As nesuprantu Kur vaziuos busimas srautas automobiliu, netgi pro gulbineliu gatve vedancia pro sodus?:D.
O taip pat I kuria mokykla eis vaikai IR kaip ten nusigaus..
Tai aišku, pro sodus važiuos. Vaišelgos g. taip pat statys 5 kotedžus 10 arų plote. Kas apskritai leidžia tiek dėžučių kišt, kai nėra nei normalaus kelio, nei kitos infrastruktūros.
Gertai, kad dygsta privačių namų kvartalai, paprastai jų savininkai gerai rūpinasi aplinka. Kai dėl gatvių tai pastarieji metai deje sostinei buvo tragiški, žinoma ir mes patys galėtumė padėtį bandyti pakeisti, turiu mintyje, kad reiktų organizuotis į miesto rinkėjų bendriją siekiant, kad gatvių reikalams sekančioje kadencijoje būtų atstovaujama deramai.
Aha, norite daugiau greitkelių, kai visi pasaulio miestai atsisako automobilių? Čia kaip tik reikia Vilniaus miesto valdžios valios (už ką jiems esu labai dėkingas), tam kad “pralaužtų ledą”.
Skirti reikia kraštutinumus. Kiek kalbėta kad spaudos neliks, jąė pakeis radijas po to televizija, vėliau internetas… Spauda liko ir liks, taip ir su automobiliu – elektromobiliu. 30 metų nuo gegužės iki spalio stengdavausi po Vilnių važinėti tik dviračiu, žinau ko labiausiai reikia šiai šakai populiarinti, bet kraštutinumų visais šiais reikalais neturiu. Pasak Dostojevskio į viską reikia žvelgti tik kaip į eksperimentą, o kraštutinumai pagal jį nebent rusams būdingi.
Paminėkite tuos pasaulio miestus, žinosime į ką lygiuotis ir ar panašūs esame. Nes gal tai perpildyti Azijos pilsotai. Važio pramanas keičiasi, atsiranda gerokai glaustesnių, numatomi ir skraidantys. Važčiais ir gintrovažčiais, nepaisant kai kurių išimčių, nenorėčiau naudotis – turiu priekaištų švarai ir oro kokybei viduje.
Apie viešąjį transportą kalbos nėra – visi supranta kad miręs reikalas – vystytojai, nes numato 2 vietas 1 butui ir VMS – nes leidžia statybas be infrastruktūros. Geriausiu atveju paleis kokį autobusiuką kartą per valandą. Priminsiu, kad Europoje naujų rajonų vystymas prasideda nuo viešojo transporto “pajungimo”.
As nesuprantu Kur vaziuos busimas srautas automobiliu, netgi pro gulbineliu gatve vedancia pro sodus?:D.
O taip pat I kuria mokykla eis vaikai IR kaip ten nusigaus..
Tai aišku, pro sodus važiuos. Vaišelgos g. taip pat statys 5 kotedžus 10 arų plote. Kas apskritai leidžia tiek dėžučių kišt, kai nėra nei normalaus kelio, nei kitos infrastruktūros.
Gertai, kad dygsta privačių namų kvartalai, paprastai jų savininkai gerai rūpinasi aplinka. Kai dėl gatvių tai pastarieji metai deje sostinei buvo tragiški, žinoma ir mes patys galėtumė padėtį bandyti pakeisti, turiu mintyje, kad reiktų organizuotis į miesto rinkėjų bendriją siekiant, kad gatvių reikalams sekančioje kadencijoje būtų atstovaujama deramai.
Aha, norite daugiau greitkelių, kai visi pasaulio miestai atsisako automobilių? Čia kaip tik reikia Vilniaus miesto valdžios valios (už ką jiems esu labai dėkingas), tam kad “pralaužtų ledą”.
Skirti reikia kraštutinumus. Kiek kalbėta kad spaudos neliks, jąė pakeis radijas po to televizija, vėliau internetas… Spauda liko ir liks, taip ir su automobiliu – elektromobiliu. 30 metų nuo gegužės iki spalio stengdavausi po Vilnių važinėti tik dviračiu, žinau ko labiausiai reikia šiai šakai populiarinti, bet kraštutinumų visais šiais reikalais neturiu. Pasak Dostojevskio į viską reikia žvelgti tik kaip į eksperimentą, o kraštutinumai pagal jį nebent rusams būdingi.
Paminėkite tuos pasaulio miestus, žinosime į ką lygiuotis ir ar panašūs esame. Nes gal tai perpildyti Azijos pilsotai. Važio pramanas keičiasi, atsiranda gerokai glaustesnių, numatomi ir skraidantys. Važčiais ir gintrovažčiais, nepaisant kai kurių išimčių, nenorėčiau naudotis – turiu priekaištų švarai ir oro kokybei viduje.
Apie viešąjį transportą kalbos nėra – visi supranta kad miręs reikalas – vystytojai, nes numato 2 vietas 1 butui ir VMS – nes leidžia statybas be infrastruktūros. Geriausiu atveju paleis kokį autobusiuką kartą per valandą. Priminsiu, kad Europoje naujų rajonų vystymas prasideda nuo viešojo transporto “pajungimo”.
Tai dabar kiekvienam namui po atskirą maršrutą? Su laiku atsiras pėsčiųjų takas – galės nusigauti iki artimiausios stoteles.
Ne, tai aišku prie dabartinės infrastruktūros (siauro kelio) reikia kelių šimtų kotedžų, kamščių mažoka aplink.