Šiemet penktadalis dirbančiųjų vilniečių pakeitė savo keliavimo į darbą būdą

Komentarai 12

  1. Bedarbis says:

    Neturiu automobilio ir darbo ką reikia daryti turbūt pirma reikia auto

  2. Justas says:

    Kur dingo 14 maršruto troleibusas

  3. Tadas says:

    Asmeniškai į darbą renkuosi važiuoti elektrinę riedlentę, tačiau šitas galioja tik kai yra geras oras (sausa kelio danga). Tokiu būdu, kelias į darbą trunka apie 30 min., tuo tarpu viešuoju transportu ilgiau negu 1h. Dabar kai žiema tai prarandu savo geriausia transporto būdą ir geresnį variantą negu dirbti iš namų nematau.
     
    Tai pasako kokią liūdną viešojo transporto infrastruktūrą Vilniuje. Žūtbūt reikia daugiau autobusų juostų, stotelių ir dažnesnių maršrutų piko metų.

  4. qwert says:

    Kažin, ar labai daug dabar per sniegą važiuojančių su paspirtukais ir dviračiais?

  5. XooX says:

    Sniegas sninga, o jie toliau juostų skaičių mažina ir dviračių takus kloja. Kitąmet nebesnigs?

    • ... says:

      O koks skirtumas ar kamštis stovi trejomis eilėmis, ar dvejomis?

      • XooX says:

        Veganiškos kavos mylėtojam tai gal ir jokio. Palauksim kol tie visi fainuoliukai iš mero komandos patys vaikų susilauks ir 20m2 loftuose centre nebetlps…. Tada visi šauks KUR DARŽELIAI!

    • Dakota says:

      Ar kartais girdėjote apie “induced demand” sąvoką? Kuo daugiau juostų, tuo kaip tik daugiau kimšis eismas. Ne veltui Los Anžele ar kituose amerikos miestuose esančios 20 juostų vis tiek stringa.
      Reikia viešojo transporto ir dviračių takų. Sekti Nyderlandų pavyzdžiu būtų geriausia ir vairuotojams, nes tada mažiau prastai mokančių vairuoti iš tikro vairuoja, taigi, savotiškai gerai automobilio vairuotojams ar vairuotojoms.

  6. MikrorajonVibes says:

    STATYKIT. SUKNISTĄ. LIGHT. RAIL. SISTEMĄ. Suknisti posovietiniai nevykėliai ketvirtą dešimtmetį prievartaują miestą savo nekompetencija.

    • Arta says:

      Light rail tai bus tik truputi geriau nei troleibuisai, reikia metro, kad viesasis transportas taptu greitas.

  7. Paulius says:

    Koks netikėtumas! Manau galėjo ir geriau pavaryti – 51 proc. dar tikrai ne lubos! 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist