Mau, kad Šimašius taip ir liks nebaudžiamas. Tiek pinigų miesto iššvaistyta, o kiemuose duobės, automobilius priversti ant žolės ir šaligatvių parkuoti. Vis reikia kažkokių sudėtingų projektų ir lėšų. Kaip apmaudu…
iš kokio tu kaimo atvažiavęs į Vilnių, kad sakai yra gyventojų reikalas. Kažkada kaimynai buvo susitvarkę parkavimo vietas, bet po n metų kažkas pasikeitė ir savivaldybė viską išardė
Pėsčiųjų sąskaita atstatomos juostos į kurias įvažiuot ir išvažiuot galima tik per A juostą, kur mažai eismo. Jaunas meras su 1950 komunisto mentalitetu – Vilniaus senamiestis per ankštas, nukriaukim vokiečių gatvę
Pėsčiųjų sąskaita tikrai netaupoma, nereikia pasakoti pasakų. Tikrai pėstiesiems ir dviratininkams sukuriamos puikios sąlygos judėti. Ir meras ne komunisto mentalitetu, o kaip tik adekvačiai visumą matantis žmogus. Turi būti atsižvelgta į visų gyventojų darnų judėjimą
Deja, vilniečiams svarbiau kuo patogiau privažiuoti su SAVO automobiliu iki pat centro, negu tai, kad visi kvėpuojam labiau užterštu oru ir trumpinam visų savo gyvenimus (netgi tų, kurie nevažinėja automobiliais). Tai taip ir gyvenam su kvailiais :)))
Normalaus masinio transportavimo priemonės nebuvimas vilniuj kita problema. 8 metai išvaistyti dar 4 metus švaistysim. Vilniaus transporto ateitis yra 15 metų senumo priusas su dujom ir vaikiškas paspirtukas
Tai pasimk simasiu ir varyk i taurage gyventi.ten seniai vieni like nieks nevairuoja tad ir oras bus svarus.na gal biski asbesto ikvepsi nuo siferiniu provincijos stogu.pirmyn kaimieciai
Kaimiečiai tie, kurie anksčiau keliavo vežimais, o dabar automobiliais, nes jiems bažnyčia ir miestas, kur galėjo kažko nuspirkti ar praleisti laiką buvo toli. Šio metu Šiaurės ir Vakarų miestai mažina automobilių eismą, stengiasi, kad būtų galimybės pasiekti viską pėsčiomis, dviračiu arba visuomeniniu transportu, gatvės būtų saugios, išvengta žūčių. Briuselyje beveik viusr max greitis 30km/h.Tokios yra progresyvios tendencijos, kurioms priešinasi tingūs, fiziškai neaktyvus, komfortą labiau už viską vertinantys.
Gyvenam Naujamiestyje prie Ševčenkos g. Mums labai patinka sutvarkytos gatvės – ramu, saugu, nėra triukšmo, nebevyksta tranzitas kiemo gatvelėmis. Nebevaisu vaikus paleisti. Apželdinimas fantastiškas.
Na tikrai super, padaro vienaip, po to perdaro atgal – ar tai ne Pinigų švaistymas? Gal preš darant reikėtų geriau pagalvoti? Logiška, kad kamščiai dideli, tai susiaurinus gatves jų dar padaugės. Jei būtų kokia nors atsakomybė, tie, kurie daro tokius sprendimus – klaidų sumažėtų iki minimumo.
Būtina įvesti naują tvarką, kad valdžiažmogiams būtų taikoma tam tikra atsakomybė už pinigų švaistymą.
Normalūs miestai leidžia dviračius po gatve. Leisdamasis pagreitėji ir pakilimo atgal nebesijaučia. Viską galima labai kultūringai padaryti. Pavyzdys Suomijos miestas Ulu.
tu ėjai kada ta perėja? Patiko? Pagalvok kaip smagu ten eiti senjorams, motinoms su vėžimėliais arba vienam naktį. požėminės perėjos yra SSRS reliktas, kai visiems viskas buvo dapizd y
Mau, kad Šimašius taip ir liks nebaudžiamas. Tiek pinigų miesto iššvaistyta, o kiemuose duobės, automobilius priversti ant žolės ir šaligatvių parkuoti. Vis reikia kažkokių sudėtingų projektų ir lėšų. Kaip apmaudu…
Kiemas yra kiemo gyventojų reikalas, o ne miesto valdžios.
O tamsta valstybinį turtą už savo lėšas remontuojate? Kaip faina, kur atsiųsti paraišką?
iš kokio tu kaimo atvažiavęs į Vilnių, kad sakai yra gyventojų reikalas. Kažkada kaimynai buvo susitvarkę parkavimo vietas, bet po n metų kažkas pasikeitė ir savivaldybė viską išardė
Pėsčiųjų sąskaita atstatomos juostos į kurias įvažiuot ir išvažiuot galima tik per A juostą, kur mažai eismo. Jaunas meras su 1950 komunisto mentalitetu – Vilniaus senamiestis per ankštas, nukriaukim vokiečių gatvę
paprasyk gal shimashius pasiims tave kartu i taurage
Paprašyk gal Blinkevičiūtė savo daugiaukštėj stovėjimo aikštelėj leis kelią praplatint
Pėsčiųjų sąskaita tikrai netaupoma, nereikia pasakoti pasakų. Tikrai pėstiesiems ir dviratininkams sukuriamos puikios sąlygos judėti. Ir meras ne komunisto mentalitetu, o kaip tik adekvačiai visumą matantis žmogus. Turi būti atsižvelgta į visų gyventojų darnų judėjimą
O tail tada su pita perėja. Pasivaikščiokit po miestą ypač žiemą. Pamatysit kur prioritetai ir financia lekia
gyvenate fantazijų pasaulyje. Realybėje mašinas apsaugo nuo pėsčiųjų, o ne pėsčiuosius nuo mašinų…
Deja, vilniečiams svarbiau kuo patogiau privažiuoti su SAVO automobiliu iki pat centro, negu tai, kad visi kvėpuojam labiau užterštu oru ir trumpinam visų savo gyvenimus (netgi tų, kurie nevažinėja automobiliais). Tai taip ir gyvenam su kvailiais :)))
Dyzeliniai autobusai turbūt oro neteršia?
Normalaus masinio transportavimo priemonės nebuvimas vilniuj kita problema. 8 metai išvaistyti dar 4 metus švaistysim. Vilniaus transporto ateitis yra 15 metų senumo priusas su dujom ir vaikiškas paspirtukas
per vieną keleivį teršia daug mažiau už automobilius
Tai pasimk simasiu ir varyk i taurage gyventi.ten seniai vieni like nieks nevairuoja tad ir oras bus svarus.na gal biski asbesto ikvepsi nuo siferiniu provincijos stogu.pirmyn kaimieciai
Kaimiečiai tie, kurie anksčiau keliavo vežimais, o dabar automobiliais, nes jiems bažnyčia ir miestas, kur galėjo kažko nuspirkti ar praleisti laiką buvo toli. Šio metu Šiaurės ir Vakarų miestai mažina automobilių eismą, stengiasi, kad būtų galimybės pasiekti viską pėsčiomis, dviračiu arba visuomeniniu transportu, gatvės būtų saugios, išvengta žūčių. Briuselyje beveik viusr max greitis 30km/h.Tokios yra progresyvios tendencijos, kurioms priešinasi tingūs, fiziškai neaktyvus, komfortą labiau už viską vertinantys.
Is Simasiaus reiktu priteist islaidas
Ir i kaleima simasiu
Nežinau, normaliai ten vietos yra.
Kodėl šis straipsnis toks šališkas? Ne visi Vilniečiai nekenčia gatvių humanizavimo.
Būtent. Daug kas balsavo prieš Zuoką o šitas dabar įsivaizduoja kad įvyko referendumas ir jis dabar kaip diktatorius gali sprendimus priiminėti
Gyvenam Naujamiestyje prie Ševčenkos g. Mums labai patinka sutvarkytos gatvės – ramu, saugu, nėra triukšmo, nebevyksta tranzitas kiemo gatvelėmis. Nebevaisu vaikus paleisti. Apželdinimas fantastiškas.
Na tikrai super, padaro vienaip, po to perdaro atgal – ar tai ne Pinigų švaistymas? Gal preš darant reikėtų geriau pagalvoti? Logiška, kad kamščiai dideli, tai susiaurinus gatves jų dar padaugės. Jei būtų kokia nors atsakomybė, tie, kurie daro tokius sprendimus – klaidų sumažėtų iki minimumo.
Būtina įvesti naują tvarką, kad valdžiažmogiams būtų taikoma tam tikra atsakomybė už pinigų švaistymą.
Kodel negalejo pozeminio tunelio dviraciam pritaikiti? Kam ta pereja dar daryt?
Požeminiuose tuneliuose tik žiurkės ir vėžliukai ninzės gyvena. Žmonės mietu nori naudotis irgi, nevien važinėt tiesia linija tarp Kalnėnų ir Bajorų
Kodėl negalėjo sukišti automobilių po žeme ir netrukdyti sklandaus pėsčiųjų ir dviratininkų eismo?
Normalūs miestai leidžia dviračius po gatve. Leisdamasis pagreitėji ir pakilimo atgal nebesijaučia. Viską galima labai kultūringai padaryti. Pavyzdys Suomijos miestas Ulu.
Dėl šitų 2 juostų kurios už 100m susiaurėja ir nykstq kasti tunelį dviračiams yra juokinga
pasižiūrėk tame Suomijos mieste kiek vietos užima tie palindimai po gatvėm. niekas vidury miesto jų nedaro kur vietos nėra
Beabejo tai būtų gera idėja, bet jos įgyvendinimas pareikalautų jau visai kito lygio kaštų
Daryti pereja virs pozeminio tunelio skaitau yra pinigu svaistymas ir eismo stabdimas..
tu ėjai kada ta perėja? Patiko? Pagalvok kaip smagu ten eiti senjorams, motinoms su vėžimėliais arba vienam naktį. požėminės perėjos yra SSRS reliktas, kai visiems viskas buvo dapizd y
Super naujas meras😃👍🍾