Vilniaus rinka

Laisvesni nei įprasta viešbučiai – galimybė studentams

Iki pandemijos pavasarį Vilniaus viešbučiams ypatingai stigdavo laisvų kambarių, tačiau koronavirusui negailestingai smogus pasaulio turizmui, svetingumo verslas per metus neteko 85 proc. pajamų ir prarado apie 30 proc. darbuotojų. Viešbučiams laukiant klientų pagausėjimo, jų tušti kambariai buvo pasitelkti išskirtiniam pramogų ir turizmo industrijų specialistų ruošimo projektui.

Stebėdamas viešbučių situaciją, Kazimiero Simonavičiaus universiteto Pramogų ir turizmo studijų programos svetingumo industrijos dėstytojas Albertas Zinevičius inicijavo patirtinio mokymosi projektą, prie kurio prisijungė 5 Vilniaus mieste veikiantys viešbučiai, nusprendę suteikti studentams realią mokymosi aplinką studijuojant svetingumo industrijos dalyką.

Tai pirmas tokio pobūdžio akademinis bandymas sujungti teorines ir praktines studijų dalis, mokantis svetingumo standartų, taisyklių, atkreipiant dėmesį į mažas, tačiau industrijai svarbias detales. Projektas įgyvendinamas taikant slaptojo pirkėjo metodiką.

 

Kaip teigia svetingumo ekspertas dėstytojas Albertas Zinevičius, slaptasis pirkimas yra rinkodaros tyrimų kompanijų ir organizacijų plačiai naudojamas metodas, kai norima įvertinti paslaugų kokybę, darbo našumą ir rezultatus, standartų laikymąsi arba siekiant rinkti ir sisteminti informaciją apie rinkos situaciją. 

Savo ruožtu, antrakursės studentės Marina Filipova ir Fausta Kvedaraitė tikina, jog mokytis virtualioje auditorijoje ir bandyti įsivaizduoti, kas yra kokybiškas aptarnavimas, higienos standartai, kambarių tipai ir kiti viešbučiams aktualūs dalykai yra tiesiog neįmanoma, todėl viešbučių pagalba yra itin svarbi studentų patirties gilinimui.

Prie Kazimiero Simonavičiaus universiteto inicijuoto projekto prisijungė „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“, „Ibis Vilnius Center“, „Radisson BLU Lietuva“, „Courtyard by Marriott“, „Art City Inn Vilnius“ viešbučiai.

 

Anot „Ibis Vilnius Center“  generalinės direktorės Indrės Leškuvienės, dalyvavimas projekte leidžia išnaudoti mažesnį viešbučio užimtumą studentų praktiniam mokymuisi.„Ir iki pandemijos palaikėme glaudžius santykius su akademiniu pasauliu, o po sėkmingos praktikos esame įdarbinę ne vieną studentą bei niekada nesigailėjome šiuo pasirinkimu. Tikime, kad akademinės žinios geriausiai įsisavinamos per patirtį, todėl šio projekto nauda neabejojame. Šiandien jo dalyviai yra studentai, o rytoj jau galbūt bus mūsų kolegos. Džiugu, kad Kazimiero Simonavičiaus universitetas inicijavo naują patirtinio mokymosi metodą. Mes juo labai tikime“, – sakė I. Leškuvienė.

Pristačius projekto sąlygas Pramogų ir turizmo industrijų antro kurso studentams, kilo didžiulis susidomėjimas. Projekte dalyvavo 100 proc. kurso studentų ir tai gerokai praskaidrino virtualių paskaitų ciklo nuotaikas, sako A. Zinevičius.

„Tikimės, kad ši unikali praktika mūsų studentams suteiks platesnį suvokimą apie svetingumo verslą ir leis pajusti skirtumą tarp svetingumo ir paslaugų, nes paslauga nėra tas pats, kas svetingumas. Paslauga yra tik fizinis veiksmas, o svetingumas – jausmas, kurį sukuriame, teikdami paslaugą“, – aiškino Kazimiero Simonavičiaus universiteto dėstytojas. 

 

Pasak jo, Lietuvoje inicijuotas projektas jau sudomino ir Vokietijos, Graikijos bei Austrijos viešbučius, kurie kviečia patirtinio mokymosi studentiškai praktikai jau šiam vasaros sezonui.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
6 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button