Pristatyti svarbiausi Vilniaus miesto infrastruktūros projektai (2021 m. sąrašas)

Komentarai 26

  1. VILNIAUS KAIMAS says:

    Šiemet planuojama užbaigti grandiozinę vadinamosios Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija……VIADUKO STATYBO……ULTRA , MEGA GRAND STATYBOS…..JOOOO

  2. Valerijusa says:

    Gal gana su tais kelių tiesimais kol dar pilna vietų kur šaligatviai ištrupėję arba jų išvis nėra? Arba bent jau skirkit pėsčiųjų infrastruktūrai tiek pat pinigų kiek skiriat keliams, o ne dešimt kart mažiau

  3. aha says:

    užtikrinant patogesnį pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimą”

    ar “užtikrinus” patogesnį dviračių judėjimą, dviratininkai pradės gerbti KET ir jų elementariai laikytis, nevažiuos per sankryžas ir perėjas degant raudonam šviesoforo signalui, nesipanios automobiliams po ratais vidury gatvės? tikriausiai ne 🙂 problema ne patogesniam judėjime, o “kretininės masės” nebaudžiamume. situacija panaši į “neapykantos kurstymą” – reikalauja teisingumo ir “lygiavos”, bet patys elgtis civilizuotai nesiruošia

    • Bohemietis says:

      Jeigu gatvėje bus dvirtakis, tai ir nesipainios mašinoms po ratais. Šaligatviu važiuoti draudžiama. Turėtų būti visų mašinistų interesas, kad kuo daugiau dvirtakių atsirastų, tuomet mašinistam mažiau kamščiuose stovėti reikėtų, nes norintys dviračiu važiuoti tai galėtų padaryti ir nebūtų miesto priversti į savo automobilį sėstis ir užkimšti kelius.

  4. Aivaras says:

    Ar negali straipsnis nuorodos pateikti į šaltinį? O dar geriau į žemėlapį? O dar geriau jo iškarpą ar kelias įdėti? Juk pateikiate informaciją skaitovui, o ne atsiskaitymui prieš darbdavį.

  5. Kostas says:

    O Tarandės gatve visai užmiršo, nors ten nėra nei šaligatvio, nei dviračio tako ir jokio apšvietimo…

  6. XXX says:

    O kur P. Vileišio gatvė, kairysis Neries krantas? Metų metais buvo žadama…

  7. Senis says:

    Planai apie nieką, nieko negelbstintys. Pasiūlymas pradėti kelių infrastruktūros projektų įgyvendinimą kaip startupinius projektus. Projektai talpinami kokiam puslapyje (galima išgryninti 10mln už sukūrimą) . Mokesčių mokėtojai prisijungia ir savo dalį mokesčio skiria sau reikalingam ir ar patinkančiam projektui. Taip pat gali siūlyti savo projektą, pvz, išasvaltuoti arba pertvarkyyi parkingus gatvėj po buto langais. Projektai naikinami kas metai nesurinkus 5% reikalingos sumos, pinigai perskirstomi daugiausiai surinkusiems projektams. Kai projektas surinks pinigus, bus igyvendinamas. Tokiu būdu projektai konkuruos tarpusavyje, ir ne klerkai spręs, kur už mano pinigus skverneliui ar brazauskui dulka kelias, aš jausiuosi prisidedantis prie man rwikalingos infrastruktūros gerinimo, viešos organozacijos tiesiog subujos nuo gerų projektų idėjų. Būsim vieni pažangiausių šitoj srity, aplenksiančių net estus. Aišku, jei liberalai jau nebeima degtinės dėžutėmis.

  8. VilnietisX says:

    Rimtai? Ir viskas??? O šiaurinė gatvė? O Mykolo Lietuvio gatvė? O posūkis į Tarandę?

  9. Rokas says:

    Džiaugsmo gatvei pinigų neatsiranda nes kyšių nėra?

  10. Gyventojas says:

    Uf, kiek daug visko… Manęs kažkaip nepalieka nuojauta kad didžioji dalis šių darbų dar ir prie to liks planuose / vizualizacijose.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist