Vilniaus rinka

„Aibė“ žada imtis e. prekybos

Stebint e. prekybos augimą pasaulyje bei besikeičiančius vartotojų poreikius didėja būtinybė turėti e. prekybos kanalą, portalui vz.lt sakė „Aljanso Aibė“ vadovai.

Aljansas šiuo metu svarsto, koks bendras e. prekybos sprendimas tiktų visiems aljanso nariams.

„Aljanso Aibė“ narių, kurių šiuo metu yra 216, apyvarta šių metų pirmąjį pusmetį siekė 194,2 mln. eurų ir buvo 10 proc. didesnė nei pernai  tuo pačiu metu, kai pardavimai sudarė 176,2 mln. eurų. 

BNS anksčiau rašė, kad, pagal apklausas, internetu neperka 41 proc. šalies gyventojų. 

Maisto ir kitų prekių iš „Iki“ parduotuvių galima užsisakyti mobiliąja programėle „Lastmile“, kurią  valdo bendrovė „Greituolis“, iš „Maximos“ prekes tiekia Baltijos šalyse veikianti elektroninė maisto produktų parduotuvė „Barbora“, „Rimi Lietuva“ taip pat turi e. prekybos kanalą, karantinas prekybos internetu paskatino imtis ir kitus prekybininkus.  


Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Back to top button