Man įdomu, ar projekto rengėjai yra nors iš tolo yra matę šią vietą. Ten prastas susisiekimas, vietinių mėgstama pasivaikščiojimų vieta, parkavimo vietų skaičius žymiai per mažas
Savivaldybe isduoda leidimus, pagal galiojama statybos tvarka. Tai jei yra istatymai kad tiek turi buti, tai ir savivaldybe cia nieko negali padaryt, nes statytojas minimaliai i tai ziuri
Tokie projektai JAV ir UK buvo populiarus prieš 50 m, dabar jie yra griaunami arba jau nugriauti, tad nekniskit neismanantiems pirkėjams proto, tai nėra kokybiškas kvartalas gyvenimui, tai yra getas
1. Vakarinis aplinkkelis, dėl savivaldybės nenoro statyti normalios transporto sistemos ir miesto kvailos plėtros apskritai, tampa miesto gatve. Tuoj jis nebeatliks aplinkkelio funkcijos, nes bus užsikišęs miesto eismu, o automobilizuotų zombių populiacija prašys naujo pro Maišiagalą. Niekas autobusais į šias vietas nevažiuos. 2. Gyventi tokioje vietoje galima tik tuo atveju, jei gauni savo privačią erdvę lauke. Panašu, šitame projekte to nėra. Net tas kraupus projektas šalia turi. Jie vėl bandys parduoti tas bendras “žalias” niekieno erdves kaip kažkokį pliusą, kai iš jų praktinės naudos nėra jokios, geriau jų ten iš viso nebūtų. 3. Visus Vilniaus naujus rajonus, įskaitant šį, galima identifikuoti iš panoraminių taškų pagal spalvas ir užstatymo tipus. Tai reiškia, kad statybų kompanijos diktuoja tuos dalykus, o ne miestas. Normaliuose miestuose tokie dalykai yra nustatomi miesto architekto, o statytojai prisitaiko, tad rajonai tampa vientisesni bei turi visam miestui būdingu nustatytų bruožu. Deja, pas mus viskas daroma kaip Rusijoje, nes VMS yra visiški nevykėliai, nekontroliuojantys situacijos. Šimašius turėjo 6 metus, bet nepakeitė nieko. Silpnai.
Kosmaras ,o ne kvartalas .Bomzynas!
Projektas atrodo neblogai, tačiau įdomus vystytojas… Toks projektas, o vysto vieną darbuotoją turinti kompanija… 🙂 Skamba labai patikimai, a?
Man įdomu, ar projekto rengėjai yra nors iš tolo yra matę šią vietą. Ten prastas susisiekimas, vietinių mėgstama pasivaikščiojimų vieta, parkavimo vietų skaičius žymiai per mažas
Didinkite parkavimo vietų skaičių. Kitaip vėl turėsite parkavimo problemas analogiškas seniems rajonams. Kas išduoda tokius leidimus?
Savivaldybe isduoda leidimus, pagal galiojama statybos tvarka. Tai jei yra istatymai kad tiek turi buti, tai ir savivaldybe cia nieko negali padaryt, nes statytojas minimaliai i tai ziuri
Gerbiami kvartalo vystytojai kaip jums negėda šitaip prišikti ant Vilniaus. Juk jūsų šie šudai stovės mažiausiai dar 50 metų.
Kas pažabos tuos statybų vystytojus? Baisūs getai.
Tokie projektai JAV ir UK buvo populiarus prieš 50 m, dabar jie yra griaunami arba jau nugriauti, tad nekniskit neismanantiems pirkėjams proto, tai nėra kokybiškas kvartalas gyvenimui, tai yra getas
Eilinis baisus kvartalas architektai neturi visai vaizduotes .
1. Vakarinis aplinkkelis, dėl savivaldybės nenoro statyti normalios transporto sistemos ir miesto kvailos plėtros apskritai, tampa miesto gatve. Tuoj jis nebeatliks aplinkkelio funkcijos, nes bus užsikišęs miesto eismu, o automobilizuotų zombių populiacija prašys naujo pro Maišiagalą. Niekas autobusais į šias vietas nevažiuos. 2. Gyventi tokioje vietoje galima tik tuo atveju, jei gauni savo privačią erdvę lauke. Panašu, šitame projekte to nėra. Net tas kraupus projektas šalia turi. Jie vėl bandys parduoti tas bendras “žalias” niekieno erdves kaip kažkokį pliusą, kai iš jų praktinės naudos nėra jokios, geriau jų ten iš viso nebūtų. 3. Visus Vilniaus naujus rajonus, įskaitant šį, galima identifikuoti iš panoraminių taškų pagal spalvas ir užstatymo tipus. Tai reiškia, kad statybų kompanijos diktuoja tuos dalykus, o ne miestas. Normaliuose miestuose tokie dalykai yra nustatomi miesto architekto, o statytojai prisitaiko, tad rajonai tampa vientisesni bei turi visam miestui būdingu nustatytų bruožu. Deja, pas mus viskas daroma kaip Rusijoje, nes VMS yra visiški nevykėliai, nekontroliuojantys situacijos. Šimašius turėjo 6 metus, bet nepakeitė nieko. Silpnai.
Vizualizacijos atrodo bjauriai, tai realybėj net nežinau kaip bus… Gal dar baisiau.