Man regis su dalimi koncepsijų, daliai architektų reikėtų nusileisti ant žemės, nes grožėtis švietimo įstaiga, nei mokinys (savaime akivaizdžios priežastys), nei mokytojas. kuriam uždarbis vos geresnį kasnį leidžia susiveikti, nekėtina. Ką jau kalbėti apie praktinį išlaikymą ir mokyklos optimizavimą į daugiaukštį ofisą, o ne mokyklą.
Rinkites praktiskiausia varianta, kas geriausia butu studentams, destytojams ir visam personalui 🙂 !
Visi variantai savaip idomus ir zavingi, bet mano nuomone, kad praktiskumas yra l.svarbus irgi … 🙂 .
Man regis su dalimi koncepsijų, daliai architektų reikėtų nusileisti ant žemės, nes grožėtis švietimo įstaiga, nei mokinys (savaime akivaizdžios priežastys), nei mokytojas. kuriam uždarbis vos geresnį kasnį leidžia susiveikti, nekėtina. Ką jau kalbėti apie praktinį išlaikymą ir mokyklos optimizavimą į daugiaukštį ofisą, o ne mokyklą.
Rinkites praktiskiausia varianta, kas geriausia butu studentams, destytojams ir visam personalui 🙂 !
Visi variantai savaip idomus ir zavingi, bet mano nuomone, kad praktiskumas yra l.svarbus irgi … 🙂 .