Tik dar kartą įrodo kad saugumas nėra svarbiausioji dalis, tik pasipinigavimas ir tiek. Nenustebčiau jei dar kur ir krūva kamerų veizoja į ,,protingą” šviesoforą. Užuot kelius sutvarkę, lad nereiktų po metų iš naujo lopyt, valdžios klerkai sumąsto kaio ir kur pinigą įsisavint, nieko nuostabaus
Dabar tik supratau kodėl šitas straipsnis atsirado… Klaipėdoje gi trys pagrindines gatves ir 16 matuokliu ir visi važiuoja 40 km/h. Meras Klaipėdietis – ta ir atnešė su savimi 😀 ir pas mus bus kaip Klaipėdoje. Bus ištuštėjęs, niekam neįdomus, ir be perspektyvų miestas Vilnius…
Iki šiol nesuprantu, kodėl Vilnių valdos merai visiškai su Vilniumi nesusiję? Ar tai iš Klaipėdos kilę ar dar iš kažkur? Kodėl nėrankamas Vilniaus meras, kuris čia gyvena nuo gimimo???
O aš manau, čia yra “naujų” vilniečių nuopelnas. Nes jie nėra pripratę prie didelio miesto judrumo ir kai jiems kažkas atrodo ne kaip pas ju gimtajame mieste, pradeda kelti savo taisykles Vilniuje. Bet iš kitos puses, šita situacija parodo kaip pasikeitė Vilnius, nes ji keičia žmones kurie čia apsigyvena… miestas toks koks ji padaro jo gyventojai – gimė šiame mieste ar atvažiavę iš kitu miestų…
vadovas Aleksandras ko gero nežino, kad vairuotojai niekaip neinformuoti apie tokia greičio mažinimo atkarpą, niekas apie tai nežino ir dėl to ši priemonė nei veiksminga, nei turi naudos. Prieš tokį šviesoforą turi būti pastatyta informacinė lenta su atitinkama informacija, arba srautui sustojus dėl Doplerio daviklio, ant stulpo šalia šviesofori turi užsidegti švieslentė, kad srautas buvo sustabdytas dėl greičio viršijimo ruože. Tada tai duotų bent 5 % naudos…
Tik dar kartą įrodo kad saugumas nėra svarbiausioji dalis, tik pasipinigavimas ir tiek. Nenustebčiau jei dar kur ir krūva kamerų veizoja į ,,protingą” šviesoforą. Užuot kelius sutvarkę, lad nereiktų po metų iš naujo lopyt, valdžios klerkai sumąsto kaio ir kur pinigą įsisavint, nieko nuostabaus
Tai kaip be reikalo tersiamas miestas ismetamomis dujomis, kiek tonu be reikalo per metus sudeginama kuro per 5 stabdancius sviesoforus.
Dabar tik supratau kodėl šitas straipsnis atsirado… Klaipėdoje gi trys pagrindines gatves ir 16 matuokliu ir visi važiuoja 40 km/h. Meras Klaipėdietis – ta ir atnešė su savimi 😀 ir pas mus bus kaip Klaipėdoje. Bus ištuštėjęs, niekam neįdomus, ir be perspektyvų miestas Vilnius…
Iki šiol nesuprantu, kodėl Vilnių valdos merai visiškai su Vilniumi nesusiję? Ar tai iš Klaipėdos kilę ar dar iš kažkur? Kodėl nėrankamas Vilniaus meras, kuris čia gyvena nuo gimimo???
O aš manau, čia yra “naujų” vilniečių nuopelnas. Nes jie nėra pripratę prie didelio miesto judrumo ir kai jiems kažkas atrodo ne kaip pas ju gimtajame mieste, pradeda kelti savo taisykles Vilniuje. Bet iš kitos puses, šita situacija parodo kaip pasikeitė Vilnius, nes ji keičia žmones kurie čia apsigyvena… miestas toks koks ji padaro jo gyventojai – gimė šiame mieste ar atvažiavę iš kitu miestų…
Tas kas nustatė tokį šviesoforą ,jo smegenis dirba atbuline eiga.
vadovas Aleksandras ko gero nežino, kad vairuotojai niekaip neinformuoti apie tokia greičio mažinimo atkarpą, niekas apie tai nežino ir dėl to ši priemonė nei veiksminga, nei turi naudos. Prieš tokį šviesoforą turi būti pastatyta informacinė lenta su atitinkama informacija, arba srautui sustojus dėl Doplerio daviklio, ant stulpo šalia šviesofori turi užsidegti švieslentė, kad srautas buvo sustabdytas dėl greičio viršijimo ruože. Tada tai duotų bent 5 % naudos…
Vilniečiui Ignui tikrai nėra kas veikti, nes jis jau visaip kaip save realizavo