Daugiausiai šalyje investuojanti NT plėtros bendrovė „Darnu Group“ pristatė naujojo „Rimi Lietuva“ logistikos centro šalia Elektrėnų projektinius pasiūlymus. Juose numatoma, kad 43,3 tūkst. kv. m objektas išsiskirs tokiems centrams nebūdingais architektūriniais ir technologiniais, tvarumo sprendimais. Pagal built-to-suit modelį statomą projektą planuojama užbaigti 2026 metais, į jį vystytojas investuoja daugiau nei 60 mln. eurų.

„Tai bus vienas iš moderniausių logistikos pastatų Baltijos šalyse, pasižyminčių išskirtiniais tvarumo sprendimais, inovacijomis, leisiančiomis dirbti ne tik kokybiškai, bet ir komfortiškai. Didelę įtaką tam daro ir supanti aplinka, todėl jos sukūrimui taip pat skiriame didžiulį dėmesį – ne tik projektuodami pastatą, bet ir pasirūpindami jį supančia patogia infrastruktūra, susisiekimu“, – sako „Darnu Group“ generalinė direktorė Sigita Survilaitė-Mekionienė.

Pastato architektūrinė idėja yra paremta tūrio skaidymu į mažesnes dalis, o fasadai dalinami į atskiras spalvines dalis, kurios pasižymės skirtingais medžiagiškumais. Fasadą ketinama pasitelkti ir teritorijos apšvietimui – bus projektuojamos raudonos spalvos lamelės su integruotu apšvietimu.

Bendrovės „2L Architects & Engineers“ parengtuose projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, kad pastatui unikalumo suteikia architektūroje išnaudojamas sklypo aukščių skirtumas – pagrindinis įėjimas į pastatą bus formuojamas antrame aukšte. Įėjimo takas-tiltas konsoliškai kabės nuo pagrindinės rekreacinės erdvės ir taps pagrindiniu akcentu.

Logistikos centras iškils 128,5 tūkst. kv. metrų sklype Migūčionių kaimo Migūčionių g. 1A, šalia magistralės A1 prie Elektrėnų. Dviejų aukštų pastatą sudarys trys esminiai segmentai: sandėliavimo zonos, centrinės virtuvės zonos bei darbuotojų persirengimo ir administracijos darbo zonos.

Planuojama, jog didžiąją dalį pastato sudarys sandėliavimo patalpos. Jose bus įrengtos sauso tipo, vėsinamos bei šaldiklio tipo sandėliavimo zonos. Pastate bus įrengtos ir gamybinės patalpos – jos bus suskirstytos į kulinarijos bei kepyklos dalis.

Projekto teritorijoje ketinama įrengti 200 vietų automobilių stovėjimo aikštelę, kuri daugiausia bus skirta lengviesiems darbuotojų automobiliams. Sunkvežimių pasikrovimui, pagal projektą, žadama įrengti apie 70 išsikrovimo rampų. Šiam transportui bus įrengta atskira, apie 50 vietų stovėjimo aikštelė.

Naujojo logistikos centro statybų metu atskiru projektu „Darnu Group“ ketina pagerinti ir aplinkinę infrastruktūrą – bus sutvarkyta Migučionių ir Žilvičio gatvių sankryža bei praplatinta Migučionių g. atkarpa, esanti greta naujojo objekto.  

Logistikos centras bus sertifikuojamas pagal BREEAM sistemą, atitiks aukščiausius tvarumo ir energinio efektyvumo standartus. Planuojama, kad pastate veiks šalčio gamybos sistema, kurios išskiriama šiluma bus naudojama pastato šildymui ir karšto vandens ruošimui. Taip pat ant logistikos centro numatyta įrengti 800-1000 MWh saulės elektrinę, o visa objekto inžinerinių tinklų priežiūra bus valdoma nuotoliniu būdu, pasitelkiant BMS (building management systems) sistemą. 

Pradėjus veikti šiam centrui turėtų būti sukurta maždaug 800 naujų darbo vietų. Darbuotojai galės naudotis kokybiškomis poilsio zonomis, erdvia stogo terasa, poilsio erdve lauke, o patogias darbo sąlygas užtikrins išmanaus vėdinimo ir apšvietimo sistemos.

Statybų pradžia numatoma šių metų III ketvirčio pradžioje, o pabaigti projektą ketinama 2026 m. pradžioje.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

9 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist