Anksčiau į ginčus dėl pavadinimo su Valstybine maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) įsivėlusios desertinės „Daktaras desertas“ savininkai svarsto šį prekės ženklą parduoti, pirmadienį praneša „Verslo žinios“.

Vienas desertinės įkūrėjų Marius Dijokas portalui sakė, kad tai svarstoma išaugus žaliavų ir desertų ingredientų kainoms, kadangi įmonė, anot jo, gamina produkciją iš natūralesnių, brangesnių medžiagų.

„Kai kurie tiekėjai praėjusiais metais kainą kėlė kas du mėnesius, o metų gale matai, kad ji išaugo vos ne trigubai“, – portalui sakė M. Dijokas.

„Daktaro deserto“ bendraįkūrėjo teigimu, prekės ženklą galėtų perimti didesnis gamybos verslas, kuris gaminius galėtų tiekti prekybos tinklams, pakeisti ar praplėsti asortimentą.

Plačiai viešumoje aptarti nesutarimai tarp „Daktaras desertas“ ir VMVT kilo dar 2021 m., kai desertinė  socialiniuose tinkluose paskelbė, kad VMVT jiems pasiūlė pakeisti desertinės pavadinimą, logotipą, neįprastą interjerą, darbuotojų drabužius taip sustabdant jų pasirinktą komunikaciją.

Tačiau reaguodama į tai VMVT tikino, kad institucija desertinės pavadinimo keisti nesiekia, tačiau reikalaujama, jog įmonė susitvarkytų savo produktų ženklinimą ir vartotojams pateiktų privalomą informaciją.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

8 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist