VGTU mokslininkai: nauji dyzeliniai automobiliai mažiau taršesni nei benzininiai

Komentarai 2

  1. Gidas says:

    Labai prašyčiau moderatoriaus neištrinti mano pasisakymo, jis aitrus, bet tikras, nepiktybinis ir tikrai vertas, kad mūsų mokslininkai į tai atkreiptų dėmesį. Gėda už jų paruošimo lygį, rimtai!

    Tai patvirtintų kiekvienas, šiek tiek besidomintis automobilizmu.

  2. Gidas says:

    Šių VGTU mokslininkų išsilavinimo lygis yra tragiškas. Jų žinios apie CO2 išeigą nesiekia net eilinio žmogaus, besidominčio automobilizmu, žinių. Tai taip žinoma, kad jau yra elementaru. Tyrimai šiuo klausimu jau seniai yra atlikti. Kalbant apie azoto oksidus, ar šie nemokšos žino apie adBlue egzistavimą? Ir kiek žinau, nulinės reikšmės nėra pasiekiamos – bet ne tai yra esmė, o pats darbas, kuris yra tik studentų lygio, jei jis būtų atliekamas ne Lietuvoje.

    Dar esu klausęs mūsų mokslininkų mintis apie tai, kad atseit didieji gamintojai visu pajėgumu persimeta prie vandenilinių ratuočių kūrimo. Žinoma, jų kūrimas vyksta, bet tik nedaugelio gamintojų. Supratau, kad apie elektromobilių baterijas mūsų mokslininkai dar nelabai ką žino.

    Siūlyčiau jiems pasiskaityti Vikipediją šiuo klausimu, aišku, jei jie supranta kurią nors užsienio kalbą. Papildomai galėtų pasiskaityti populiarias specializuotas užsienio svetaines šiuo klausimu. Deja, būtent dėl tokių mokslininkų kaltės mes šios info lietuvių kalba neturime. Nukreipimus į nemokslinius išteklius yra tik juodas humoras, bet šiuo atveju jis tiesiog būtinas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist