Anksčiau Vilniuje transporto klausimus sprende kvalifikuoti žinomi specialistai tureje autoriteta savo srities žinovai profesionalai. Bet kai atsirado kazkokia transporto kompetenciju agentura, visus sviesoforus pradejo valdyti politikai.Viskas slapta, specialistu nera ir nereikia, daromi skandalingi sprendimai ,beprotiski, kvaili ir dar labai daug meluojama.
Varenoje buvo žalios rodykles ir liko. Niekas ju nedraske. O Vilniuje vis negali grazinti. Taip ir nera paaiškinimo kam jos kenke ? Yra tokia versija, kad valdzia nori gatvemis paleisti elektrinius autobusus be vairuotoju, ir tos lenteles nepatinka tiems išmaniems autobusams. Bet vel brangios fantazijos ir neigyvendinami planai.
Analizė… pinigų plovimas vyksta. Kokia ten dar analizė iki metų galo? Vilnius juk ne koks Tokijas ar Delis… Kiek čia tų gatvių ir sankryžų Vilniuje? Turbūt gyvai per porą dienų apvažiuotumei ir susirašytumei kiek kur reikia rodyklių, kur ne. Ant miesto plano žiūrint turbūt užtektų ir vienos dienos. Bet ne, reikia imituoti darbą, reikia prikurti papildomų darbo vietų, reikia išsimokėti daug daug atlyginimų už tokį paprastą dalyką. Juokdariai.
Anksčiau Vilniuje transporto klausimus sprende kvalifikuoti žinomi specialistai tureje autoriteta savo srities žinovai profesionalai. Bet kai atsirado kazkokia transporto kompetenciju agentura, visus sviesoforus pradejo valdyti politikai.Viskas slapta, specialistu nera ir nereikia, daromi skandalingi sprendimai ,beprotiski, kvaili ir dar labai daug meluojama.
100PROC
nuimti rodykles kainuoja,nuimtas utilizuoti-kainuoja,naujas pagaminti -kainuoja,naujas uzdeti-kainuoja.ziu ir nemaza sumele susidaro.
Tikrai protingas sprendimas
Susidaro įspūdis, kad gyvename amoralių sukčių valstybėje, kurių tikslas amžinai meluoti.
Grizta sovietines zaliosios rodykles i tarybini vilniu. Proletaras issikovojo savo.
Varenoje buvo žalios rodykles ir liko. Niekas ju nedraske. O Vilniuje vis negali grazinti. Taip ir nera paaiškinimo kam jos kenke ? Yra tokia versija, kad valdzia nori gatvemis paleisti elektrinius autobusus be vairuotoju, ir tos lenteles nepatinka tiems išmaniems autobusams. Bet vel brangios fantazijos ir neigyvendinami planai.
Analizė… pinigų plovimas vyksta. Kokia ten dar analizė iki metų galo? Vilnius juk ne koks Tokijas ar Delis… Kiek čia tų gatvių ir sankryžų Vilniuje? Turbūt gyvai per porą dienų apvažiuotumei ir susirašytumei kiek kur reikia rodyklių, kur ne. Ant miesto plano žiūrint turbūt užtektų ir vienos dienos. Bet ne, reikia imituoti darbą, reikia prikurti papildomų darbo vietų, reikia išsimokėti daug daug atlyginimų už tokį paprastą dalyką. Juokdariai.
Manau trijų dienų užtektų išanalizuoti,bet čia Iki metų galo.. juokinga ir pikta.