Teisinga mintis. Bet su kurjeriais lygiai taip pat. DPD, DHL, UPS ir t.t. jei priimi siunta, vadinasi viskas, pretenzijų neturi. Bet kaip tu gali “imti” dabar ir išpauoti bei patikrinti siuntą jei tarkime nėra galimybės tą akimirką patikrinti? Pretenziją pareikšti turi būti galima ir vėliau, nes dabar pareiškus pretenziją – ji yra atmetama atšovus, kad reikėjo tikrinti siuntą pristatymo metu. Ir šiaip logistikos bendrovės nuo COVID-19 labai pralobo, tad turėtų atsirasti ir tam tikrų atsakomybių už siuntas jei paaiškėtų, kad jos buvo apgadintos tik to nesimatė pristatymo metu.
Per reklamas neina sio ziniu tinklapio skaityt
Teisinga mintis. Bet su kurjeriais lygiai taip pat. DPD, DHL, UPS ir t.t. jei priimi siunta, vadinasi viskas, pretenzijų neturi. Bet kaip tu gali “imti” dabar ir išpauoti bei patikrinti siuntą jei tarkime nėra galimybės tą akimirką patikrinti? Pretenziją pareikšti turi būti galima ir vėliau, nes dabar pareiškus pretenziją – ji yra atmetama atšovus, kad reikėjo tikrinti siuntą pristatymo metu. Ir šiaip logistikos bendrovės nuo COVID-19 labai pralobo, tad turėtų atsirasti ir tam tikrų atsakomybių už siuntas jei paaiškėtų, kad jos buvo apgadintos tik to nesimatė pristatymo metu.