Penktadienį sostinėje duris atverė didžiausias Šiaurės Europoje outlet centras – „Vilnius Outlet“. Outlet centre veiks daugiau nei 150 paslaugų ir prekybos įmonių, restoranų, kavinių, vaikų užimtumo centrų. Atidarymo savaitgalį lankytojus pasitiks ypatingos nuolaidos, vyks pramogos visai šeimai ir koncertai. Išvakarėse surengtas ir išankstinis atidarymas outlet nuomininkams, verslininkams bei nuomonės formuotojams. 

„Per metus „Vilnius Outlet“ turėtų apsilankyti apie 7 mln. žmonių. Manome, kad tai taps patogia pramogų ir apsipirkimo vieta ne tik vilniečiams, bet ir aplinkinių miestų gyventojams,  o Vakarinis Vilniaus aplinkkelis užtikrins patogų susiekimą“, – sako ,,Vilnius Outlet“ vadovas Andrius Razmus. 

Beveik 72 tūkst. kv. metrų ploto outlet centro erdvės buvo planuojamos atsižvelgiant į žmonių poreikius. Kasdienes prekes ir maisto produktus bus galima įsigyti pirmajame aukšte. Antrąjį prekybos centro aukštą užėmė žinomų prekių ženklų outletai, o trečiasis aukštas, sudarantis apie 40 proc. viso ploto, skirtas pramogoms ir laisvalaikiui. 

Įdomi detalė – prekybos centras neturi įprastų „pagrindinių“ įėjimų. Visi 11 įėjimų yra lygiaverčiai ir veda į bendras erdves. 

„Centras suplanuotas šeimai, su patogiomis erdvėmis vaikams ir didele pramogų-laisvalaikio zona bei daugybe vietų skaniai pavalgyti. Outlet tipo parduotuvės taip pat atitiks visus šeimos poreikius“, – sako A. Razmus.  

Investicijos į prekybos centrą siekia daugiau nei 80 mln. eur.

Atidarymo šventė – visą savaitgalį 

Atidarymo proga lankytojų lauks išskirtinės nuolaidos ir šeimos šventė. Koncertuos „Tilidūda“, „Sisters On Wire“, Iglė ir Tadas. Pirkėjus linksmins animatoriai, mimai, balionių virtuozai, veiks piešimo ant veido, vaflių dirbtuvės vaikams. Nemokamai bus galima pasivaišinti cukraus vata ir spragėsiais, pasidaryti momentinę šeimos nuotrauką. 

„Vilnius Outlet“ atidarymo išvakarėse surengta simbolinė juostos kirpimo ceremoniją verslininkams, outlet nuomininkams bei nuomonės formuotojams. 

Įsikūrė dar nematyti prekės ženklai 

„Vilnius Outlet“ nuomos direktorė Vida Minkštimienė džiaugiasi, kad nuomininkai patikėjo naujai atsidarančio „Vilnius Outlet“ vizija, todėl Lietuvoje duris atveria „Guess“  prekinio ženklo atstovai, kurie siūlys tik  šio prekinio ženklo drabužių ir avalynės kolekcijas. 

„Apranga“ naujame prekybos centre atidarys ir naujo formato brangių prekinių ženklų „Outlet Space“ parduotuvę (550 kv. m), kurioje klientai ras „Furla“, „Hugo Boss“, „Diesel“ prekinius ženklus“, – pasakoja V. Minkštimienė.

Klientams pristatyta ir dar viena naujiena Baltijos šalyse – „Tops“ drabužių outlet tipo parduotuvė, kurioje klientai atras tokius prekinius ženklus kaip „Philipp Plein“, „Moschino“, „Bally“. 

„Vilnius Outlet“ pirkėjai centre ras ir jau žinomus prekės ženklus – „Apranga Išparduotuvė“, „Space outlet“, „Nike outlet“, „Danija outlet“, „Sportland outlet“, „Baby city“ ir daugelį kitų

Outlete veiks „Hyper Rimi“ ir „Assorti“ bei dar daugiau nei  10 gurmaniško maisto prekių parduotuvių.   Pramogų zonoje įsikurs nauji ir jau žinomi restoranai: „Manga“, „Jurgis ir Drakonas“, „Grill London“, „Casa de la pasta“, „Burger King“, „KFC“ ir daug kitų.  

Dėl ekstremalios situacijos į prekybos centrą klientai bus įleidžiami su galimybių pasu ir apsaugine kauke. 

Prekybos centras duris atvers 10:00 val. dirbs iki 21:00 val. „Vilnius Outlet” adresas V. Pociūno g. 8. 

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

43 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist