Vilniaus rinka

SEB už 40 mln. eurų atnaujino IT sistemą

Vienas didžiausių Lietuvos komercinių bankų SEB įdiegs naują informacinių technologijų (IT) platformą ir atnaujins interneto banką – bus keičiamas jo dizainas ir dalis funkcijų, daugiau finansinių paslaugų bus galima atlikti savarankiškai. Banko teigimu, dėl atnaujinimų kitą savaitgalį – vasario 14-17 dienomis – laikinai neveiks dalis paslaugų.

Parengiamuosius IT platformos keitimo darbus SEB pradėjo 2017 metais, per trejus metus į sistemos atnaujinimą investuota 40 mln. eurų.

„Dabartinei mūsų platformai 10 metų, pradėjome ją diegti 2007 metais. Tuo metu finansų rinkos, klientų poreikiai atrodė visai kitaip. Per tuos metus daug kas keitėsi, atėjo laikas atsinaujinti ir atjaunėti“, – spaudos konferencijoje sakė SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius Aivaras Čičelis.

 

„Tai labai brangi investicija, investuojame 40 mln. eurų, tai turbūt didžiausia kada nors daryta Lietuvoje SEB banko investicija“, – pridūrė jis. 

Jo teigimu, įdiegus naują IT platformą klientai galės patys keisti įvairius mokėjimo kortelių nustatymus, atsiskaitymo limitus, jei reikės – blokuoti kortelę, o pamiršę – pasižiūrėti jos PIN kodą.

Taip pat bus galima patogiau tvarkyti kaupiamuosius indėlius, vertybinius popierius ir investicijas. Verslo klientai internetu galės pateikti kredito paraiškas, užsisakyti naują verslo kortelę.

 

Atnaujinusi IT sistemą Lietuvoje, SEB grupė užbaigs IT platformos vienodinimą Baltijos šalyse.

„SEB bankas turės vieną IT sistemą per visas tris Baltijos valstybes, tai atvers naujų galimybių mūsų klientams, galėsime optimizuoti naujų produktų sukūrimo sąnaudas“, – sakė A. Čičelis.

Banko IT centro vadovo Jono Gudmundssono (Gudmundsono) teigimu, perkelti duomenis užtruks 44 valandas. Anot jo, IT platformos keitimas – didelis ir sudėtingas projektas. 

 

Sistema bus diegiama vasario 14–17 dienomis, tuo metu laikinai neveiks interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu, nedirbs banko skyriai.

Lietuvoje penktadienį kelis kartus buvo sutrikęs atsiskaitymas SEB kortelėmis. SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovės Sonatos Gutauskaitės-Bubnelienės teigimu, gedimas nebuvo susijęs su IT platformos diegimu. 

„Penktadienį porą kartų buvo fiksuoti mūsų sutrikimai atsiskaitant mokėjimo kortelėmis, jie buvo pakankamai trumpalaikiai ir mes operatyviai juos šalinome. Sutrikimų priežastis yra infrastruktūriniai gedimai“, – pirmadienį sakė S. Gutauskaitė-Bubnelienė.

 

Autorė Erika Alonderytė

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 
Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button