Viską susumavus gaunasi, jog daroma viskas, kad vairuotojai kentėtų valdžios jungą, nes transporto spūstys ateityje tik didės. Šiaurinės gatvės parodija, Valakupių tiltas, siaurinamos gatvės ir panašiai. Reiktų organizuoti viešą lošimą, – kada ”unikaliame” Ozo parko draustinyje ims dygti nekilnojamas turtas.
Viskas su tomis siauresnėmis gatvėmis yra gerai. Esu vairuotoja ir galiu tik pasidžiaugti, kad natūraliai sumažėjo automobilių gretis, pagerėjo sąlygos pėstiesiems ir dviratininkams. Tiesiog Vilniuje tapo jaukiau. Telieka pašalinti visiškai nefunkcionalius “gargarus” iš Naugarduko gatvės ir tęsti pradėtus darbus.
Beje, klausimas: jeigu nemokšiškai pasodinti medeliai žūva, kas už tai moka? – Mes, gyventojai, ar patys apželdintojai? Vilniečiams atrodo, kad moka jie. Kaip yra iš tikrųjų?
Pritariu siaurinimui, kai įrengiami nauji dviračių takai.
Šimas yra liberastas ir nekenčiu aš jų. Bet nauji dvir.takai ir krantinės – jam pliusas.
2.75 – 3 m yra pakankama mašinoms.
Pagarba, merui, kad tvarko Vilnių atsižvelgdamas į Vilniečių norus, o ne į interneto komentatorių. Pirmas meras, kurio tarnavimo metu pamačiau realius teigiamus pokyčius. Ačiū visai savivaldybės komandai.
Ir teisingai – standartas tikrai geras. Asmeniškai gal tik kliūna kelios vietos, kur susiaurintose gatvėse yra linkis (lengvas, ištęstas posūkis), tose vietose tikrai atrodo būtų “jaukiau” važiuoti šiek tiek platesne gatve.
Bet visa kita yra labai logiška, kartais atrodo važiuoji, ir nesupranti, kodėl eismo juostos tokios plačios (pvz., Gelvonų ar Stanevičiaus gatvės Šeškinėje-Fabijoniškėse). Kad tankai galėtų lengvai prasilenkti?
Seni standartai skirti dabartinei gatvių priežiūrai.Jei jau siaurinama,tai turi būti atitinkamai ir valoma,barstoma,plaunama…Nemanau,kad posūkiuose ,sankryžose turi būti siaurinama,didelė tikimybė trintis šonais sunkiam transportui…
Yra logikos, bet gal pirma tegu tie per platūs keliai sudyla ir tada betvarkant (klojant naują asfaltą) lai ir siaurina. Nes jei pradės gerą asfaltą skust ir siaurint, tai čia pinigų plovimas. Geriau tada tuos pinigus duobių lopymui ar naujam asfaltui skirt.
Jis dėvisi duobėmis, o ne gražiai dildamas po truputį. Duobės atsiranda po žiemos, nes ledo kristalai suskaldo. So ko laukti reik? Nieko. Imi ir keiti, iškarto, nes laikas nelaukia.
Viską susumavus gaunasi, jog daroma viskas, kad vairuotojai kentėtų valdžios jungą, nes transporto spūstys ateityje tik didės. Šiaurinės gatvės parodija, Valakupių tiltas, siaurinamos gatvės ir panašiai. Reiktų organizuoti viešą lošimą, – kada ”unikaliame” Ozo parko draustinyje ims dygti nekilnojamas turtas.
Viskas su tomis siauresnėmis gatvėmis yra gerai. Esu vairuotoja ir galiu tik pasidžiaugti, kad natūraliai sumažėjo automobilių gretis, pagerėjo sąlygos pėstiesiems ir dviratininkams. Tiesiog Vilniuje tapo jaukiau. Telieka pašalinti visiškai nefunkcionalius “gargarus” iš Naugarduko gatvės ir tęsti pradėtus darbus.
Beje, klausimas: jeigu nemokšiškai pasodinti medeliai žūva, kas už tai moka? – Mes, gyventojai, ar patys apželdintojai? Vilniečiams atrodo, kad moka jie. Kaip yra iš tikrųjų?
Pritariu! 🙂
Pritariu siaurinimui, kai įrengiami nauji dviračių takai.
Šimas yra liberastas ir nekenčiu aš jų. Bet nauji dvir.takai ir krantinės – jam pliusas.
2.75 – 3 m yra pakankama mašinoms.
tai kur tie dviratininkai? kodel niekas nevazineja?
Pagarba, merui, kad tvarko Vilnių atsižvelgdamas į Vilniečių norus, o ne į interneto komentatorių. Pirmas meras, kurio tarnavimo metu pamačiau realius teigiamus pokyčius. Ačiū visai savivaldybės komandai.
Ir teisingai – standartas tikrai geras. Asmeniškai gal tik kliūna kelios vietos, kur susiaurintose gatvėse yra linkis (lengvas, ištęstas posūkis), tose vietose tikrai atrodo būtų “jaukiau” važiuoti šiek tiek platesne gatve.
Bet visa kita yra labai logiška, kartais atrodo važiuoji, ir nesupranti, kodėl eismo juostos tokios plačios (pvz., Gelvonų ar Stanevičiaus gatvės Šeškinėje-Fabijoniškėse). Kad tankai galėtų lengvai prasilenkti?
Seni standartai skirti dabartinei gatvių priežiūrai.Jei jau siaurinama,tai turi būti atitinkamai ir valoma,barstoma,plaunama…Nemanau,kad posūkiuose ,sankryžose turi būti siaurinama,didelė tikimybė trintis šonais sunkiam transportui…
Yra logikos, bet gal pirma tegu tie per platūs keliai sudyla ir tada betvarkant (klojant naują asfaltą) lai ir siaurina. Nes jei pradės gerą asfaltą skust ir siaurint, tai čia pinigų plovimas. Geriau tada tuos pinigus duobių lopymui ar naujam asfaltui skirt.
Jis dėvisi duobėmis, o ne gražiai dildamas po truputį. Duobės atsiranda po žiemos, nes ledo kristalai suskaldo. So ko laukti reik? Nieko. Imi ir keiti, iškarto, nes laikas nelaukia.