o vargelį kokį šlamštą supirko. Po penkių metų šie automobiliai bus beverčiai. Kažkaip policija nevažinėja su dacia markės automobiliais ir ne be reikalo.
Ne visai taip. Žinia, Dacia priklauso Renault kuopai, tad po savo gaminamų važių dangčiais taiso tuos pačius mažalitražius variklius kaip ir Renault (Clio, Captur, Megane ir kt., įprastai mažesnės galios). Naujajam Sandero skirtas supaprastintas Clio pagrindas. Kiti dėmenys prastesni, bet policija, galimai, nevažinėja su Dacia, nes yra nelabai tinkamos gaudynėms. Manyčiau, laikotarpiui iki 10-12 metų yra gan patikimos – kai kuriose šalyse šios vežyklės neretai naudojamos vairavimo pratyboms, pavažio paslaugoms. Tačiau, sprendžiant iš pardavimo atstovų sąrašo, aišku, kad ne tik Dacia įsigyti. Laiškininkams tai norėčiau išsakyti tokį pastebėjimą, kad ne tiek svarbu yra teršalų išmetimas apsakiai, kiek vairuotojo padorumas (ir įmonės!), gebėjimai, susilaikymas nuo padaužiškai veržlaus vairavimo būdo.
Tai kur aplinkos ministeris su elektromobiliais? Taip išeina, kad paprastas kaimietis turi persėsti į elektromobilį, o valstybinės įmonės toliau gali pirkti ką nori?
Betgi niekas nesako, kad pirks Dacia. Tik rašo kas laimėjo. Kokias auto pirks pamiršo parašyti
Nuotrauka straipsnio kepurėje, turbūt, yra vaizdinė, ankstesnio pirkimo, nes tai nešiuolaikiškos Dacia paveizos.
o vargelį kokį šlamštą supirko. Po penkių metų šie automobiliai bus beverčiai. Kažkaip policija nevažinėja su dacia markės automobiliais ir ne be reikalo.
Ar tikrai? Pateikite duomenis, kas po 5 metų nutinka su Dacia.
Ne visai taip. Žinia, Dacia priklauso Renault kuopai, tad po savo gaminamų važių dangčiais taiso tuos pačius mažalitražius variklius kaip ir Renault (Clio, Captur, Megane ir kt., įprastai mažesnės galios). Naujajam Sandero skirtas supaprastintas Clio pagrindas. Kiti dėmenys prastesni, bet policija, galimai, nevažinėja su Dacia, nes yra nelabai tinkamos gaudynėms. Manyčiau, laikotarpiui iki 10-12 metų yra gan patikimos – kai kuriose šalyse šios vežyklės neretai naudojamos vairavimo pratyboms, pavažio paslaugoms. Tačiau, sprendžiant iš pardavimo atstovų sąrašo, aišku, kad ne tik Dacia įsigyti. Laiškininkams tai norėčiau išsakyti tokį pastebėjimą, kad ne tiek svarbu yra teršalų išmetimas apsakiai, kiek vairuotojo padorumas (ir įmonės!), gebėjimai, susilaikymas nuo padaužiškai veržlaus vairavimo būdo.
Tai kur aplinkos ministeris su elektromobiliais? Taip išeina, kad paprastas kaimietis turi persėsti į elektromobilį, o valstybinės įmonės toliau gali pirkti ką nori?