„Biedronka” parduotuvių tinklo lojalumo programa naudojasi daugiau nei 11,8 mln. aktyvių vartotojų. Nuo pernai ja gali naudotis ir užsienio numerių turėtojai. Lietuviai aktyviai išnaudoja pasitaikiusią progą ir pagal lojalumo programos naudotojų skaičių yra ketvirti. Mus lenkia tik patys lenkai, čekai ir ukrainiečiai.
Daugiausia lojalumo programa naudojasi lenkai, antri – čekai, treti – ukrainiečiai ir ketvirtą vietą užima lietuviai. Tinklo analitikai išnagrinėjo, kaip atrodo šių 6 šalių atstovų apsipirkimo įpročiai per pastaruosius 3 mėnesius.
Lietuviai renkasi paprastus ir išbandytus produktus: lėtai keptus BBQ šonkaulius, alų ir stipriuosius gėrimus. Čekai mėgsta jūros gėrybes: silkę ir rūkytą skumbrę, dažnai perka “Dada” sauskelnes ir “Camembert” sūrį. Ukrainiečiai dažniausiai renkasi “Dada” sauskelnes, lenkišką sviestą, grietinėlę ir pieną, šviežią kiaulieną.
Tarp užsienio numerių, priskirtų “Moja Biedronka” kortelėms, lietuviškų numerių yra 18 proc. Čekų 41 proc., o ukrainiečių 25 proc.