Vilniaus rinka

„Adagio“ apartamentų viešbučių prekės ženklas ruošiasi žengti į Lietuvą

„Orbis“ pristato Rytų Europos rinkai, taip pat ir Lietuvai, naują apartamentų viešbučių prekės ženklą – „Aparthotels Adagio®“. Priėmęs į savo prekių ženklų portfelį „Aparthotels Adagio“, apartamentų viešbučių segmento Europoje lyderį, „Orbis Group“ diversifikuoja savo tinklo plėtrą ir sparčiai žengia į miesto centro apartamentų rinką.

Pagrindinė licencinė sutartis su „Adagio SAS“ suteikia „Orbis“ teisę aštuoniose Rytų Europos valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje,  Estijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Vengrijoje, Rumunijoje ir Serbijoje – steigti viešbučius šiais prekių ženklų pavadinimais: „Adagio“, „Adagio Access“ bei „Adagio Premium“. Pagrindinė franšizės sutartis, sudaryta 15 metų su galimybe pratęsti dar 5 metų laikotarpiams, leidžia „Orbis“ naudotis visomis paslaugomis, praktine  patirtimi ir kita „Adagio SAS“ parama, skiriama „Adagio“ prekių ženklams.

„Aparthotels Adagio®“ 2007 m. įsteigė dvi bendrovės – savo verslo krypčių rinkos lyderės: grupė „Pierre & Vacances Center Parcs“, pirmaujanti Europoje atostogų apartamentų teikėja, ir „AccorHotels“, viena iš didžiausių pasaulyje kelionių ir gyvenimo būdo įmonių grupių. Tai yra šiuolaikiškas atsakas į šiandieninių keliautojų lūkesčius – ar tai būtų draugų, ar šeimos kelionės, ar verslo komandiruotės – „Adagio“ visada yra patrauklus pasirinkimas.

 

„Adagio“ yra geriausias variantas tiems, kuriems patinka apsistoti apartamentuose, o tuo pačiu – naudotis viešbučio paslaugomis. „Adagio“ yra stiprus prekės ženklas, siūlantis gyvenamąją erdvę, o ne tik viešbučio kambarį. „Adagio“ – puikus sprendimas vidutinės trukmės ir ilgoms viešnagėms, nes užtikrina privatumą, savarankiškumą ir lankstumą. Štai kodėl jis toks populiarus Europoje ir daugelyje kitų pasaulio šalių. Taigi, turėdami  „Orbis“ portfelyje tokį sėkmingą ir ilgai Rytų Europoje lauktą prekės ženklą, mes galime galvoti apie naujus plėtros horizontus,“ – sako „Orbis S.A.“ vykdomasis direktorius ir valdybos pirmininkas Gilles Clavie.

Klientų poreikiai pastaraisiais metais keičiasi. Daugelis svečių šiandien pageidauja daugiau lankstumo, erdvės ir laisvės, bet tuo pačiu nenori prarasti viešbučio teikiamų paslaugų.  Kartu keičiasi ir daugelio darbų pobūdis: atsiranda vis daugiau projektinių pasiūlymų, ir tai skatina žmones vis dažniau ir ilgesniam laikui keliauti darbo reikalais. „Aparthotels Adagio“suteikia jiems daugiau galimybių rinktis – likti nepriklausomiems ir gyventi tarsi namuose, tačiau tuo pačiu naudotis pagrindinėmis viešbučių paslaugomis ir būti tikriems dėl jų kokybės. Taip pat siūloma  kelių pakopų kainodara, padedanti kontroliuoti apgyvendinimo sąnaudas.

„Gyvenimas apartamentuose kaip niekada anksčiau tapo populiarus tarp šiuolaikinių keliautojų. Kelionių „iš namų į namus“ rinka išaugo ir dėl atostogautojų, ir dėl verslo keliautojų visoje Europoje. „Adagio“ sujungia gyvenimo apartamentuose savarankiškumą su viešbučio svetingumu, ir šiuo metu vienuolikoje šalių yra jau šimtas tokių vietų. Dabar mūsų apartamentų viešbučių tinklas įžengs ir į Rytų Europą; o to labai laukė daugelis mūsų dabartinių verslo klientų, dažnai keliaujančių į Lietuvą ir kitas Rytų Europos šalis. Džiaugiamės galėdami pristatyti čia savo prekės ženklą kartu su „Orbis“, didžiausiu viešbučių tinklu Rytų Europoje,“ – sakė „Aparthotels Adagio“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Karim Malak.

 

Į apartamentų kainą įeina daug paslaugų: registratūra, pasitinkanti svečius ir teikianti informaciją 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę; belaidis internetas bendrose erdvėse bei apartamentuose; kasdienis apartamentų tvarkymas; verslo kampelis; treniruokliai. Papildomai siūlomi savitarnos pusryčiai, skalbimo ir cheminio valymo paslaugos, privati automobilių stovėjimo aikštelė.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button