarys, bet ir kičinę jungtį tarp stadiono ir centro.
    Londone toks šlamštas yra – tai skirta turistams pirmyn-atgal pasivažinėti, ir nieko to nelaiko rimta VT jungtimi.
    Juolab, iš kur jis pinigų ims tokiems grandioziniams pažadams? Vilniuje jau 2 metus kritinės būklės stovi neremontuojamas Valakampių tiltas, o jis blin oro funikulierius žada.

    • Hummel says:

      O tai per paskutinius 8 metus VT labai smarkiai patobulėjo. Kas nors iš realių kandidatų apart Zuoko Valakampių tiltą siūlo taisyti?

  10. Draiveris says:

    Nei tranvajaus nei autobusu mums reiki.platinkit gatves mes su savo auto norim vaziuoti.silta gera,ir malonu vairuoti

    • DV says:

      Atsilikęs požiūris. Gal dar su auto tiesiai Akropolyje ant ledo nori prisiparkuot?

    • Imk ir važiuok dabar says:

      Tai važinėk ir dabar, kas tau trukdo??? Ką Vilniuj gatvių mažai? Platink neplatinęs, nieko tas nepakeis, kamščius mažina tik alternatyvos automobiliui – VT, vaikščiojimas ir t.t.

    • Pritariu says:

      Pritariu gatves skirtos automobiliams

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist