Galėtų pagaliau ir pakomentuot kodėl žiedo/dviejų žiedų viršuje negalėjo padaryt? Visiems atrodo, kad tai būtų daug spartesnis sankryžos kirtimas. Taip pat dvi klados, Liepkalnio g. nusukimas į dešinę per toli nuo sankryžos, pastoviai žmonės važiuoja prie šviesoforo, kad pasukt į dešinę, jei tai dėl furų, kurios neišsisuka tam nuvažiavime, kas vėlgi keistai atrodo, kad taip padaryta, tai tada reiktų aiškiau pateikt, kad tai nusukimas į aplinkelį. Kitas dalykas tai nuo IKEA Minsko pusėn važiuojant per greit fiziškai atskiriamos juostos kas važiuos po viaduku ir kas į viršų, buvo galima dar bent 100 metrų atitraukt, nes vėlgi kas pirmą kartą nespėja susigaudyt.
Nekyla abejonių, kad tai teigiamas įvykis. Tačiau!
a) Vilniečiai, kelis metus dariau anketavimo tyrimus Tautų mugių metu, tikrai pageidautų, kad kasmet iš miesto biudžeto būtų skiriama 30 mln eurų suma analogiškoms statyboms (ne Naugarduko gatvės tipo projektams!).
b) jau prieš pačią statybų pradžią, berods meras viešai išreiškė abejones dėl projekto ribotų galimybių kamščių problemai spręsti. Savo knygoje “Dvimiesčio keliai” rašiau, jog tunelis turėtų būti įrengiamas nukasant Liepkalnio kalvą, o Žirnių gatvės tąsa link Nemėžio turėtų driektis estakada, tarp tunelio ir estakados reikėtų paskirstymo žiedo. Kadangi transporto srautai šioje sankryžoje neabejotinai ir toliau augs, reikia numatyti rengti tunelio jungtį ir Liepkalnio gatvėje.
Durnos Simasiuko išvados, šitiek pinigų sukišo, o normalios jungties be sviesaforu nesugebėjo suprojektuoti…. O žiedus atgal įrengti honoras neleidžia, bet greičiau kiti mero rinkimai, manau turėtų susitvarkyti šį sankryža…
Kažkaip realybė kitokia. Minsko kryptimi gal ir ok toks tunelis. Bet didžiausi srautai yra centro kryptimi. O čia niekas neišspręsta. Paprasti žiedai (kokie buvo statybos laikotarpiu) būtų davę daugiau naudos nei tas tunelis.
Galėtų pagaliau ir pakomentuot kodėl žiedo/dviejų žiedų viršuje negalėjo padaryt? Visiems atrodo, kad tai būtų daug spartesnis sankryžos kirtimas. Taip pat dvi klados, Liepkalnio g. nusukimas į dešinę per toli nuo sankryžos, pastoviai žmonės važiuoja prie šviesoforo, kad pasukt į dešinę, jei tai dėl furų, kurios neišsisuka tam nuvažiavime, kas vėlgi keistai atrodo, kad taip padaryta, tai tada reiktų aiškiau pateikt, kad tai nusukimas į aplinkelį. Kitas dalykas tai nuo IKEA Minsko pusėn važiuojant per greit fiziškai atskiriamos juostos kas važiuos po viaduku ir kas į viršų, buvo galima dar bent 100 metrų atitraukt, nes vėlgi kas pirmą kartą nespėja susigaudyt.
Nekyla abejonių, kad tai teigiamas įvykis. Tačiau!
a) Vilniečiai, kelis metus dariau anketavimo tyrimus Tautų mugių metu, tikrai pageidautų, kad kasmet iš miesto biudžeto būtų skiriama 30 mln eurų suma analogiškoms statyboms (ne Naugarduko gatvės tipo projektams!).
b) jau prieš pačią statybų pradžią, berods meras viešai išreiškė abejones dėl projekto ribotų galimybių kamščių problemai spręsti. Savo knygoje “Dvimiesčio keliai” rašiau, jog tunelis turėtų būti įrengiamas nukasant Liepkalnio kalvą, o Žirnių gatvės tąsa link Nemėžio turėtų driektis estakada, tarp tunelio ir estakados reikėtų paskirstymo žiedo. Kadangi transporto srautai šioje sankryžoje neabejotinai ir toliau augs, reikia numatyti rengti tunelio jungtį ir Liepkalnio gatvėje.
sudas, kamsciai tik padidejo, svesoforai sudinai atregulioti, ka je ten ruko toki sudina sankriza sugalvojus😡
Puiku – greitai, pigiai ir efektyviai pabaigtas didelis projektas! Čia ataakymas visiems, kas sako kad Šimašiaus adminstracija nieko nedaro.
Slamštas.
O kodėl tunelyje greitis tik 60 ?
Kaip stovėjau ties Porshe Liepkalnio link, taip ir stoviu. Nuo Rudaminos link centro dar didesnis kamštis.
Durnos Simasiuko išvados, šitiek pinigų sukišo, o normalios jungties be sviesaforu nesugebėjo suprojektuoti…. O žiedus atgal įrengti honoras neleidžia, bet greičiau kiti mero rinkimai, manau turėtų susitvarkyti šį sankryža…
Kažkaip realybė kitokia. Minsko kryptimi gal ir ok toks tunelis. Bet didžiausi srautai yra centro kryptimi. O čia niekas neišspręsta. Paprasti žiedai (kokie buvo statybos laikotarpiu) būtų davę daugiau naudos nei tas tunelis.