Vilniaus gatvės

Pasirašyta sutartis dėl Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcijos

Pasirašyta Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcijos sutartis. Sankryža bus tvarkoma 3 metus, pranešė Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis.

„Šiandien Vilnius juda – pasirašiau Žirnių-Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos sutartį. Darbai prasidės nedelsiant, jau kitą savaitę. Bus tvarkoma aplinkinė teritorija, iškeliami tinklai, pasiruošimas laikinojo kelio įrengimui ir t.t. Tikrai daug visko. (…)Kantrybės prašysime artimiausius 18 mėnesių. Iš pradžių bus blogiau – pavyzdžiui, dėl darbų kažkiek komplikuosis eismas, atsiras spūsčių, nes šią sankryžą kasdien kerta maždaug 65 tūkst. transporto priemonių. Bet paskui visiems bus geriau – dviratininkams, pėstiesiems, viešojo transporto keleiviams, vairuotojams“, – feisbuke rašė P. Poderskis.

Anot savivaldybės administracijos direktoriaus, eismo organizavimas kitą savaitę dar nesikeis.

 

Transporto arterija, kurią kasdien kerta daugiau kaip 60 tūkst. transporto priemonių, bus rekonstruota į dviejų lygių sankryžą. Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje, o virš jų, esamame lygyje, bus įrengta šviesoforais reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža.

Sankryžoje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio ir 78 m pločio viadukas.

Lukas Blekaitis (ELTA)

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
57 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
14 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Jaroslavas
Jaroslavas
2 metus

Verkti norėsi kaip švaistomi ir plaunami pinigai.
Nereikia būti specialistu,šviesoforai lieka,tai milijonus užkasti tam ,kad vieną kryptimi palengvinti judėjimą?
Ten reikalinga skirtingo lygio sąnkryžą be šviesoforu,TADA VISIEMS BUTU GERAI,BET NELIKS MAKSIMOS.(o čia interesai ir pinigai ir visiems įdomu.)

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
2 metus

Gera žinia. Džiaugiuosi, kad byla kam teks statyti objektą nebuvo paskandinta teisminėje rutinoje ir jau šiemet objektui numatytos lėšos bus panaudotos, nežinia ar visos? Lauksime merijos patikslinimo dėl statybų laiko (18 ar 36 mėnesiai). Gal per 18 mėn pastatys viaduko tiltą ir atliks įgilinimo darbus, o kitką darys vėliau?

Siemka
Siemka
2 metus

Tai 3 metai ar 18 mėn……. ????

SENIS
SENIS
2 metus

Vertinant logistikos statybas Lydos plente tokia sankryžos rekonstrukcija – pinigų švaistymas .

Kęstas
Kęstas
2 metus
Atsakinėti į  SENIS

Pagrįsk savo teiginį.

hmm
hmm
2 metus
Atsakinėti į  Kęstas

nuo kada vata ką nors pagrindžia?:) jie vargiai supranta patys, ką parašė

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
2 metus
Atsakinėti į  hmm

Dėkoju už man skirtą pagyrimą (neberadau ten kur rašėte). Šiaip jau neturiu galimybių rašyti spaudoje, o domėjimasis savo miesto pastatų bei gatvių statybomis labai didelis, bendravimas komentarų skiltyje viena iš išeičių. Tiesa parašiau ir visą knygą šiais klausimais “Dvimiesčio keliai”, įdomu būtų bendrauti ir tiesiogiai šiais klausimais. Šioje ir kitose mano knygose pateikiami visi asmeniniai mano ryšio duomenys.

Dalius Maniusis
Dalius Maniusis
2 metus
Atsakinėti į  Kęstas

Privalejo padaryti pesciuju ir dviratininku takus skirtingame lygyje,bei su papildomu viaduku padaryti nenutrukstomo srauto arterja Liepkalio – Žirniu g-Tukstantmecio .Dabar posukio is Liekalnio i Žirniu pailges 30 proc ,tiek kiek uzimdavo Žirniu -Minsko pl sviesoforo faze ,nesvarbu kad bus leidziama sukti dviem eismo juostomis ,jOS TURETU TESTIS IKI Regitros min.Bus geriau bet ne visai gerai.Trumpalaikis sprendimas.Piko metu vistiek bus eikes Nebent sviesoforu dievai sutvarkis sviesoforo ciklus Dariaus Gireno ir Eisiskiu pl sankryzose .Bet spustis Oslo -Vakarinis aplinkelis pailges nuo Dariaus Gireno iki Ikejos viaduko.Is minsko pl auto suvaziuos nekliudomai o Liepkalnio gatves vairuotojai liks ant ledo .Eilini karta sankryzos projektas… Skaityti daugiau

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
2 metus
Atsakinėti į  Dalius Maniusis

Labai daug transporto vyksta nuo Naujininkų link Antakalnio ir Žirmūnų. Užkimštą Liepkalnio gatvės įkalnę rytais ir aplinkkelį nuo Nestės degalinės iki Maksimos pavakare reiktų spręsti tiesiant magistralinės gatvės jungtį su viaduku tarp Nestės degalinės link Dunojaus gatvės. Jungtis yra. Kai kur ji vadinama Kaminkelio, kai kur Jotvingių vardu. Šis šunkelis, virtęs magistraline gatve, įkvėptų gyvybę visam apleistam kvartalui, likviduotų kamščius Žirnių gatvėje ir Liepkalnio įkalnėje. Dviejų minučių trukmės šviesaforo signalas sukantiems į kairę nuo Lydos pusės išspręstų kamščių problemą į priemiestį einančioje Liepkalnio gatvės dalyje. Deje tai pinigai. Džiugu, kad pagaliau merija sureagavo į žmonių kritiką ir skyrė lėšas kapitalinei… Skaityti daugiau

Matas
Matas
2 metus
Atsakinėti į  SENIS

Kaip žinia, dar yra ir pietinis aplinkkelio II etapas, kuris ir turės nuimti šios sankryžos eismą, kad logistikos centrai vyktų ta kryptimi, nes koks skirtumas, jeigu šitas mazgas bus pralaidus, bet kimšis lazdynų tiltas, kuris neturi tarnauti, kaip tranzitinė gatvė. Tikimės, kad pietinio II etapas greitai pajudės.

Tomas
Tomas
2 metus

PAgaliau

Romas
Romas
2 metus
Atsakinėti į  Tomas

Eilinis projektas be smegenu.

Matas
Matas
2 metus
Atsakinėti į  Romas

Eilinis komentaras be pagrindimų, svarbu tik klaviatūrą paspaudinėti

p. Romui
p. Romui
2 metus
Atsakinėti į  Romas

p. Romas tikriausiai baiges architekturos magistra raudonu diplomu, tai tiksliai zino kaip turi buti daromi tokie projektai…

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button