Šitas miestas dekraduoja vien dėl kamsčių ir dėl nedarymo nieko, kad būtų geriau, idomu kiek reikės metų, kad šitas Vilniaus augumo burbulas sprogs ir žmonės paliks šitą miestą be ateities perpsektyvų. Aišku lietuviai labai kantrūs, tai deja, gali užsitęsti ilgėliau.
Manau greitai. JUDU jau nebeviešina duomenų kiek keleivių perveža, turbūt gėda. Miestas be viešojo transporto negali augti, o greitkelio į kiekvienas balbieriškes nenutiesi
Tikrai nervina kamščiai, ypatingai, kai važiuoji iš pat ryto į darbą arba studijas. Sėdi tame autobuse, mašinoje ir galvoji ar verta buvo važiuoti. Reikia platinti kelius ARBA didinti kuro kainas, kad žmones rečiau važinėtųsi mašinomis, nes vos ne kiekvienoje mašinoje po vieną žmogų sėdi. Taip pat galėtų padaryti viešąjį transportą NEMOKAMĄ ir atskirai padaryti kelius autobusams (kad autobusai važinėtųsi atskirai nuo mašinų, o ne važiuotų tuo pačiu keliu kaip ir mašinos).
Ir vistiek visi sedės savo automobiliuose kamščiuose ilgiau ne calandą, nuodis pėstiesiems orą, nei kad persėstų ant autobusų…ir išsirinkit darželius prie namų, o ne vežkit pusę miesto
Darželį renkiesi kaip vietą mašinai pastatyti Perkūnkiemyje vėlai vakare: jei labai pasiseka, tai prie namų, jei nelabai – kažkur toliau, o jei nepasiseka – lieki išvis be vietos.
Šitas miestas dekraduoja vien dėl kamsčių ir dėl nedarymo nieko, kad būtų geriau, idomu kiek reikės metų, kad šitas Vilniaus augumo burbulas sprogs ir žmonės paliks šitą miestą be ateities perpsektyvų. Aišku lietuviai labai kantrūs, tai deja, gali užsitęsti ilgėliau.
Manau greitai. JUDU jau nebeviešina duomenų kiek keleivių perveža, turbūt gėda. Miestas be viešojo transporto negali augti, o greitkelio į kiekvienas balbieriškes nenutiesi
Automobiliu važiuoja tie, kam parūkyt svarbiau, nei greitai nusigauti nuo taško A į B
Tikrai nervina kamščiai, ypatingai, kai važiuoji iš pat ryto į darbą arba studijas. Sėdi tame autobuse, mašinoje ir galvoji ar verta buvo važiuoti. Reikia platinti kelius ARBA didinti kuro kainas, kad žmones rečiau važinėtųsi mašinomis, nes vos ne kiekvienoje mašinoje po vieną žmogų sėdi. Taip pat galėtų padaryti viešąjį transportą NEMOKAMĄ ir atskirai padaryti kelius autobusams (kad autobusai važinėtųsi atskirai nuo mašinų, o ne važiuotų tuo pačiu keliu kaip ir mašinos).
Vilnius pučiasi, gyventojų daugėja, o apie gatves nieks nemaląsto, jas net siaurina.
Ir vistiek visi sedės savo automobiliuose kamščiuose ilgiau ne calandą, nuodis pėstiesiems orą, nei kad persėstų ant autobusų…ir išsirinkit darželius prie namų, o ne vežkit pusę miesto
darzeliai issirenkami ne pagal patoguma, o pagal tai, kur yra laisvu vietu
Darželį renkiesi kaip vietą mašinai pastatyti Perkūnkiemyje vėlai vakare: jei labai pasiseka, tai prie namų, jei nelabai – kažkur toliau, o jei nepasiseka – lieki išvis be vietos.
Valio kiaulių siaurintojas Vilniaus m. Savivaldybės perkeltas rūpintis tvarumu.
Danga nesiaurinta
Nu, Filniaus Portugalai tam ir susirinko ten, kad kentėt:) užtai “gyvenu Filniuje” 🙂
Nuo kada fūristam leidžiama internetu naudotis?
Kasdien copy-paste galite tokį straipsnį rašyti. Kokia nauda iš to? Autobusų padaugės ar vaikų darželių prienamų atsiras?
Daugiau greicio matuokliu kabinkit, siaurinkit gatves, mazinkit leistina greiti, gasdinkit zmones baudomis tai tokios spustus bus visa diena.