Vilniaus savivaldybė: Profsąjungų rūmai bus nugriauti šių metų pabaigoje, vitražai perduoti muziejui

Komentarai 22

  1. Arvydas Norkūnas says:

    Lakoniškai:
    Pamenu kaip vyko statyba. Šalia buvo siaubingai sudarkytos protestantų kapinės, atrodo dalis jų kentė ir nuo statybų (gerai nepamenu, manau vis tik ne statybininkai anuomet šikti ėjo ant kapinių koplyčios altoriaus)….
    Pastatas gražiu neatrodė, buvo paprastas administracinis statinys. Architektūriniu miesto akcentu prestižinėje vietoje jis tikrai nebuvo. Senai kaip ir norėjosi, kad tokio “šedevro” šioje vietoje nebūtų…
    Vidinis pastato planavimas buvo absurdiškas, viešiems renginiams nepatogus ir rūmų įvaizdžio visai neatitiko….
    Per pastaruosius 25 m pastatą aiškiai siekta naikinti…
    Neapykanta nepasiteisinusiai ideologijai, kuri beje profsąjungas pavertė butaforiniu dariniu, atrodo apgailėtinai, tie kas vadovaujasi ne šaltu analitiniu praeities vertinimu, o užsiima neapykantos sklaida atrodo primityviai…
    Mero pozicija šioje srityje vertintina kaip patologine neapykanta. Reiktų jam pas chechenti mėgstantį tetušį jungtis, ten visi besivadovaujantys neapykanta LTSR kultūros palikimui susiėję, o juk ir jie nesugebėjo tiek padaryti kiek meras išsijuosęs padirbėjo šioje srityje (liberalas). Vokiečių net tautą tokia praeitis skaldė, bet griovimais ir neapykanta ten nesivadovaujama…
    Pastatas galėjo funkcionuoti. Yra svarbesnių reikalų miestui nei leisti pinigus ketvirtai koncertų salei. Už tokius pinigus galima būtų visą miesto centrą – Konstitucijos prospektą ir Geležinio Vilko gatvę nuo kamščių išvalyti. Galima būtų ir mero primelavimus (treji metai iš eilės)apie Liepkalnio transporto mazgą bei Šiaurinės gatvės pirmosios atkarpos statybą įgyvendinti….
    Na jei ketvirtos salės statybą finansuos valstybė, galima būtų ir nesijaudinti dėl miesto lėšų švaistymo. Bet ir valstybės valdžiai tur būt geriau būtų tuos pinigus skirti , pvz., automagistralės į Trakus ir šio miesto apylankai statyti…
    Profsąjungų galima nekęsti, bet tuo kuo jos buvo XIX a.- XX a. pradž., globalizmo ir kapitalo laisvo judėjimo laikmečiu jos niekuomet nebebus…
    Tai gal lai jau nugriauna tą vargšą nelaimingą pastatą, išmeta tuos pinigus skelbto konkurso laimėtojams, įrengia žavingą apžvalgos aikštelę turistams, atgaivina kolekcionierių prekyvietę ir užbaigią šią pinigų švaistymo nesąmonę nukeldami reikalą dar kokiems 25-iems metams į ateitį. Tegu geriauū sprendžia jei ne minėtąsias transporto, tai, pvz., namų renovacijos problemas (mažiau reiks gąsdinti transporto priemonių mokesčiais socialiai vos ne biedniausiai lietuviškajai europiečių atmainai)…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar į Vilnių turėtų grįžti naktinis viešasis transportas?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist