Verkti norėsi kaip švaistomi ir plaunami pinigai.
Nereikia būti specialistu,šviesoforai lieka,tai milijonus užkasti tam ,kad vieną kryptimi palengvinti judėjimą?
Ten reikalinga skirtingo lygio sąnkryžą be šviesoforu,TADA VISIEMS BUTU GERAI,BET NELIKS MAKSIMOS.(o čia interesai ir pinigai ir visiems įdomu.)
Gera žinia. Džiaugiuosi, kad byla kam teks statyti objektą nebuvo paskandinta teisminėje rutinoje ir jau šiemet objektui numatytos lėšos bus panaudotos, nežinia ar visos? Lauksime merijos patikslinimo dėl statybų laiko (18 ar 36 mėnesiai). Gal per 18 mėn pastatys viaduko tiltą ir atliks įgilinimo darbus, o kitką darys vėliau?
Dėkoju už man skirtą pagyrimą (neberadau ten kur rašėte). Šiaip jau neturiu galimybių rašyti spaudoje, o domėjimasis savo miesto pastatų bei gatvių statybomis labai didelis, bendravimas komentarų skiltyje viena iš išeičių. Tiesa parašiau ir visą knygą šiais klausimais “Dvimiesčio keliai”, įdomu būtų bendrauti ir tiesiogiai šiais klausimais. Šioje ir kitose mano knygose pateikiami visi asmeniniai mano ryšio duomenys.
Privalejo padaryti pesciuju ir dviratininku takus skirtingame lygyje,bei su papildomu viaduku padaryti nenutrukstomo srauto arterja Liepkalio – Žirniu g-Tukstantmecio .Dabar posukio is Liekalnio i Žirniu pailges 30 proc ,tiek kiek uzimdavo Žirniu -Minsko pl sviesoforo faze ,nesvarbu kad bus leidziama sukti dviem eismo juostomis ,jOS TURETU TESTIS IKI Regitros min.Bus geriau bet ne visai gerai.Trumpalaikis sprendimas.Piko metu vistiek bus eikes Nebent sviesoforu dievai sutvarkis sviesoforo ciklus Dariaus Gireno ir Eisiskiu pl sankryzose .Bet spustis Oslo -Vakarinis aplinkelis pailges nuo Dariaus Gireno iki Ikejos viaduko.Is minsko pl auto suvaziuos nekliudomai o Liepkalnio gatves vairuotojai liks ant ledo .Eilini karta sankryzos projektas ,kad truksta vienos Jungties .
Labai daug transporto vyksta nuo Naujininkų link Antakalnio ir Žirmūnų. Užkimštą Liepkalnio gatvės įkalnę rytais ir aplinkkelį nuo Nestės degalinės iki Maksimos pavakare reiktų spręsti tiesiant magistralinės gatvės jungtį su viaduku tarp Nestės degalinės link Dunojaus gatvės. Jungtis yra. Kai kur ji vadinama Kaminkelio, kai kur Jotvingių vardu. Šis šunkelis, virtęs magistraline gatve, įkvėptų gyvybę visam apleistam kvartalui, likviduotų kamščius Žirnių gatvėje ir Liepkalnio įkalnėje. Dviejų minučių trukmės šviesaforo signalas sukantiems į kairę nuo Lydos pusės išspręstų kamščių problemą į priemiestį einančioje Liepkalnio gatvės dalyje. Deje tai pinigai. Džiugu, kad pagaliau merija sureagavo į žmonių kritiką ir skyrė lėšas kapitalinei magistralinių gatvių ir transporto mazgų statybai, to ji nedarė net trejus metus. Manau, kad nuolatos primenant, ypač prieš rinkimus, o dar svarbiau, kuriantis verslo objektams Liepkalnio ir Žirnių gatvėje, laikui bėgant bus galima pasiekti ne tik tai ką čia rašau, bet ir magistraline keturjuoste arba dar ir su žaliaja skiriamaja linija paversti Liepkalnio gatvės atkarpą einančią iki Salininkų – Nemėžio sankryžos. Bendraukime siekdami šių tikslų.
Kaip žinia, dar yra ir pietinis aplinkkelio II etapas, kuris ir turės nuimti šios sankryžos eismą, kad logistikos centrai vyktų ta kryptimi, nes koks skirtumas, jeigu šitas mazgas bus pralaidus, bet kimšis lazdynų tiltas, kuris neturi tarnauti, kaip tranzitinė gatvė. Tikimės, kad pietinio II etapas greitai pajudės.
Verkti norėsi kaip švaistomi ir plaunami pinigai.
Nereikia būti specialistu,šviesoforai lieka,tai milijonus užkasti tam ,kad vieną kryptimi palengvinti judėjimą?
Ten reikalinga skirtingo lygio sąnkryžą be šviesoforu,TADA VISIEMS BUTU GERAI,BET NELIKS MAKSIMOS.(o čia interesai ir pinigai ir visiems įdomu.)
Gera žinia. Džiaugiuosi, kad byla kam teks statyti objektą nebuvo paskandinta teisminėje rutinoje ir jau šiemet objektui numatytos lėšos bus panaudotos, nežinia ar visos? Lauksime merijos patikslinimo dėl statybų laiko (18 ar 36 mėnesiai). Gal per 18 mėn pastatys viaduko tiltą ir atliks įgilinimo darbus, o kitką darys vėliau?
Tai 3 metai ar 18 mėn……. ????
Vertinant logistikos statybas Lydos plente tokia sankryžos rekonstrukcija – pinigų švaistymas .
Pagrįsk savo teiginį.
nuo kada vata ką nors pagrindžia?:) jie vargiai supranta patys, ką parašė
Dėkoju už man skirtą pagyrimą (neberadau ten kur rašėte). Šiaip jau neturiu galimybių rašyti spaudoje, o domėjimasis savo miesto pastatų bei gatvių statybomis labai didelis, bendravimas komentarų skiltyje viena iš išeičių. Tiesa parašiau ir visą knygą šiais klausimais “Dvimiesčio keliai”, įdomu būtų bendrauti ir tiesiogiai šiais klausimais. Šioje ir kitose mano knygose pateikiami visi asmeniniai mano ryšio duomenys.
Privalejo padaryti pesciuju ir dviratininku takus skirtingame lygyje,bei su papildomu viaduku padaryti nenutrukstomo srauto arterja Liepkalio – Žirniu g-Tukstantmecio .Dabar posukio is Liekalnio i Žirniu pailges 30 proc ,tiek kiek uzimdavo Žirniu -Minsko pl sviesoforo faze ,nesvarbu kad bus leidziama sukti dviem eismo juostomis ,jOS TURETU TESTIS IKI Regitros min.Bus geriau bet ne visai gerai.Trumpalaikis sprendimas.Piko metu vistiek bus eikes Nebent sviesoforu dievai sutvarkis sviesoforo ciklus Dariaus Gireno ir Eisiskiu pl sankryzose .Bet spustis Oslo -Vakarinis aplinkelis pailges nuo Dariaus Gireno iki Ikejos viaduko.Is minsko pl auto suvaziuos nekliudomai o Liepkalnio gatves vairuotojai liks ant ledo .Eilini karta sankryzos projektas ,kad truksta vienos Jungties .
Labai daug transporto vyksta nuo Naujininkų link Antakalnio ir Žirmūnų. Užkimštą Liepkalnio gatvės įkalnę rytais ir aplinkkelį nuo Nestės degalinės iki Maksimos pavakare reiktų spręsti tiesiant magistralinės gatvės jungtį su viaduku tarp Nestės degalinės link Dunojaus gatvės. Jungtis yra. Kai kur ji vadinama Kaminkelio, kai kur Jotvingių vardu. Šis šunkelis, virtęs magistraline gatve, įkvėptų gyvybę visam apleistam kvartalui, likviduotų kamščius Žirnių gatvėje ir Liepkalnio įkalnėje. Dviejų minučių trukmės šviesaforo signalas sukantiems į kairę nuo Lydos pusės išspręstų kamščių problemą į priemiestį einančioje Liepkalnio gatvės dalyje. Deje tai pinigai. Džiugu, kad pagaliau merija sureagavo į žmonių kritiką ir skyrė lėšas kapitalinei magistralinių gatvių ir transporto mazgų statybai, to ji nedarė net trejus metus. Manau, kad nuolatos primenant, ypač prieš rinkimus, o dar svarbiau, kuriantis verslo objektams Liepkalnio ir Žirnių gatvėje, laikui bėgant bus galima pasiekti ne tik tai ką čia rašau, bet ir magistraline keturjuoste arba dar ir su žaliaja skiriamaja linija paversti Liepkalnio gatvės atkarpą einančią iki Salininkų – Nemėžio sankryžos. Bendraukime siekdami šių tikslų.
Kaip žinia, dar yra ir pietinis aplinkkelio II etapas, kuris ir turės nuimti šios sankryžos eismą, kad logistikos centrai vyktų ta kryptimi, nes koks skirtumas, jeigu šitas mazgas bus pralaidus, bet kimšis lazdynų tiltas, kuris neturi tarnauti, kaip tranzitinė gatvė. Tikimės, kad pietinio II etapas greitai pajudės.
PAgaliau
Eilinis projektas be smegenu.
Eilinis komentaras be pagrindimų, svarbu tik klaviatūrą paspaudinėti
p. Romas tikriausiai baiges architekturos magistra raudonu diplomu, tai tiksliai zino kaip turi buti daromi tokie projektai…