Vilniaus miesto savivaldybės Vyriausiojo miesto architekto skyrius penktadienį (vasario 5 d.) pritarė verslo centro „FLOW“ (Lvovo g. 21 A) projektiniams pasiūlymams.
Šis pagal aukščiausius tvarumo standartus vystomas projektas rinkai pasiūlys 15 000 kv. m. ploto biuro patalpų, orientuotų į sveiką darbo aplinką. Planuojamos investicijos į projektą sieks 45 mln. eurų.
EIKA valdomas verslo centro projektas – 15-20 aukštų pastatas, kuriame numatytos viešos erdvės susitikimams, maitinimo, poilsio ir sveikatingumo zonos, darbuotojams skirta terasa ant stogo, dviračių ir paspirtukų saugyklos su joms reikalinga infrastruktūra. Aukštų plotai varijuoja nuo 500 iki 900 kv. m., kuriuos bus paprasta skaidyti į skirtingų dydžių biurus.
Verslo centras „FLOW“ bus statomas Lvovo g. 21A, laikantis tarptautinio tvarių pastatų standarto BREEAM – jam siekiama gauti BREEAM „New construction Outstanding“ įvertinimą. Planuojama, kad toks įvertinimas bus vienas pirmųjų Baltijos šalyse. Įdiegtos vėdinimo, drėkinimo, efektyvios šildymo ir apšvietimo sistemos užtikrins komfortą ir sveiką būvį bei energetinių resursų mažinimą. Siekiant minimalizuoti taršą prioritetas bus skiriamas vietos gamintojų statybinių medžiagų pasirinkimui, o dalis jų bus pagamintos iš antrinių žaliavų.
Viename „FLOW“ pastato aukšte bus galima rinktis nuo 160 iki 850 kv. m. biuro patalpų. 16-tame pastato aukšte bus įrengta terasa, darbui ir poilsiui skirta erdvė lauke, kur veiks WI-FI, bus sodas, mankštos erdvė su vaizdingu panoraminiu vaizdu į Neries upę. Šalia verslo centro apželdintas J. Jablonskio skveras ir naujai formuojamas žaliasis amfiteatras suteiks galimybę susitikimus su partneriais rengti neįpareigojančioje aplinkoje.
Planuojama statybų pradžia – 2021 m. II-ą ketv.
Ten ir nereikia porkovkiu, ofisas yra skirtas Šanchajaus gyventojams, kurie ateis peskom, arba atvažiuos dviračiu
Viskas gerai su šituo pastatu. Bet su autobusais į tą rajoną tvarkingai ir civilizuotai kas dieną suvežti dešimtis tūkstančių žmonių iš viso Vilniaus gali planuoti tik absoliutus naivuolis arba visiškai kompetencijos miestų planavime neturintis žmogėnas.
OMG, turbut apsitenkines sedi kad atradai prie ko prikibti. O ne pastebejai kad susisiekimas yra idealus?
Su kokiu panašaus dydžio ES miestu lyginant? 😀 Susisiekimo prasme Vilnius yra blogiausias tokio dydžio miestas ES.
Keiti tema??? Taigi pats kalbejai apie Konstitucijos pr. apie si pastata, o neapie Vilniaus miestas. Eilinis sudu malejas esi.
Miesto centro rajonai turi būti pasiekiamiausios vietos iš viso miesto. Iš tankiausiai apgyvendintos miesto dalies (ties Pašilaičiais) į ten važiuosi apie valandą rytais. Iš centrinio miesto transporto hub’o – apie 45 minutes. Tai yra nesuprantami ir absurdiški laikai tokio dydžio mieste ir jie tik blogės rajonui tankejant. Palygink su kokiu Dusseldorfu, Haga ar pan. – pamatysi, kad ten iš tokiu rajonų į bet kur mieste nuvažiuosi per 15 minučių. Vilnius yra visiskas liuzeris transporto srity. Tai, kad mūsų posovietiniai ‘planuotojai’ to nemato ir neplanuoja rimtos sistemos yra tikra tragedija.
autrobusais ir troleibusais mes niekad nieko neisgelbesim. Vilniui reikia naujos transporto priemones. Faktas.
Ok tai mes kaip ir sutinkam dėl visko 😀
valioo
Pagaliau! Greičiau statykit!
Kalvarijų g. siaurins, stovėjimo aikštelių nebus, netoliese statys dar tokį panašu pastatą. Įsivaizduojate ką duos toks neprotingas tankinimo scenarijus… dideli transporto ir logistikos problemiškuma…
Prekybos centrai centre blogai, gyvenami namai blogai, verslo centrai bopgai, tai kas gerai? Numinta apdulkėjusi automobilių aikštelė surūdijusioms geldoms? Kaip užknisa lozungai ir šablonai prie kiekvieno straipsnio:/
Tokie kleckiukai Joniukai turbut galvoja, kad pastacius kiekviena nauja pastata is kazkur magiskai materializuojasi nauji Vilnieciai ir puola kimsti gatviu.