Viskas gerai su šituo pastatu. Bet su autobusais į tą rajoną tvarkingai ir civilizuotai kas dieną suvežti dešimtis tūkstančių žmonių iš viso Vilniaus gali planuoti tik absoliutus naivuolis arba visiškai kompetencijos miestų planavime neturintis žmogėnas.
Miesto centro rajonai turi būti pasiekiamiausios vietos iš viso miesto. Iš tankiausiai apgyvendintos miesto dalies (ties Pašilaičiais) į ten važiuosi apie valandą rytais. Iš centrinio miesto transporto hub’o – apie 45 minutes. Tai yra nesuprantami ir absurdiški laikai tokio dydžio mieste ir jie tik blogės rajonui tankejant. Palygink su kokiu Dusseldorfu, Haga ar pan. – pamatysi, kad ten iš tokiu rajonų į bet kur mieste nuvažiuosi per 15 minučių. Vilnius yra visiskas liuzeris transporto srity. Tai, kad mūsų posovietiniai ‘planuotojai’ to nemato ir neplanuoja rimtos sistemos yra tikra tragedija.
Kalvarijų g. siaurins, stovėjimo aikštelių nebus, netoliese statys dar tokį panašu pastatą. Įsivaizduojate ką duos toks neprotingas tankinimo scenarijus… dideli transporto ir logistikos problemiškuma…
Prekybos centrai centre blogai, gyvenami namai blogai, verslo centrai bopgai, tai kas gerai? Numinta apdulkėjusi automobilių aikštelė surūdijusioms geldoms? Kaip užknisa lozungai ir šablonai prie kiekvieno straipsnio:/
Tokie kleckiukai Joniukai turbut galvoja, kad pastacius kiekviena nauja pastata is kazkur magiskai materializuojasi nauji Vilnieciai ir puola kimsti gatviu.
Ten ir nereikia porkovkiu, ofisas yra skirtas Šanchajaus gyventojams, kurie ateis peskom, arba atvažiuos dviračiu
Viskas gerai su šituo pastatu. Bet su autobusais į tą rajoną tvarkingai ir civilizuotai kas dieną suvežti dešimtis tūkstančių žmonių iš viso Vilniaus gali planuoti tik absoliutus naivuolis arba visiškai kompetencijos miestų planavime neturintis žmogėnas.
OMG, turbut apsitenkines sedi kad atradai prie ko prikibti. O ne pastebejai kad susisiekimas yra idealus?
Su kokiu panašaus dydžio ES miestu lyginant? 😀 Susisiekimo prasme Vilnius yra blogiausias tokio dydžio miestas ES.
Keiti tema??? Taigi pats kalbejai apie Konstitucijos pr. apie si pastata, o neapie Vilniaus miestas. Eilinis sudu malejas esi.
Miesto centro rajonai turi būti pasiekiamiausios vietos iš viso miesto. Iš tankiausiai apgyvendintos miesto dalies (ties Pašilaičiais) į ten važiuosi apie valandą rytais. Iš centrinio miesto transporto hub’o – apie 45 minutes. Tai yra nesuprantami ir absurdiški laikai tokio dydžio mieste ir jie tik blogės rajonui tankejant. Palygink su kokiu Dusseldorfu, Haga ar pan. – pamatysi, kad ten iš tokiu rajonų į bet kur mieste nuvažiuosi per 15 minučių. Vilnius yra visiskas liuzeris transporto srity. Tai, kad mūsų posovietiniai ‘planuotojai’ to nemato ir neplanuoja rimtos sistemos yra tikra tragedija.
autrobusais ir troleibusais mes niekad nieko neisgelbesim. Vilniui reikia naujos transporto priemones. Faktas.
Ok tai mes kaip ir sutinkam dėl visko 😀
valioo
Pagaliau! Greičiau statykit!
Kalvarijų g. siaurins, stovėjimo aikštelių nebus, netoliese statys dar tokį panašu pastatą. Įsivaizduojate ką duos toks neprotingas tankinimo scenarijus… dideli transporto ir logistikos problemiškuma…
Prekybos centrai centre blogai, gyvenami namai blogai, verslo centrai bopgai, tai kas gerai? Numinta apdulkėjusi automobilių aikštelė surūdijusioms geldoms? Kaip užknisa lozungai ir šablonai prie kiekvieno straipsnio:/
Tokie kleckiukai Joniukai turbut galvoja, kad pastacius kiekviena nauja pastata is kazkur magiskai materializuojasi nauji Vilnieciai ir puola kimsti gatviu.