Paspirtukų esmė yra patogumas! Patogu rasti, patogu palikti, patogu judėti mieste. Taip, naudotojų etika turi būti, bet apie aikšteles nebesvaikite, nes pasidarys NEBEPATOGU ir naudotojai geįš į mašinas/taxi ir terš miestą. Bolt galėtų tiesiog galėtų įvesti pranešimo apie skersai tako numestą paspirtuką galimybę su kažkokiom sankcijom, kai pranešimai kartojasi.
Ponia politikė užvedė temą FB grupėje, ten vyksta diskusija, bet niekas nieko nesišaukia. Ponia jau toje diskusijoje nevengė įvairių manipuliacijų, o dabar, pasirodo, Senamiesčio bendruomenė kažko šaukiasi. Nežinau ko ji siekia, galbūt tyčia bando Senamiesčio bendruomenę parodyti kaip nuo pasaulio atitrūkusius ir norinčius izoliuotis pusgalvius, bet taip nėra.
jokioje vakarų Europos valstybėje šios paspirtukų betvarkės nėra. O Lietuva yra nuo Ruskyno užsilikusi, dėl to čia jokiso tvarkos nėra. Labai teisingai “ponia” elgiasi. Ir labai tikiuosi, kad bus įvestos griežtois naudojimo taisyklės šiom miesto šiūkšlėm.
Uždarom senamiestį automobiliams. Tada paspirtukams uždraudžiam pėsčiųjų takais važiuoti (o kur daugiau važiuoti kai gatvės senamiestį net mašina sunkiai pravažiuojamos?). Gal meras arklius su vežimais planuoja ten paleisti. Na, kad bent kažkoks susisiekimas būtų?
Nori daugiau automobilių gatvėje? Daugiau kamščių? Problema ne paspirtukai o dviračių takų nebuvimas. Jeigu nebūtų pėsčiųjų šaligatvių, tik asfaltuotos gatvės tai uzdraustume pėsčiomis vaikščioti, kad tik automobiliams netrukdyti?
Parkavimo (ir vairavimo) kultūra aktuali tiek automobiliams, tiek paspirtukams, klausimas kaip tą kultūrą stimuliuoti / drausminti. KET reikia pritaikyti naujai transporto rūšiai, turi būti aiškios taisyklės ir baudos.
Paspirtukų esmė yra patogumas! Patogu rasti, patogu palikti, patogu judėti mieste. Taip, naudotojų etika turi būti, bet apie aikšteles nebesvaikite, nes pasidarys NEBEPATOGU ir naudotojai geįš į mašinas/taxi ir terš miestą. Bolt galėtų tiesiog galėtų įvesti pranešimo apie skersai tako numestą paspirtuką galimybę su kažkokiom sankcijom, kai pranešimai kartojasi.
jo, nes žmonės neturi ką veikti tik dirbti Bolto informatoriais.
Ponia politikė užvedė temą FB grupėje, ten vyksta diskusija, bet niekas nieko nesišaukia. Ponia jau toje diskusijoje nevengė įvairių manipuliacijų, o dabar, pasirodo, Senamiesčio bendruomenė kažko šaukiasi. Nežinau ko ji siekia, galbūt tyčia bando Senamiesčio bendruomenę parodyti kaip nuo pasaulio atitrūkusius ir norinčius izoliuotis pusgalvius, bet taip nėra.
jokioje vakarų Europos valstybėje šios paspirtukų betvarkės nėra. O Lietuva yra nuo Ruskyno užsilikusi, dėl to čia jokiso tvarkos nėra. Labai teisingai “ponia” elgiasi. Ir labai tikiuosi, kad bus įvestos griežtois naudojimo taisyklės šiom miesto šiūkšlėm.
Uždarom senamiestį automobiliams. Tada paspirtukams uždraudžiam pėsčiųjų takais važiuoti (o kur daugiau važiuoti kai gatvės senamiestį net mašina sunkiai pravažiuojamos?). Gal meras arklius su vežimais planuoja ten paleisti. Na, kad bent kažkoks susisiekimas būtų?
Drausti juos reik, kaip tai padarė civilizuotos šalys! Leisti važinėti tik parkuose ar stadionuose.
Nori daugiau automobilių gatvėje? Daugiau kamščių? Problema ne paspirtukai o dviračių takų nebuvimas. Jeigu nebūtų pėsčiųjų šaligatvių, tik asfaltuotos gatvės tai uzdraustume pėsčiomis vaikščioti, kad tik automobiliams netrukdyti?
Parkavimo (ir vairavimo) kultūra aktuali tiek automobiliams, tiek paspirtukams, klausimas kaip tą kultūrą stimuliuoti / drausminti. KET reikia pritaikyti naujai transporto rūšiai, turi būti aiškios taisyklės ir baudos.