Planuojant vieną didžiausių konversijos projektų Stoties rajone: kam reikia ruoštis?

Komentarai 8

  1. Stipriai susijęs says:

    Koks gudrus triukas 🙂 Prie ko čia sovietmetis? Karta “stipriai susijusi su sovietmečiu” tik pėsčiomis, dviračiais, traukiniais, autobusais, troleibusais, tramvajais, paromais, laivais, “raketomis”, “kometomis”, dideliais ir mažais lektuvais tik ir važinėjo, plaukė ir skraidė ir galėjo sau leisti. Linija “Vilnius-Turmantas” (kelio Sankt-Peterburgas – Varšuva dalis) buvo dviguba (dabar vienguba ir tuščia beveik), nes abiem kryptim dažnai ėjo tiek vietiniai, tiek tarptautiniai keleiviniai ir krovininiai traukiniai, o keleiviniai traukiniai buvo pilni ir dvigubai-trigubai ilgesni nei dabar. Atkreipkite dėmesį į platformų ilgius, jos atitinka tuometinių traukinių ilgius maždaug. O miestuose būtai, laiptinės ir kiemai beveik nebuvo rakinami. O paskui kaip tik ir prasidėjo viso šio reikalo menkinimas. Bet, žiūriu, mada į visuomeninį transportą, daugkartinių indų ir maišelių naudojimą grįžta pamažu. Beliko dar grąžinti seną gerą požiūrį į miestų planavimą, kaip vieningos erdvės, skirtos žmonių gyvenimui, o ne atskirų biznių kovą už kiekvieną žemės lopinėlį, kad įgrūsti dar vieną komercinį pastatą.

  2. Vitalij says:

    Gal galit bent aslafta nauja padet ir plitas ant kuriu reikia eiti uz stotes link pilymo g. tai tragiskai atrodo…

  3. Vfere says:

    Muilavo muilavo ir nieko nepasakė

  4. Ddf says:

    Ta pacia pasakelia 15 metu mala. As dar pauglys buvau kai snekejo kad stoti modernia padarys. 😄 ir kad stadijonas bus. Nevieno nei kito nera ir nezine kada bus. ATSISAKYKIT automobiliu ir su traukiniu vazinekit 😉 tai gal traukinys per visa miesta vaziuos?

  5. Vladikas says:

    Šimašius įsivaizduoja, kad Wilnius yra Tauragė 😃 patys renkant nevykėlius, patys zliumbiat, jau pirmoji jo kadencija daug ką parodė, kas miestas stagnuoja, viskas yra daroma per sikna

  6. MikrorajonVibes says:

    Vilniaus geležinkelio stotis atsigautų ne dėl kelių šalia pastatytų ofisų ar namų, o iš priemiestinės daržinės pavirtusi į miesto centrinį transporto hub’ą, iš kurio greitai gali patekti į bet kurią miesto vietą (kam ir yra skirtos centrinės stotys). Tam reiktų labai didelių investicijų į naują transporto priemonę – autbusai nepajėgtų aptarnauti tokio dydžio miesto centrinio hub’o, to nėra nei viename panašaus dydžio mieste ES. Nei vienas šių dalykų nėra planuojamas VMS. Vietoje to, jie vengia centrinio hub’o koncepcijos darydami kažkokius neaiškius maršrutus bei kliedi absoliučias nesąmones (kaip Pakalnio bandymas iškelti autobusų stotį į Fabijoniškes ar principas ‘pirma surinkime srautus, tada statykime kažką rimtesnio’, abu žemiau bet kokios kritikos ribos). VMS sėdi chebra, kuri toliau skaldo ciniškus sovietinius bajeriukus (iš serijos ‘Naujieji Vasiukai’, ką tai bereikštų) apie centrinio hub’o ar bet kokias naujos transporto priemonės idėjas. Šimašius tramvajų vakar palygino su ‘hyperloop’ sistema, t.y. prilygino utopinei nesąmonei. Tuo tarpu tris kartus mažesnis Olsztyn nuo 2015 jau pasistatė 11km. tramvajaus ir stato dar 6km. Kas Lenkijoje yra savaime suprantamas dalykas, mūsų posovietiniams nevykėliams yra utopija. Vilnius Connect pagyvins stotį, bet ten dirbti žmonės važiuos su automobiliais, nes kitų variantų neturės kol VMS neištrauks galvos iš smėlio ir nesuvalgys raudonos piliulės.

    • Artūras says:

      Gal jūs, tramvajistai, patys suvalgytumėte kokią saują piliulių? Nes jau užpypinot savo kliedesiais apie tuos tramvajus. Olštynas gi jam pavyzdys :-D. O kodėl ne Kaliningradas?

      • MikrorajonVibes says:

        Todėl, kad Olsztyn pasistatė tramvajaus sistemą prieš kelis metus nuo nulio kai VMS liuzeriai nuolatos kartoja, kad tai nėra įmanoma ir jų pasiteisinimas dėl ko tokios sistemos yra masiškai plečiamos vakaruose yra ‘bet jie juk jau turi kelias linijas, nuo nulio niekas nestato’ (nesąmonė ir sovietikų kliedesiai). Apskritai Lietuvos transporto žmonės yra visokie atsilikėliai daugiausia. Pvz. Geležinkelininkai ilgai priešinosi Rail Baltica projektui kol ES nesugrudo jo per prievartą su 80% finansavimu. Deja ES paliko projektavimo prioritetu nustatymą vietiniams nevykėliams tai dabar RB eis ŠALIA Panevėžio, nors yra bėgiai ir trasa į centrinę stotį (neatleistina nuodėmė!). Taip pat nebuvo nieko daroma dėl stočių integravimo į kitus miestus kartu su projektu ką sėkmingai padarė tie patys latviai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist