Paspirtukininkų laukia naujovės: šalmai, liemenės, apribojimai dėl galios ir amžiaus

Komentarai 26

  1. Pilietis says:

    Kad kazkokio reguliavimo reik sutinku, bet tai ka perskaiciau yra ziauru ir per griezta ir aplamai cia dabar identiska istorija kaip su BMW vairuotojais lyg kiekvienas su BMW vairuojantis zmogus yra chuliganas ir t.t. tai cia tas pats kai del kazkokiu idiotu baudziami dauguma normaliu zmoniu su paspirtukais. Ok lemenes galima deveti, salmas ok, sviesos butinos, bet visa kita tikrai nesamone. Greicio prasme ir taip ten nepavazinesi greitai su tokiais saligatviais + zmones tai daugelis net ir su galingesniais nelaksto virs 35 kokiu manau, o tie kas turi galingus tai teko matyti, kad vaziuoja keliu su masinom. Butu ziauriai PAVOJINGA ir DURNA neleisti vazineti saligatviu, o tai kur dar vazineti ? dviraciu takais ? 😀 jo butu gerai jei ju butu tiek pat kiek saligatviu ir jei butu kazkaip atitverti nuo tu paciu ZMONIU kurie jais vaiksto ar mamos savo vaikus su vezimais stumia ir px pestiesiems neziuri kur eina … tai belieka visiems vazineti 20 km/h greiciu kartu su masinom 😀 JUS matot DALBAJOBIZMA cia ? is esmes tada paspirtukininkai trukdys normalu auto eisma ir papuls i eismo iviki garantuotai, tada atomobilistai skusis del paspirtukininku tai kur mum isviso vazineti ? uzdrauti isviso ? visiskai durna. Taip pat ka daryti tiems kas turi galingesnius nei 500W ? tipo nustoti vazineti ? ar isviso eit i regitra ir registruoti kaip ka ? motoroleri ? 😀 cia ne motoroleris. Dar tegul ir technikine pravarineja 😀 ir draudima su kasko padaro nu ir vazines visi kaip daunai 20km/h kartu su automobiliais 😀 … cia reik ne ribojimu o svietimo zmonems, nes toks jausmas jog cia tik paspirtukininkas kaltas del visko kai patys zmones per savo issiblaskyma ir durna koordinacija daznai ir sukelia eismo iviki. Speju visa sita marazma sukure koks diedas kuris neziurjo kur eina, ji uzkabino kazkas su paspirtuku tai ir pribure visokias durnas taisykles. Tikiuosi nepriims sito meslo, o jei ir nores tai, kad tobulins, nes greicio ribojimas ir draudimas vaziuoti saligatviu yra visiska nesamone

    • Mantas says:

      Iš dalies viską parašei gerai, bet… Nepamirškim to, kad šaligatviu eina žmonės vidutiniškai 5km/h, niekas nesako, kad negali važiuoti šaligatviu tais pačiais 5km/h, tam net funkcija (xiaomi) paspirtukuose yra. Jeigu nėra žmonių spausk, jeigu yra būk malonus ir pravažiuok lėtai. Pats turiu paspirtuką ir matau krūvas bukagalvių lekenčiu šaligatviais ir stabdančių kaip išprotėję, o tie bukagalviai ~14-18 pacukai kurie nesuvokia situacijos rimtumo. Užtenka vaikštant matyti kaip žmonės blaškosi šaligatviuose ir makaluojasi sraute, o ką jau kalbėti kai tu atleki tais pačiais 20-30km/h ir stabdymui nėra vietos jeigu koks vaikas sugalvojo bėgti į šoną nematydamas kas jam už nugaros… Bet kaip ir minėjau tai yra šaligatvis, todėl reikėtų laikytis tolerancijos ir pro žmones važiuoti 5km/h, nes žmonės neprivalo matyti kas jiems atlekia iš už nugaros.

  2. zZz says:

    Iš esmės griežtinti taisykles yra sveikintina, tačiau didžiausias klausimas yra kaip užtikrinti jų laikymąsi. O tokie apribojimai kaip 20 km/h, dabar yra 25 km/h, tai čia 5 km/h nustato kur “lekia, o kur “tvarkingai važiuoja?”. Matuos policija greitį? Techniškai yra 2 paspirtukų kategorijos: iki 25 km/h (pas mus prilyginami su dviračiais) ir virš 25 km/h (prilyginami motoroleriams, jų max greitis gali būti ir 80 km/h). Tai va čia tikrai skirtumas kur “lekia”, apskritai galinguosius paspirtukus reikia tiesiog uždrausti pardavinėti arba atimti transporto priemonę jei ji be valstybinio nr, kurį ji privalo turėti. Taip pat turi būti griežtos baudos už važiavima vienu paspirtuku 2 žmonėms, čia ypač paugliai mėgsta taip “susimesti” tada lenda po mašinomis. Tai yra pagrindinės bėdos, kurias galima lengvai išspręsti, visa kita, turi būti kultūros ugdymas. Šiais metais jau mačiau ne vieną lekiotoją per raudoną ir t.t.

    • zigmus says:

      Dviračiai kaip važinėjo per raudoną kai dar spirtų nebuvo – taipat sėkmingai važinėja per raudoną ir dabar. Nuolat matau.

    • Pilietis says:

      as turiu kaip sakai ta kuris galingesnis yra tai pagal tave man turi buti atimtas paspirtukas nors vazineju tvarkingai ? 🙂 labai jau siauro mastymo isvada tiesiog konfiskuoti kito zmogaus turta nors jis neprie ko ir nieko nepadare. Del galingesniu pardavimo gal ir yra tiesos, bet tie kas turi tegul turi. Del numeriu tu ka rimtai ? :DDDD sita nesamone neprigijo o ir regitra pasimetusi nesupranta ka daryti, nes toks daiktas neturi techninio paso, nes tai NERA motoroleris, neteko dar nei vieno tokio su “numeriais” matyti ir nematau pagrindo tam.

  3. Žinovas... says:

    Įvesti TA bauda 2000 eurų nuo 18 metų ir tt.

  4. zigmus says:

    Dviratis pavojingesnis. Didelis, žiauriai inertiškas, stabdo blogai, aukštas svorio centras, važiuoja dar tyliau.

    • nesvarbu says:

      tu nelygink kokiu greiciu dviratis vaziuoja ir kokiu besmegeniai ant paspirtuko,gal kelis kartus greiciau lekia

      • zZz says:

        :DDD paspirtukas techniskai apribotas 25 km/h (išskyrus galinguosius, kuriems jau dabar draudžiama važiuoti net dviračių taku, jie sulyginti su motoroleriais), su dviračiu jei kumpiai ne skysti, nėra ką veikti važiuoti gerokai greičiau.

      • Augustė says:

        Važinėju paspirtuku. Tai dviratininkai kaip pro stovinčią pravaro, tad nereikia pasakot, kad dviračiai lėtesni

  5. Xmxmug says:

    Tuomet siūlau ir pėstiesiems dėvėti šalmą ir išklausyti kursus kaip vaikščioti, nes tikrai daug nelaimingų atsitikimų būna kai pėstysis nugriuna ir susižeidžia.

  6. ... says:

    Laukiu kada liemenės taps privalomos ir pėstiesiems. Žinant mūsų autofilus “eismo egzpertus”, tikiu kad ir tokių siūlymų galime išgirsti.

  7. Bob says:

    Drausti aišku patogu, bet būtų gerai ir alternatyvą pasiūlyti… Retai pavyksta vien tik dviračių takais nuo A iki B nusigauti, o važiuoti keliu irgi dažnai yra pakankamai pavojinga. Beje, tas pats liečia ir dviračius.

  8. Vilnietis says:

    Didelė grėsmė pėstiesiems su vaikais ir augintiniais – skrieja, iš už nugaros išlenda gali kliudyti. Kur siauri šaligatviai visai jų neturi būti.

    • Pilietis says:

      Nieks netrukdo apsidairyti einant saligatviu ir ziureti, kad neutveri viso saligatvio, kad butu kur galima pralenkti

  9. Vilnietė says:

    Uždrausti važinėti šaligatviais, nes dažnai kliūva už praeivių ir juos gąsdina netikėtai išnirdami iš už nugarų. Galėtų važiuoti dviračių takais.

    • kažkas says:

      Iš mano asmeninės patirties – tai tokie atvėjai pasitaiko, kai tie pėstieji vaikšto dviračių takais.

      • zZz says:

        Ir ne kartais, o pastoviai, ypač megėjai tėveliai su mažais vaikais vaikščioti vidury tako arba dar geresnis – šuniukų šikdintojai, kasdien susiduriu su tokiais, kurie pavadžius išmeta skersai tako, kai kada jų net nesimato, nes yra plonyčiai – giliotina šuniui. Sudrausmini, tai spjaudytis pradeda. Daug žmonių čia per sudėtinga suvokti kur čia dvirtakis, kur čia šaligatvis, gal per kelis metus pavyks išsiugdyti.

  10. Vytas says:

    Visai uždrausti juos viešuose vietose, kaip tai padarė kainkuriuose es šalise.

    • zigmus says:

      pagal rašybą – tu ne Vytas, o vasia.
      Savo “taisikles” taikyk savo šalyje, o ne Lietuvoje, vasia.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist