Vilniaus rinka

„Pigu“ per karantiną padidino pardavimus

Baltijos šalių elektroninės prekybos grupė „Pigu“ teigia, kad koronaviruso krizės įtaka jos veiklai buvo „labiau teigiama“.

„Po balandžio 1 dienos buvo labiau teigiama (pandemijos įtaka – BNS) nei neigiama, kadangi grupės internetinės prekybos veikla buvo saugus apsipirkimo kanalas karantino metu“, – rašoma įmonės praėjusių metų ataskaitose, pateiktose Registrų centrui. 

Bendrovė teigia, kad vien balandį pardavimai buvo 49 proc. didesni nei prieš metus.

 

Praėjusiais finansiniais metais, kurie prasideda balandį ir baigiasi kitų metų kovą, „Pigu“ patyrė 241 tūkst. eurų konsoliduoto grynojo nuostolio – bemaž penkis kartus mažiau nei ankstesniais metais (1,146 mln. eurų), jos pajamos išaugo 10,5 proc. iki 112,389 mln. eurų.

„Pigu“ grupės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) praėjusiais metais išaugo 10,5 karto iki 2,735 mln. eurų.

Kovo 31-ąją dieną grupėje dirbo 463 darbuotojai (metais anksčiau – 380).

 

„Pigu“ grupė valdo tris internetines parduotuves – Lietuvos pigu.lt, Latvijos 220.lv ir Estijos kaup24.ee.

100 proc. „Pigu“ akcijų valdo Lenkijos „Morele Group“, kurios didžiausias akcininkas yra Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovės „MCI Management“ fondas „MCI PrivateVentures“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button