Valdas Benkunskas: dėl vilniečių skundų atstatome Saltoniškių gatvės plotį

Komentarai 61

  1. Vilius says:

    Mau, kad Šimašius taip ir liks nebaudžiamas. Tiek pinigų miesto iššvaistyta, o kiemuose duobės, automobilius priversti ant žolės ir šaligatvių parkuoti. Vis reikia kažkokių sudėtingų projektų ir lėšų. Kaip apmaudu…

    • Interesantas says:

      Kiemas yra kiemo gyventojų reikalas, o ne miesto valdžios.

      • Tadas says:

        O tamsta valstybinį turtą už savo lėšas remontuojate? Kaip faina, kur atsiųsti paraišką?

      • iš kur jūs lendat says:

        iš kokio tu kaimo atvažiavęs į Vilnių, kad sakai yra gyventojų reikalas. Kažkada kaimynai buvo susitvarkę parkavimo vietas, bet po n metų kažkas pasikeitė ir savivaldybė viską išardė

  2. Justas says:

    Pėsčiųjų sąskaita atstatomos juostos į kurias įvažiuot ir išvažiuot galima tik per A juostą, kur mažai eismo. Jaunas meras su 1950 komunisto mentalitetu – Vilniaus senamiestis per ankštas, nukriaukim vokiečių gatvę

    • lol says:

      paprasyk gal shimashius pasiims tave kartu i taurage

      • Justas says:

        Paprašyk gal Blinkevičiūtė savo daugiaukštėj stovėjimo aikštelėj leis kelią praplatint

    • Žilvinas says:

      Pėsčiųjų sąskaita tikrai netaupoma, nereikia pasakoti pasakų. Tikrai pėstiesiems ir dviratininkams sukuriamos puikios sąlygos judėti. Ir meras ne komunisto mentalitetu, o kaip tik adekvačiai visumą matantis žmogus. Turi būti atsižvelgta į visų gyventojų darnų judėjimą

      • Justas says:

        O tail tada su pita perėja. Pasivaikščiokit po miestą ypač žiemą. Pamatysit kur prioritetai ir financia lekia

      • ritmas says:

        gyvenate fantazijų pasaulyje. Realybėje mašinas apsaugo nuo pėsčiųjų, o ne pėsčiuosius nuo mašinų…

  3. Gytis says:

    Deja, vilniečiams svarbiau kuo patogiau privažiuoti su SAVO automobiliu iki pat centro, negu tai, kad visi kvėpuojam labiau užterštu oru ir trumpinam visų savo gyvenimus (netgi tų, kurie nevažinėja automobiliais). Tai taip ir gyvenam su kvailiais :)))

    • Zenonas says:

      Dyzeliniai autobusai turbūt oro neteršia?

      • Justas says:

        Normalaus masinio transportavimo priemonės nebuvimas vilniuj kita problema. 8 metai išvaistyti dar 4 metus švaistysim. Vilniaus transporto ateitis yra 15 metų senumo priusas su dujom ir vaikiškas paspirtukas

      • įjunk protą says:

        per vieną keleivį teršia daug mažiau už automobilius

    • Vilnietis says:

      Tai pasimk simasiu ir varyk i taurage gyventi.ten seniai vieni like nieks nevairuoja tad ir oras bus svarus.na gal biski asbesto ikvepsi nuo siferiniu provincijos stogu.pirmyn kaimieciai

      • Trečios kartos vilnietis says:

        Kaimiečiai tie, kurie anksčiau keliavo vežimais, o dabar automobiliais, nes jiems bažnyčia ir miestas, kur galėjo kažko nuspirkti ar praleisti laiką buvo toli. Šio metu Šiaurės ir Vakarų miestai mažina automobilių eismą, stengiasi, kad būtų galimybės pasiekti viską pėsčiomis, dviračiu arba visuomeniniu transportu, gatvės būtų saugios, išvengta žūčių. Briuselyje beveik viusr max greitis 30km/h.Tokios yra progresyvios tendencijos, kurioms priešinasi tingūs, fiziškai neaktyvus, komfortą labiau už viską vertinantys.

  4. Aha says:

    Is Simasiaus reiktu priteist islaidas

  5. Nesuprantu says:

    Nežinau, normaliai ten vietos yra.

  6. Edvinas says:

    Kodėl šis straipsnis toks šališkas? Ne visi Vilniečiai nekenčia gatvių humanizavimo.

    • Gailiuosi savo balso says:

      Būtent. Daug kas balsavo prieš Zuoką o šitas dabar įsivaizduoja kad įvyko referendumas ir jis dabar kaip diktatorius gali sprendimus priiminėti

    • ritmas says:

      Gyvenam Naujamiestyje prie Ševčenkos g. Mums labai patinka sutvarkytos gatvės – ramu, saugu, nėra triukšmo, nebevyksta tranzitas kiemo gatvelėmis. Nebevaisu vaikus paleisti. Apželdinimas fantastiškas.

  7. Švaistymas says:

    Na tikrai super, padaro vienaip, po to perdaro atgal – ar tai ne Pinigų švaistymas? Gal preš darant reikėtų geriau pagalvoti? Logiška, kad kamščiai dideli, tai susiaurinus gatves jų dar padaugės. Jei būtų kokia nors atsakomybė, tie, kurie daro tokius sprendimus – klaidų sumažėtų iki minimumo.
    Būtina įvesti naują tvarką, kad valdžiažmogiams būtų taikoma tam tikra atsakomybė už pinigų švaistymą.

  8. Karolis says:

    Kodel negalejo pozeminio tunelio dviraciam pritaikiti? Kam ta pereja dar daryt?

    • Justas says:

      Požeminiuose tuneliuose tik žiurkės ir vėžliukai ninzės gyvena. Žmonės mietu nori naudotis irgi, nevien važinėt tiesia linija tarp Kalnėnų ir Bajorų

    • Juozas says:

      Kodėl negalėjo sukišti automobilių po žeme ir netrukdyti sklandaus pėsčiųjų ir dviratininkų eismo?

      • Interesantas says:

        Normalūs miestai leidžia dviračius po gatve. Leisdamasis pagreitėji ir pakilimo atgal nebesijaučia. Viską galima labai kultūringai padaryti. Pavyzdys Suomijos miestas Ulu.

        • Justas says:

          Dėl šitų 2 juostų kurios už 100m susiaurėja ir nykstq kasti tunelį dviračiams yra juokinga

        • ojeij says:

          pasižiūrėk tame Suomijos mieste kiek vietos užima tie palindimai po gatvėm. niekas vidury miesto jų nedaro kur vietos nėra

      • Žilvinas says:

        Beabejo tai būtų gera idėja, bet jos įgyvendinimas pareikalautų jau visai kito lygio kaštų

  9. Karolis says:

    Daryti pereja virs pozeminio tunelio skaitau yra pinigu svaistymas ir eismo stabdimas..

    • vafliui says:

      tu ėjai kada ta perėja? Patiko? Pagalvok kaip smagu ten eiti senjorams, motinoms su vėžimėliais arba vienam naktį. požėminės perėjos yra SSRS reliktas, kai visiems viskas buvo dapizd y

  10. Vilnietis says:

    Super naujas meras😃👍🍾

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist