2023 metais diegti naujovių nesustota ir telekomunikacijų sektoriuje, kuriame didžiausią pažangą lėmė 5G ryšio plėtra ir galimybės, teigia „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims Petras Masiulis. Jo teigimu, šie metai įsimins ir dėl kitų inovacijų, kurių bene ryškiausia – dirbtinio intelekto įsigalėjimas.

P. Masiulis pastebėjo, kad dirbtinio intelekto technologijos šiemet dar labiau prigijo klientų aptarnavimo, vidinių verslo procesų srityse.

„Pavyzdžiui, dirbtinį intelektą klientų aptarnavimui pasitelkia ir „Tele2“ – prie jau anksčiau klientus konsultavusių pokalbių robotų „Rūta“ ir „Pildyk Botas“ šiemet prisijungė į svarbiausius personalo klausimus atsakantis žmogiškųjų išteklių asistentas „Happy botas“. Kuriant naujus pažangius sprendimus, užtikrinama inovatyviausia klientų aptarnavimo patirtis ir duomenų saugumas“, – sakė jis.

Pasak „Tele2“ vadovo, vienas svarbiausių 2023 m. telekomunikacijų sektoriaus pasiekimų Lietuvoje – komercinio 5G tinklo plėtra, kuri buvo pripažinta ir valstybei svarbiu projektu.

„Lietuvos ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, per metus 5G ryšio stočių skaičius išaugo net 13 kartų – tai išties įspūdinga pažanga. Visos šios sektoriaus žaidėjų pastangos nukreiptos į galutinę dar geresnę vartotojo patirtį.

Pernai oficialiai Lietuvoje startavusi naujos kartos technologija vartotojams žadėjo suteikti dar platesnes interneto ryšio galimybes. Jas išbandyti norintys klientai jau juda į 5G tinklą, bet didįjį lūžį greičiausiai pamatysime kiek vėliau. To priežastis labai paprasta – Lietuvoje turime kaip niekada gerai išplėtotą, efektyvų ir kokybišką 4G tinklą, kurio galimybės patenkina didžiąją dalį klientų poreikių. 4G tinklo modernizacija prisideda ir prie kokybiško 5G ryšio veikimo.

Šiemet tapome istorinio Lietuvos įvykio liudininkais. 5G greičio rekordas, pasiektas „Tele2“ tinkle, buvo įrašytas į Lietuvos rekordų knygą – siekė net 4,45 Gbps. Klientų patirtį pagerino ir dar viena naujovė – „VoLTE“ paslaugą papildė nauja „VoWiFi“ paslauga, suteikianti galimybę skambučius vykdyti belaidžiu ryšiu tose vietovėse, kur įprastas ryšio signalas silpnesnis“, – pranešime pasakojo jis.

P. Masiulis taip pat papasakojo, kad šiemet „Tele2“ tinkle pradėjo veikti interneto apsaugos paslauga, kuri jau padėjo mūsų klientams apsisaugoti nuo daugiau kaip 170 mln. kibernetinių grėsmių.

ELTA (ELTA)

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist