Tikiuosi si projektas niekada nebus igyvendintas.Subjauroti parka butu nesuprantama.Pradziai stadiona pabaikt reiketu ,arba nugriaut jei niekaip nepavyksta.Antra geda Vilniaus po vamzdzio
Tikiuosi, niekada neatsiras šita kvaila gatvė, kuri sunaikintų tiek žaliųjų erdvių ir atimtų ramybę šalia gyvenantiems. Šitas projektas tikras sovietmečio reliktas.Tegu ištinka jį niekad nepastatomo stadiono ant Šeškinės kalno likimas.
Kur čia tas “žaliasias erdves” sunaikintų?Nebent kalbat apie tą dalį kur ozo teritoriją gali kabint, bent šito prospekto pradžioj tai tos “žaliosios erdvės” pagrinde visokie garažai, krūmynai netvarkingi ir takai praminti smėlio
Kaip matyti, laukia nesulaukia jungties su aplinkkeliu daugybė vilniečių. Kad tik nepaliktų krizės sąlygomis šis projektas, surijęs nemažai pinigų, stalčiuose dar dešimtmečiams dulkėti. Projekto parengimo pažadus savivaldybė išpildė tiksliai kaip ir žadėjo, lai dabar ryžtasi paskelbti mėnesio tikslumu datą kada numatoma yra darbų pradžia!!!
Šiaurinė gatvė bus prie mano namų laiptinės. Išėjus iš laiptinės pargriūk traukuliuodamas nuo triukšmo ir smarvės Lietuvos sostinėje. Net Gerojoje Viltyje (Krasnūcha) devynaukščių durys atsidaro į priešingą pusę nei savanorių pr. kelias
Tai kur tu buvai pastaruosius 30 metu? Sita gatve buvo suprojektuota kai dar puse Pasilaiciu dar buvo tik breziniuose. Apie ja kalbama jau ne viena desimtmeti ir vistiek nedasuto? Turejai ne viena desimtmeti apsispresti ar nori gyventi prie tranzitines gatves ar ne.
Taip, kaip ir buvo suplanuotos tramvajaus linijos mieste jau 30 metu. Iš kur jam zmogui žinoti, kuriuos planus savivaldybe naudos, o kurių – ne? Galvojo gal, kad pakaks proto nedaryti dalyku, kurie yra universaliai pripažįstami kaip nevykę jau 40-50 metu visame pasaulyje (ty miesto begalinis asfaltavimas)?
Šito projekto jau seniai laukia visi šiaurės vakarinės Vilniaus dalies gyventojai, kurioje gyvena daugiausia sostinės gyventojų. Tad teigiamą poveikį pajus didžioji Vilniaus dalis.
Poveikį pajaustų, jei pastatytų Light Rail liniją (nesikertančią su keliais) tarp Perkūnkiemio ir Konstitucijos prospekto. Kainuotų panašiai kaip ši gatvė, beje.
Olsztyno 10 km. light rail sistema kainavo apie 100m Eur. Tai yra 10m už km. Statant nesikertantį su keliais kainuotų apie dvigubai sakyčiau, taigi už 6km. būtų koks 120m, gal kiek daugiau. Esmė ta, kad panašiai kaip šita gatvė, kuri nieko nepakeis, kai light rail linija būtų visiškas game changer. Plius ES duoda išmokas naujoms transporto rūšims, o tie rajonai yra vieni tankiausių ES tad atsiperkamumas būtų žymiai didesnis nei mažaaukščiame Olsztyne. Bet kam domėtis tarptautine praktika kai galima kartoti savivaldybės kvailus pasiteisinimus? Nueikite į UrbanRail .net ir pažiūrėkite Europos žemėlapį bėginių sistemų. Atrodome apgailėtinai su šitais posovietikais valdžioje.
Visiškai nereikalingas projektas primenantis 60-ųjų automobilizmo laikus ir kainuosiantis apie 100m., kuriuos būtų žymiai geriau ir produktyviau išleisti ant viešojo transporto. FAIL.
Atsidarykite, kad ir tą patį maps.lt ir pasižiūrėkite tranzitinis gatvių tinklas Vilniuje koks – ypač dėmesį kreipkite į šiaurinę Vilniaus dalį. Turėtų būti aišku, kad šiaurinėje dalyje labai trūksta jungčių rytų-vakarų kryptymis. Sekanti gatvė, kurią būtina tiesti po Šiaurinės – M. Lietuvio. Ir šių gatvių tiesimas nebus automobilizmo skatinimas. Vat kur reikia drastiškai automobilizmą mažinti tai senamiestis.
Tikiuosi si projektas niekada nebus igyvendintas.Subjauroti parka butu nesuprantama.Pradziai stadiona pabaikt reiketu ,arba nugriaut jei niekaip nepavyksta.Antra geda Vilniaus po vamzdzio
Tikiuosi, niekada neatsiras šita kvaila gatvė, kuri sunaikintų tiek žaliųjų erdvių ir atimtų ramybę šalia gyvenantiems. Šitas projektas tikras sovietmečio reliktas.Tegu ištinka jį niekad nepastatomo stadiono ant Šeškinės kalno likimas.
Kur čia tas “žaliasias erdves” sunaikintų?Nebent kalbat apie tą dalį kur ozo teritoriją gali kabint, bent šito prospekto pradžioj tai tos “žaliosios erdvės” pagrinde visokie garažai, krūmynai netvarkingi ir takai praminti smėlio
kalba eina apie Ozo parka ir zalia erdve aplink.jokiu garazu ten nera.
Kur galima susipazinti su projekto galutine redakcija?
Kaip matyti, laukia nesulaukia jungties su aplinkkeliu daugybė vilniečių. Kad tik nepaliktų krizės sąlygomis šis projektas, surijęs nemažai pinigų, stalčiuose dar dešimtmečiams dulkėti. Projekto parengimo pažadus savivaldybė išpildė tiksliai kaip ir žadėjo, lai dabar ryžtasi paskelbti mėnesio tikslumu datą kada numatoma yra darbų pradžia!!!
O kodėl gatvė nėra įkasama taip kaip vakarinis aplinkeis? Eina per gyvenamuosius rajonus šalia namų, arba kertą žaliasias zonas nukirsdama parką
Šiaurinė gatvė bus prie mano namų laiptinės. Išėjus iš laiptinės pargriūk traukuliuodamas nuo triukšmo ir smarvės Lietuvos sostinėje. Net Gerojoje Viltyje (Krasnūcha) devynaukščių durys atsidaro į priešingą pusę nei savanorių pr. kelias
Tai kur tu buvai pastaruosius 30 metu? Sita gatve buvo suprojektuota kai dar puse Pasilaiciu dar buvo tik breziniuose. Apie ja kalbama jau ne viena desimtmeti ir vistiek nedasuto? Turejai ne viena desimtmeti apsispresti ar nori gyventi prie tranzitines gatves ar ne.
Taip, kaip ir buvo suplanuotos tramvajaus linijos mieste jau 30 metu. Iš kur jam zmogui žinoti, kuriuos planus savivaldybe naudos, o kurių – ne? Galvojo gal, kad pakaks proto nedaryti dalyku, kurie yra universaliai pripažįstami kaip nevykę jau 40-50 metu visame pasaulyje (ty miesto begalinis asfaltavimas)?
Tu gal nustebsi, bet keliai jau ir kaimuose asfaltuojami!
Modernistinė svajonė
Šito projekto jau seniai laukia visi šiaurės vakarinės Vilniaus dalies gyventojai, kurioje gyvena daugiausia sostinės gyventojų. Tad teigiamą poveikį pajus didžioji Vilniaus dalis.
Poveikį pajaustų, jei pastatytų Light Rail liniją (nesikertančią su keliais) tarp Perkūnkiemio ir Konstitucijos prospekto. Kainuotų panašiai kaip ši gatvė, beje.
Aha, panašiai. Taip maždaug 10 kartų panašiai. 350 mln. Nu kuo nepanašiai, tik vienu nuliu skiriasi.
Olsztyno 10 km. light rail sistema kainavo apie 100m Eur. Tai yra 10m už km. Statant nesikertantį su keliais kainuotų apie dvigubai sakyčiau, taigi už 6km. būtų koks 120m, gal kiek daugiau. Esmė ta, kad panašiai kaip šita gatvė, kuri nieko nepakeis, kai light rail linija būtų visiškas game changer. Plius ES duoda išmokas naujoms transporto rūšims, o tie rajonai yra vieni tankiausių ES tad atsiperkamumas būtų žymiai didesnis nei mažaaukščiame Olsztyne. Bet kam domėtis tarptautine praktika kai galima kartoti savivaldybės kvailus pasiteisinimus? Nueikite į UrbanRail .net ir pažiūrėkite Europos žemėlapį bėginių sistemų. Atrodome apgailėtinai su šitais posovietikais valdžioje.
Visiškai nereikalingas projektas primenantis 60-ųjų automobilizmo laikus ir kainuosiantis apie 100m., kuriuos būtų žymiai geriau ir produktyviau išleisti ant viešojo transporto. FAIL.
Atsidarykite, kad ir tą patį maps.lt ir pasižiūrėkite tranzitinis gatvių tinklas Vilniuje koks – ypač dėmesį kreipkite į šiaurinę Vilniaus dalį. Turėtų būti aišku, kad šiaurinėje dalyje labai trūksta jungčių rytų-vakarų kryptymis. Sekanti gatvė, kurią būtina tiesti po Šiaurinės – M. Lietuvio. Ir šių gatvių tiesimas nebus automobilizmo skatinimas. Vat kur reikia drastiškai automobilizmą mažinti tai senamiestis.
greiciau statykite. atioms Skvernelis ir tuos pinigus