Deje daugybė žmonių mąsto kitaip. Dar sovietmečiu viršutinieji pastatai kuriuose gyvenant galima kasdien grožėtis vaizdingomis apylinkėmis buvo itin populiarūs. Dar kitiems atrodo visiškai normalu ir net pageidautina gyventi normalaus milijoninio miesto pastatuose. Dėl išbalansuoto planavimo tik miesto vakaruose ir šiaurėje čia gyvenantyieji vilniečiai gyvena normalaus milijoninio miesto aplinkoje, tad ir tokio aukščio pastatai čia itin tinka.
Skvernelis norėjo būti išrinktas, bet pilaitiškių reikalams galima sakyti parodė špygą, pilaitiškius tokiu atveju dera laikyti protingais rinkikais. Kas jums trukdo organizuotis į rinkikų klubą ir siekti mero, kuris ėmęs valdyti, pvz. įsipareigos po Laisvės prospekto estakada nutiesti į Narbuto gatvę tunelį?
Antras tikrai neblogas, bet pasirinks statyti pigiausiu medziagu pastata t.y pirma varianta. Jei miesto centre stato slamsta, ka jau kalbeti apie rajona. Jei pasirink antra varianta galesiu duoti savo kepure prisikti..bet vilciu sakyciau labai jau minimaliai.
AS NIEKAIP NESUPRANTU NORO VISKA VADINTI ANGLISKAI….KODEL PROJEKTAS UZVADINTAS ANGLISKAI…AR GEDA VARTOT LIETUVIU KALBA AR JIS SKIRTAS MISTINIAMS PARTIZANINIAMS UZSENIECIAMS ?????? DANGORAIZIS MAT…18 AUKSTU…..
Koks čia architektūrinis konkursas jei paskelbtos tik vizulkės? Jokių planų, fasadų ar pjūvių, nekalbu apie sklypo planus. JŪS RIMTAI?
Gyvenu Spaudos g. 9. Tai urbanistinės idėjos nėra. Yra tik maksimalaus aukštingumo specialusis planas. Tai realiai, visi kas galės prišaudys 16-18-20 a. daugiabučių, o infrastruktūra liks ta pati. Jau dabar, rytais 8-9 h (išvažiuoti iš požeminio parkingo) būna sudėtinga, nes automobilių eilė nuo sankryžos su Pilaitės prospektu. Ten galėtų būti geras rajonas, jei infrastruktūra būtų jau vystoma ar bent jau planuose. Dabar nėra nei naujų darželių, nei mokyklų, nei gatvių. Gatvės prieš 10 m buvo tokios pat, bet dabar planuose dar bent 4 vnt. 20 aukštų daugiabučiai (~800 automobilių).
pamirškit tuos automobilius, niekas nebevysto miestų kaip USA praėjusiam amžiuje. Reikalaukit geresnio viešojo transporto, yra visos galimybės turėti tramvajų, kuris greitai ir patogiai važiuotų iš Pilaitės į centrą ir jei ne jus (nes jūs žinoma turite keturis vaikus einančius į mokyklas keturiuose skiritnguose rajonuose ir visus dar po būrelius reikia išvežioti) tai bent jūsų kaimyną prigriebs ir bus vienu automobiliu kamštyje mažiau 😉 aišku teks palaukti sekančio mero, nes dabartiniam tramvajaus laidai negražu ir nepakanka keleivių perpildytuose! autobusuose šiuo metu tramvajui pateisinti. Bet kitas meras neturės kito pasirinkimo kaip tik pripažinti jog Vilniaus dydžio miestas ilgalaikėje perspektyvoje nebegalės konkuruoti su Ryga, Talinu, jei viešasis transportas ir toliau stovės kamščiuose bus prikišmtas pilnai nes nieko talpesnio už dvigubus autobusus neturim, ir bus ne ant bėgių, o toliau linguos ant pripučiamų padangų ir vimdys keleivius.
Deja, bet vaikų neturiu ir kai turėsiu, neketinu nė vieno iš jų vežti per visą Vilnių į mokyklą ar dar kur. Nereikia spręsti apie kitus pagal save 🙂 Faktas, kad viešasis transportas nėra vystomas, t.y. jeigu nuperki naujų autobusų, tai nereiškia, kad zjbs viskas bus. PIRMA, mieste turi būti išvystyta kelių infrastruktūra, visi didmiesčiai turi aplinkkelius, kuriais važiuoja ir lengvieji automobiliai, ir viešasis tranpsportas ir kt. Dabar mieste trūksta bilekiek tranzitinių arterijų, ir visi stebisi kodėl kamščiai ir kodėl viešasis transportas taip lėtai juda. Tai gal dėl to, nes beveik nėra didelių naujų gatvių, kurios veiktų kaip tranzitinis koridorius? ANTRA, mhm, tramvajus. Tas pats ilgas autobusas ant bėgių, kuris taip pat sėkmingai lauks prie raudono šviesoforo kartu su kitu viešuoju transportu. Tinkamai neveikia esama VT sistema, tai įkalkime papildomai dar tramvajų, po to metro ir dar ką nors. . .
Venkime kraštutinumų. Buvo kalbama, kad nereikalinga taps spauda, laikraščiai ir kt. Deje ekranas neišstūmė į šiukšlyną spaudos. Automobilis, tai asmens laisvė, o viešasis transportas tikrai ne. Kita vertus aukštuminis, normalaus milijoninio miesto kvartalas, leis realiai galvoti aoie dvi metropoliteno stoteles: Konstitucijos prospektas – Viršuliškės. Deramai pakoregavus statybas Pilaitėje prisidėtų ir trečia tokio transporto stotis. Tai realu.
Aplinka gyvenimui niekam tikusi, šalia tranzitas į pilaite, hesburgerines ir plovyklos, tarp daugiabučiu ir aplink parkovkes, eilinis šiek tiek paturbintas kiek geresnės architektūros pastatų perkunkiemis
pagal bendrą kontekstą imčiau 1, pagal pastato įdomumą 2:) gal būsiu nepopuliarus, bet tas rajonėlis man labai jaukus, kiek tenka praeit pro šalį, kaip ten gyvent ir dirbt, nežinau:)
O man kaip tik 1 labiausiai patinka, nes yra baltas. Norisi nors kokios nors spalvos apart pilkos.
Nesuprantu, kas gali pirkt butus tokiuose skruzdėlynuose
Beje labai smagu, kad pilaiteje viskas kisama 😀 nes galesite stoveti papildoma valandele kamsciuose 😀
Skvernelis norėjo būti išrinktas, bet pilaitiškių reikalams galima sakyti parodė špygą, pilaitiškius tokiu atveju dera laikyti protingais rinkikais. Kas jums trukdo organizuotis į rinkikų klubą ir siekti mero, kuris ėmęs valdyti, pvz. įsipareigos po Laisvės prospekto estakada nutiesti į Narbuto gatvę tunelį?
Antras tikrai neblogas, bet pasirinks statyti pigiausiu medziagu pastata t.y pirma varianta. Jei miesto centre stato slamsta, ka jau kalbeti apie rajona. Jei pasirink antra varianta galesiu duoti savo kepure prisikti..bet vilciu sakyciau labai jau minimaliai.
Vizualiai Nr. 2 (kodas 920219) neblogai atrodo, idomiau ir ne papigiaiskai kaip pirma ir trecia dezes 🙂
AS NIEKAIP NESUPRANTU NORO VISKA VADINTI ANGLISKAI….KODEL PROJEKTAS UZVADINTAS ANGLISKAI…AR GEDA VARTOT LIETUVIU KALBA AR JIS SKIRTAS MISTINIAMS PARTIZANINIAMS UZSENIECIAMS ?????? DANGORAIZIS MAT…18 AUKSTU…..
Koks tau skirtumas, kaimieti. Kas kaip nori, tas taip vadina.- tu ir visi bumbekliai. Welcome to the future
Vizualiai simpatiškas Nr. 2 (kodas 920219)
Koks čia architektūrinis konkursas jei paskelbtos tik vizulkės? Jokių planų, fasadų ar pjūvių, nekalbu apie sklypo planus. JŪS RIMTAI?
Gyvenu Spaudos g. 9. Tai urbanistinės idėjos nėra. Yra tik maksimalaus aukštingumo specialusis planas. Tai realiai, visi kas galės prišaudys 16-18-20 a. daugiabučių, o infrastruktūra liks ta pati. Jau dabar, rytais 8-9 h (išvažiuoti iš požeminio parkingo) būna sudėtinga, nes automobilių eilė nuo sankryžos su Pilaitės prospektu. Ten galėtų būti geras rajonas, jei infrastruktūra būtų jau vystoma ar bent jau planuose. Dabar nėra nei naujų darželių, nei mokyklų, nei gatvių. Gatvės prieš 10 m buvo tokios pat, bet dabar planuose dar bent 4 vnt. 20 aukštų daugiabučiai (~800 automobilių).
pamirškit tuos automobilius, niekas nebevysto miestų kaip USA praėjusiam amžiuje. Reikalaukit geresnio viešojo transporto, yra visos galimybės turėti tramvajų, kuris greitai ir patogiai važiuotų iš Pilaitės į centrą ir jei ne jus (nes jūs žinoma turite keturis vaikus einančius į mokyklas keturiuose skiritnguose rajonuose ir visus dar po būrelius reikia išvežioti) tai bent jūsų kaimyną prigriebs ir bus vienu automobiliu kamštyje mažiau 😉 aišku teks palaukti sekančio mero, nes dabartiniam tramvajaus laidai negražu ir nepakanka keleivių perpildytuose! autobusuose šiuo metu tramvajui pateisinti. Bet kitas meras neturės kito pasirinkimo kaip tik pripažinti jog Vilniaus dydžio miestas ilgalaikėje perspektyvoje nebegalės konkuruoti su Ryga, Talinu, jei viešasis transportas ir toliau stovės kamščiuose bus prikišmtas pilnai nes nieko talpesnio už dvigubus autobusus neturim, ir bus ne ant bėgių, o toliau linguos ant pripučiamų padangų ir vimdys keleivius.
Deja, bet vaikų neturiu ir kai turėsiu, neketinu nė vieno iš jų vežti per visą Vilnių į mokyklą ar dar kur. Nereikia spręsti apie kitus pagal save 🙂 Faktas, kad viešasis transportas nėra vystomas, t.y. jeigu nuperki naujų autobusų, tai nereiškia, kad zjbs viskas bus. PIRMA, mieste turi būti išvystyta kelių infrastruktūra, visi didmiesčiai turi aplinkkelius, kuriais važiuoja ir lengvieji automobiliai, ir viešasis tranpsportas ir kt. Dabar mieste trūksta bilekiek tranzitinių arterijų, ir visi stebisi kodėl kamščiai ir kodėl viešasis transportas taip lėtai juda. Tai gal dėl to, nes beveik nėra didelių naujų gatvių, kurios veiktų kaip tranzitinis koridorius? ANTRA, mhm, tramvajus. Tas pats ilgas autobusas ant bėgių, kuris taip pat sėkmingai lauks prie raudono šviesoforo kartu su kitu viešuoju transportu. Tinkamai neveikia esama VT sistema, tai įkalkime papildomai dar tramvajų, po to metro ir dar ką nors. . .
Nes šimėšliaus chebra dalina leidimus ir negalvoja apie infrastruktūrą.
Venkime kraštutinumų. Buvo kalbama, kad nereikalinga taps spauda, laikraščiai ir kt. Deje ekranas neišstūmė į šiukšlyną spaudos. Automobilis, tai asmens laisvė, o viešasis transportas tikrai ne. Kita vertus aukštuminis, normalaus milijoninio miesto kvartalas, leis realiai galvoti aoie dvi metropoliteno stoteles: Konstitucijos prospektas – Viršuliškės. Deramai pakoregavus statybas Pilaitėje prisidėtų ir trečia tokio transporto stotis. Tai realu.
Aplinka gyvenimui niekam tikusi, šalia tranzitas į pilaite, hesburgerines ir plovyklos, tarp daugiabučiu ir aplink parkovkes, eilinis šiek tiek paturbintas kiek geresnės architektūros pastatų perkunkiemis
pagal bendrą kontekstą imčiau 1, pagal pastato įdomumą 2:) gal būsiu nepopuliarus, bet tas rajonėlis man labai jaukus, kiek tenka praeit pro šalį, kaip ten gyvent ir dirbt, nežinau:)