MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Verslas

Bendradarbystės erdvėje „UMA GO9“ dominuos šiaurietiški gamtos motyvai

Viršutiniame prekybos centro GO9“ aukšte jau šią vasarą duris atvers daugiau nei 2100 kv. m. plote įrengta bendradarbystės erdvė „UMA GO9“. Skandinaviškos estetikos bei funkcionalumo stiliumi bus įrengta 230 įvairių darbo vietų: 36 privatūs biurai, skirti 1 – 12 asmenų komandoms, 70 atviro tipo darbo vietų bendradarbystės erdvėje, 6 susitikimų kambariai, bendrosios erdvės su kavos zona bei poilsiui skirtos lauko terasos.

Suomijos nekilnojamo turto investicijų ir valdymo bendrovės „Technopolis“ valdomas UMA Workspace darbo erdvių tinklas išsidėstęs Šiaurės Europos ir Baltijos jūros regionuose. Viena narystė leidžia naudotis visomis tinklo erdvėmis ir taip išplėsti savo biuro ribas į Helsinkio, Oslo, Stokholmo, Kopenhagos, Varšuvos, Talino bei kitų miestų centrus.

Interjere dominuos gamta ir medis

„UMA GO9“ interjere dominuos natūralios medienos motyvai. Jie padės sukurti jaukią ir šiltą atmosferą, kiekvienam leis pasijusti kaip namuose. Taip pat padės suskirstyti erdvę: medinės pertvaros bus naudojamos funkcinėms zonoms bei darbo vietoms atskirti.

Medinės pertvaros erdvė virs ir žaliosiomis sienomis, laikančiomis  įspūdingą skaičių gyvų augalų. Planuojama visoje erdvėje instaliuoti iš viso daugiau nei 20 didelių ir apie 70 mažesnių skirtingų gyvų augalų. Turtinga oranžerija bendradarbystės nariams padės geriau susikoncentruoti bei atsipalaiduoti, taip pat padės užtikrinti natūralų oro kokybės balansą.

„Technopolio“ vadovės Lietuvoje Linos Maskoliūnės teigimu, itin didelis dėmesys visose tinklo erdvėse yra skiriamas darbo vietų įrengimui. Kiekviena jų įrengiama su baldais bei įranga, kurie atitinka pagrindiniu visam tinklui taikomus reikalavimus: yra funkcionalūs ir ergonomiški, leidžia kiekvienam jaustis komfortabiliai, dirbti efektyviai ir mobiliai.

„Komandos nariai nuolatos lankosi baldų bei interjero parodose visoje Europoje ir ieško naujausių idėjų, kurios atitinka tinklo koncepciją. Reguliuojamo aukščio darbo stalai bei kėdės, poilsiui skirti krėslai, kuriuose bus galima ne tik sėdėti, bet ir prigulti. Visas inventorius – pagamintas iš kokybiškų, patvarių medžiagų. Tai yra privalumai, kuriais mes stipriai lenkiame savo konkurentus“,–  aiškino L. Maskoliūnė.  

Erdvėje bus ir specialus Suomijos mokslininkų sukurtas gydomasis-relaksacinis, neurosoniniu būdu veikiantis krėslas, padedantis greičiau įveikti fizinį bei psichologinį stresą. 

Viskas įskaičiuota 24/7

Darbo vietos nariams bus prieinamos bet kuriuo paros metu visomis savaitės dienomis. Naudojantis tinklo programėle bus galima virtualiai rezervuoti darbo kambarius, atsirakinti patalpas, registruotis į vysktančius renginius.

Kiekvienas narys galės turėti korespondencijų dėžutę bei spintelę daiktams laikyti. Erdvėje bus įrengti specialūs telefoninių pokalbių būdelės, poilsio zonos.

Bendradarbystės operatorius pasirūpins, kad kiekvienam nariui būtų suteiktos visos produktyviam darbui reikalingos paslaugos: saugus ir nenutrūkstamas interneto ryšys, spausdinimo ir skenavimo paslaugos, kokybiška kava ir arbata. Nariai taip pat bus kviečiami dalyvauti bendruomenei skirtuose renginiuose. Pačiam žmogui nereikės niekuo rūpintis, bus galima tiesiog susikoncentruoti į savo darbą.

Nepriskirta darbo vieta su įskaičiuotu paslaugų paketu bendradarbystės erdvėje kainuos 230 eur/mėn + PVM. Dedikuota darbo vieta mėnesiui kainuos 300 eur + PVM. Privačių biurų kainos žmogui svyruos nuo 320-500 eur/mėn. + PVM. Kiekvienas narys bet kada galės kreiptis į „UMA Workspace“ bendradarbystės erdvės vadybininką, kuris, esant poreikiui, padės gyvai išspręsti kilusius klausimus.

Reaguoja į augančią paklausą

Tik prasidėjusi „UMA GO9“ patalpų rezervacija jau susilaukė verslininkų dėmesio. Aktyviausi – efektyviai savo resursus valdantys verslai: augantys startuoliai bei kompanijos, kurioms būtinas lankstumas darbo vietų bei sąlygų atžvilgiu, smulkūs ir mobilūs verslininkai, pavieniai specialistai, kuriems aktuali galimybė naudotis tinklu visoje Europoje.

Vilniuje gausu kompanijų, kurios nuomojasi brangius biurus miesto centre, vien dėl to, kad keliems kolegoms ar vadovams tenka dažnai susitikinėti su partneriais miesto centre. Savo klientus raginame mąstyti moderniai: pagrindinį biurą turėkite ten, kur bus patogu dirbti daugumai darbuotojų, o susitikimams ar darbinėms sesijoms miesto centre rezervuokite biurą ar susitikimų kambarį „UMA GO9“ erdvėje. Tokiu būdu ne tik efektyviai valdysite savo resursus, bet ir atliepsite visos komandos poreikius“, – aiškino Lina Maskoliūnė.

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas kitam operatoriui

Evaldas Činga

Verslo kliūčių žemėlapis: Vilniaus regiono verslininkų optimizmas neblėsta

Evaldas Činga

„Reitan Convenience“ baigė kavinių tinklo „Caffeine“ įsigijimą

BNS

„Spartą” perka danų „JBS Textile Group“

BNS

Veiklą pradėjo naujas bankas – „TF Bank“

Evaldas Činga

„Rimi Lietuva“ persikėlė į naują „Duetto II“

Evaldas Činga

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika