Asmeniškai į darbą renkuosi važiuoti elektrinę riedlentę, tačiau šitas galioja tik kai yra geras oras (sausa kelio danga). Tokiu būdu, kelias į darbą trunka apie 30 min., tuo tarpu viešuoju transportu ilgiau negu 1h. Dabar kai žiema tai prarandu savo geriausia transporto būdą ir geresnį variantą negu dirbti iš namų nematau.
Tai pasako kokią liūdną viešojo transporto infrastruktūrą Vilniuje. Žūtbūt reikia daugiau autobusų juostų, stotelių ir dažnesnių maršrutų piko metų.
Veganiškos kavos mylėtojam tai gal ir jokio. Palauksim kol tie visi fainuoliukai iš mero komandos patys vaikų susilauks ir 20m2 loftuose centre nebetlps…. Tada visi šauks KUR DARŽELIAI!
Ar kartais girdėjote apie “induced demand” sąvoką? Kuo daugiau juostų, tuo kaip tik daugiau kimšis eismas. Ne veltui Los Anžele ar kituose amerikos miestuose esančios 20 juostų vis tiek stringa.
Reikia viešojo transporto ir dviračių takų. Sekti Nyderlandų pavyzdžiu būtų geriausia ir vairuotojams, nes tada mažiau prastai mokančių vairuoti iš tikro vairuoja, taigi, savotiškai gerai automobilio vairuotojams ar vairuotojoms.
Neturiu automobilio ir darbo ką reikia daryti turbūt pirma reikia auto
Kur dingo 14 maršruto troleibusas
Trūksta vairuotojų nes algos 600 ir labai sunkus darbas .
Asmeniškai į darbą renkuosi važiuoti elektrinę riedlentę, tačiau šitas galioja tik kai yra geras oras (sausa kelio danga). Tokiu būdu, kelias į darbą trunka apie 30 min., tuo tarpu viešuoju transportu ilgiau negu 1h. Dabar kai žiema tai prarandu savo geriausia transporto būdą ir geresnį variantą negu dirbti iš namų nematau.
Tai pasako kokią liūdną viešojo transporto infrastruktūrą Vilniuje. Žūtbūt reikia daugiau autobusų juostų, stotelių ir dažnesnių maršrutų piko metų.
Kažin, ar labai daug dabar per sniegą važiuojančių su paspirtukais ir dviračiais?
Sniegas sninga, o jie toliau juostų skaičių mažina ir dviračių takus kloja. Kitąmet nebesnigs?
O koks skirtumas ar kamštis stovi trejomis eilėmis, ar dvejomis?
Veganiškos kavos mylėtojam tai gal ir jokio. Palauksim kol tie visi fainuoliukai iš mero komandos patys vaikų susilauks ir 20m2 loftuose centre nebetlps…. Tada visi šauks KUR DARŽELIAI!
Ar kartais girdėjote apie “induced demand” sąvoką? Kuo daugiau juostų, tuo kaip tik daugiau kimšis eismas. Ne veltui Los Anžele ar kituose amerikos miestuose esančios 20 juostų vis tiek stringa.
Reikia viešojo transporto ir dviračių takų. Sekti Nyderlandų pavyzdžiu būtų geriausia ir vairuotojams, nes tada mažiau prastai mokančių vairuoti iš tikro vairuoja, taigi, savotiškai gerai automobilio vairuotojams ar vairuotojoms.
STATYKIT. SUKNISTĄ. LIGHT. RAIL. SISTEMĄ. Suknisti posovietiniai nevykėliai ketvirtą dešimtmetį prievartaują miestą savo nekompetencija.
Light rail tai bus tik truputi geriau nei troleibuisai, reikia metro, kad viesasis transportas taptu greitas.
Koks netikėtumas! Manau galėjo ir geriau pavaryti – 51 proc. dar tikrai ne lubos! 🙂