Važinėju dviračiu nuo 7m. amžiaus, man dabar 37-i. E-TWOW 500W galios paspirtuku važinėju jau 4-i metai. Dar nenumušiau nėj vieno pėsčiojo ir saves nesužalojau. Niekaip nesutikčiau su galios ribojimu, nes tai pats minimumas, pvz. 100kg sveriantis žmogus su tiek watų visai nebeužvažiuotų į kalną. Jeigu veikia šviesos, liemenė tikrai nebūtina, beto galima segėti atšvaitines petnešas. Šalmas tai žmogaus pasirinkimas – man jo niekada neprireikė, o jeigu prireiktų (pvz. palindus po fūra), tai tada jau būtų tokie stiprūs sužalojimai, kad nėj gyventi nebebūtų verta!
Pažiūrėki, ten visas elektrinis transportas yra galingesnis nei 500 W. Tas pats ir Krinonoje. Tai praktiškai visą elektrinį transportą uždraus?
Važinėju dviračiu nuo 7m. amžiaus, man dabar 37-i. E-TWOW 500W galios paspirtuku važinėju jau 4-i metai. Dar nenumušiau nėj vieno pėsčiojo ir saves nesužalojau. Niekaip nesutikčiau su galios ribojimu, nes tai pats minimumas, pvz. 100kg sveriantis žmogus su tiek watų visai nebeužvažiuotų į kalną. Jeigu veikia šviesos, liemenė tikrai nebūtina, beto galima segėti atšvaitines petnešas. Šalmas tai žmogaus pasirinkimas – man jo niekada neprireikė, o jeigu prireiktų (pvz. palindus po fūra), tai tada jau būtų tokie stiprūs sužalojimai, kad nėj gyventi nebebūtų verta!
Seniai laikas padaryti tvarką, labai pavojingi kiek paspirtukininkai, tiek ir dviratininkai. Nepaiso nei ženklų, nei pėsčiųjų.
Įvedus naujas taisykles kažkas pasikeis? Jei jau dabar nepaiso ženklų, kokie šansai kad laikysis šių absurdiškų ribojimų?
O tai jei savo kojomis dirbti (dviračiu), gali drožt kad ir 40 kmh arba tiksliau be apribojimų. Kur čia logika…